Re: Jak rozmontować takie połączenia

1. Data: 2009-10-09 12:34:53

Temat: Re: Jak rozmontować takie połączenia
Od: pmiskow <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Paź, 12:43, MacAaron <rzoockxz@spamowi_nie.gmail.com> wrote:
> Witam!
>
> Rozbieram starą kuchenkę. Czy znacie jakieś sposoby, inne niż użycie piły,
> żeby rozmontować takie łączenia metali?
>
> Jedna strona:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86b9538bb
df72f1a.html
> Druga strona:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da8c330ee
bd52a26.html

> Pozdrawiam
> MacAaron

Dłuto i trzeba uciąć główkę najlepiej druga strona.

2. Data: 2009-10-09 12:40:56

Od: pmiskow <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Paź, 14:34, pmiskow <p...@g...com> wrote:

> Dłuto i trzeba uciąć główkę najlepiej druga strona.

lub ewentualnie nawiercić i wtedy wybić

3. Data: 2009-10-10 18:35:35

Od: rrrrrrrrrrr <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

pmiskow pisze:

bd52a26.html
>>> Pozdrawiam
>
> lub ewentualnie nawiercić i wtedy wybić
to zwykły nit zrywalny.
Najprościej go rozwiercić zwykłym wiertłem do metalu, idzie łatwo bo to
aluminium.
potem przy montażu zanitować takim samym nitem (trzeba mieć stosowną
nitownicę )

4. Data: 2009-10-14 20:07:45

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rrrrrrrrrrr wrote:
> to zwykły nit zrywalny.

dokladnie

> Najprościej go rozwiercić zwykłym wiertłem do metalu, idzie łatwo bo to
> aluminium.

Zawsze tak robie - w zasadzie wiertlo 4-6 i chwila wiercenia od strony
"zewnetrznej"

> potem przy montażu zanitować takim samym nitem (trzeba mieć stosowną
> nitownicę )

Koszt to kilkanascie zlotych w markecie...

Pozdro

Maseł

Opinię Candy
filtr w kotle Beretta Kompakt II