Jak rozebrac odkurzacz Zelmer-Meteor?

1. Data: 2003-02-04 08:27:15

Temat: Jak rozebrac odkurzacz Zelmer-Meteor?
Od: "Pawel Chwalowski" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Nasz odkurzacz Zelmer-Meteor zaczął się sam wyłączać. Chcę do niego
zajrzeć, ale nie chce urwać jakiegoś zaczepu. Ma ktoś doświadczenie w
tej materii? Podobno kiedyś były dostępne PDF z dokumentacją.

PCh
--
o_,/T~~T~~T\___
/-'[ _ _ | "Go, baby go!"

1. Data: 2003-02-04 12:03:16

Temat: Re: Jak rozebrac odkurzacz Zelmer-Meteor?
Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Chwalowski" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zajrzeć, ale nie chce urwać jakiegoś zaczepu. Ma ktoś doświadczenie w
> tej materii? Podobno kiedyś były dostępne PDF z dokumentacją.

ha, miałem ten sam problem. Pamiętam wypiliśmy z kumlem chyba po trzy piwa
zanim sprawa sie wyjaśniła. Tyle co pamietam (bo to było rok temu) trzeba
poodkrecać śruby te co sie da od tyłu, i tu trzymają zaczepy potem zdjąć
gałkę pokrętła i tą gibającą sie nakładke włacznika i kabla
i tam pod nią chyba sa jeszcze jakieś śruby które pozwolą odkręcić część
tylną od reszty. Koszmar, k..a jak bym wtedy dorwał jednego z konstrukrorów
tego dziedostrwa to by już chyba nie musiał nigdy nic wymyślać
krzysiek

1. Data: 2003-02-04 12:45:03

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek pisze:

> [...] Koszmar, k..a jak bym wtedy dorwał jednego z konstrukrorów
> tego dziedostrwa to by już chyba nie musiał nigdy nic wymyślać

Jesli spojrzec szerzej na ta grupe to ktos tu pisuje z adresu *@zelmer.pl
;-)

1. Data: 2003-02-04 12:56:31

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bolek napisał(a):

> Jesli spojrzec szerzej na ta grupe to ktos tu pisuje z adresu *@zelmer.pl
> ;-)

Pisze, pisze, tylko nie pamięta jak się Meteora rozbiera.

Na pewno trzeba podważyć klapkę wyłącznika/zwijacza. Pod spodem są
śruby.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2003-02-04 13:45:35

Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Jankisz wrote:
> Pisze, pisze, tylko nie pamięta jak się Meteora rozbiera.

Do zwolnienia... :-)

1. Data: 2003-02-04 14:06:10

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I bardzo dobrze, niech sie w koncu dowie jakie dziadostwo produkuja.
A na dodatek bezprzerwy typ worków zmieniaja, kurcze nawet w makro trudno je
juz dostac a jak raz kupilem to trzeba bylo docinac bo 2-3 mm bo szerszy
mial kolnierz. kurna czy na to nie ma jakiejs jednolitej normy? cholery
mozna dostac z tymi workami. Juz nigdy nie kupie odkuzacza z workiem.!
krzysiek

1. Data: 2003-02-05 06:42:55

Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek wrote:
> [...]
> mm bo szerszy mial kolnierz. kurna czy na to nie ma jakiejs
> jednolitej normy? cholery mozna dostac z tymi workami. Juz nigdy nie

Kupuj worki zelmerowskie, a nie podróbki... Potem jęczysz. I nie sugeruj się
napisem na worku "Zelmer". Zapytaj sprzedawcę, skąd bierze worki... Toczą
się sprawy w prokuraturze o podrabianie wyrobów. Przez takich dostawców
marka dostaje po łbie :-(

pozdr

Arjano

1. Data: 2003-02-05 07:15:36

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek napisał(a):

> I bardzo dobrze, niech sie w koncu dowie jakie dziadostwo produkuja.

I z tego dziadostwa ( jak byłeś łaskaw stwierdzić ) skopiował swój
odkurzacz Elektrolux.

Wyroby Zelmeru nigdy nie były projektowane po to, aby nadawały się do
serwisowania przez osoby nie posiadające praktyki.

1. Data: 2003-02-05 07:50:01

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No szkoda bardzo. Argument iście w stylu producenta niezorientowanego na
klienta.
Czyli zeby rozkreciś zwykły odkużacz bo coś sie zacina musze jechać do
specjalisty - dobre!.
Jezeli takie ma firma podejście do tematu to idzie nie w tym kierunku.
Co innego w okresie gwarancyjnym - wiadomo ale robić jakieś ukryte zaczepy
zeby nikt nie mógł rozebrać i naprawić we własnym zakresie to tego nie
rozumiem.
krzysiek

1. Data: 2003-02-05 07:55:41

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek napisał(a):

> Co innego w okresie gwarancyjnym - wiadomo ale robić jakieś ukryte zaczepy
> zeby nikt nie mógł rozebrać i naprawić we własnym zakresie to tego nie
> rozumiem.

Wiesz, jak też mam Meteora w domu. I też go rozbierałem. I nie
potrzebowałem pdf-a. A z meteorami zawodowo nie miałem do czynienia.
Czyli da się, tylko trzeba pokombinować, a nie wieszać psy na firmie.
Jakoś nie wydaje mi się żeby inne firmy produkowału AGD przeznaczone do
samodzielnego serwisowania.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach: