Jak rozwijać talent plastyczny?

1. Data: 2008-08-01 11:03:44

Temat: Jak rozwijać talent plastyczny?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj utwierdziłam się w przekonaniu, że moja córka (5 lat) ma talent
do rysowania. :) Podejrzenia miałam już dawno, ale jak mi wczoraj
wyrysowała z pamięci parę krakowską w strojach ludowych, to mi omal
szczęka nie opadła.
Teraz pytanie - co z tym dalej robić? Zastanawiam się nad zapisaniem jej
na jakieś kółko plastyczne w domu kultury, ale mam pewne obawy. Otóż w
przedszkolu Maja zwykle nie robi takich ładnych rysunków. Nie wiem z
czego to wynika. Śpieszy się? Nie może się skupić?

Ewa

2. Data: 2008-08-01 11:25:57

Temat: Re: Jak rozwijać talent plastyczny?
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> [...]
> Otóż w przedszkolu Maja zwykle nie robi takich ładnych rysunków. Nie
> wiem z czego to wynika. Śpieszy się? Nie może się skupić?

Możliwe.
Może rysuje lepiej niż inni, ale potrzebuje więcej czasu i właśnie
skupienia.
A Pani Pszeczkolanka pogania abo co.

Don

3. Data: 2008-08-01 13:31:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> A Pani Pszeczkolanka pogania abo co.

Poza tym, oglądając przedszkolną wystawkę, zauważyłam, że rysunki dzieci
są dość podobne do siebie. Dzieci podpatrują się wzajemnie, zwłaszcza
te, które się lubią, np. na kilku rysunkach na kwiatku siedzi motylek
;-). Trudno o indywidualizm. ;)

Ewa

4. Data: 2008-08-01 13:33:24

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> [...]
> zwłaszcza te, które się lubią, np. na kilku rysunkach na kwiatku
> siedzi motylek ;-). Trudno o indywidualizm. ;)

A to już chyba zależy od grupy i nastawienia Pani Pszeczkolanki do
oryginalności :)

Don

5. Data: 2008-08-01 13:36:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> A to już chyba zależy od grupy i nastawienia Pani Pszeczkolanki do
> oryginalności :)

Dlatego właśnie zamierzam znaleźć najlepsze kółko plastyczne w mieście. ;)

Ewa

6. Data: 2008-08-01 13:37:40

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Dlatego właśnie zamierzam znaleźć najlepsze kółko plastyczne w
> mieście. ;)

Good luck :)

Don

7. Data: 2008-08-01 15:09:06

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> medea<e...@p...fm>

> A to już chyba zależy od grupy i nastawienia Pani Pszeczkolanki do
> oryginalności :) ==============

czy to zamierzone?

Sylwia

8. Data: 2008-08-01 15:21:28

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka<s...@t...pl>

> Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> czy to zamierzone?

a jak myślisz? :D

don gavreone

9. Data: 2008-08-01 17:00:49

Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> a jak myślisz? :D

specjalnie czy nie, ale oczy i tak bolą :)

10. Data: 2008-08-01 17:37:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka pisze:

> Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> czy to zamierzone?

A co jest podkreślone? Domyślam się, że "Pszeczkolanki", ale u mnie
podkreśla się inaczej i zaczęłam się zastanawiać, jak się właściwie
pisze "już" i "chyba" ;-)

Ewa

Jakies lastminute z 13-latkiem?
mam taki dylemat...