Re: Jak rozmawiać z anorektyczką!?

From: "Agata Chabierska" <a...@i...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Jak rozmawiać z anorektyczką!?
Date: Thu, 26 Jun 2003 16:46:06 +0200

Na początku jesteś cholernie głodny więc robisz sobie częste śmieszne
posiłeczki typu jabłko, soczek albo jogurt 0%. Zapychasz trochę żołądek ale
pozbawiasz organizm tłuszczów, pierwiastków, itd. Potem stopniowo kurczy sie
żołądek i przyzwyczajasz się do malutkich porcji ( każda większa przyprawia
Cię o mdłości). Dodatkowo - i to jest najgorsze - u anorektyczek pojawia
się - sama doświadzczyłam - czerpanie przyjemności z bycia głodnym. Wiem że
to ciężko zrozumieć, bo dzisiaj gdy znów kocham lody i czekoladę to mi sie
to w głowei nie mieści, ale wtedy to naprawdę najlepiej czujesz sie gdy
jesteś "lekka", bez niczego w środku. Nie uwierzysz jak szybko mózg
przestawia się na takie zboczenia i jak trudno je potem wyprostować!

Pozdrawiam
Agata