mam taki dylemat...

1. Data: 2008-07-25 16:04:22

Temat: mam taki dylemat...
Od: "Beata" <b...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Wysłaliśmy 10-letnie dziecko na obóz, na którym miał być m.in. paintball. W
opisie imprezy było zastrzeżenie, że nie wolno mieć własnych kulek. Wczoraj
dostaliśmy telefon od dziecka, aby mu przesłać dodakowe pieniądze, bo te
które miał (200) wszystkie wydał na kulki, oprócz tego pożyczył od któregoś
z wychowwców 25 zł. Mam dziwne wrażenie, że zostaliśmy zrobieni w lekkiego
balona, nie wyrazilibyśmy zgody na wydanie całej kwoty na dodatkowe kulki, a
tym bardziej na zadłużanie się dziecka. Czy organizatorzy nie powinni w
sposób wyraźny poinformować rodziców, że istnieje opcja dokupienia
dodakowych kulek przez dzieci?
dziękuję.
B.

2. Data: 2008-07-25 17:03:32

Temat: Re: mam taki dylemat...
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Beata<b...@d...com>

> [...]
> sposób wyraźny poinformować rodziców, że istnieje opcja dokupienia
> dodakowych kulek przez dzieci? dziękuję.

Powinni.
A poza tym najlepiej zadzwonić do opiekunów i dowiedzieć się, jak to
faktycznie wygląda.

Don

3. Data: 2008-07-25 17:10:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Beata pisze:

> które miał (200) wszystkie wydał na kulki, oprócz tego pożyczył od któregoś
> z wychowwców 25 zł.

Nie rozumiem, jak wychowawca mógł pożyczyć dziecku pieniądze. Powinien
spytać wcześniej rodziców, czy zechcą mu je potem oddać.

Ewa

4. Data: 2008-07-25 18:15:45

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata pisze:
> [...]
> tym bardziej na zadłużanie się dziecka. Czy organizatorzy nie powinni w
> sposób wyraźny poinformować rodziców, że istnieje opcja dokupienia

Stały numer organizatorów. Moje dzieciaki na szczęście okazały się
bardziej odporne (bo starsze) i pozbyły się w ten sposób ledwie po
kilkadziesiąt złotych. Ale mam nadzieję że któryś rodzic się w końcu
wkurzy i pozwie organizatorów o wyłudzenie, bo sprzedawanie powierzonemu
sobie dziecku kulek kilkanaście razy drożej niż wynosi cena rynkowa
wyłudzeniem jak najbardziej jest.
Adam

5. Data: 2008-07-26 19:58:47

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata <b...@d...com> napisał(a):

> [...]
> tym bardziej na zadłużanie się dziecka. Czy organizatorzy nie powinni w
> sposób wyraźny poinformować rodziców, że istnieje opcja dokupienia

a nie masz wrazenia, ze soe to kupy nie trzyma? i dzieciak cos kreci?? ja
mam. I lepiej sie dowiedz o co tak naprawde chodzi, zeby nie bylo ze sa
jakies dzieciaki co zmuszaja do placenia haraczu, albo ze dziecko cos tam
kupilo i splukalo sie z forsy....
i.

6. Data: 2008-07-26 21:43:43

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" ...

> [...]
> mam. I lepiej sie dowiedz o co tak naprawde chodzi, zeby nie bylo ze sa
> jakies dzieciaki co zmuszaja do placenia haraczu, albo ze dziecko cos tam

Doskonale się trzyma kupy.
Dzieciaki jaką na obóz z zakazem przywożenia własnych kulek, dostają na
wstępie powiedzmy po paczce, jakieś 500 sztuk. Po 2 zabawach kulek już nie
ma, ale można dokupić, przy czym cena z dodatkową marżą do małych nie
należy. Dziesięciolatek najpierw wydaje, potem myśli, że jeszcze by zjadł
loda albo kupił komiks.
Haracz, LOL

EwaSzy

7. Data: 2008-07-27 12:50:49

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> ma, ale można dokupić, przy czym cena z dodatkową marżą do małych nie
> należy. Dziesięciolatek najpierw wydaje, potem myśli, że jeszcze by zjadł

i nauczyciel mu pozycza pieniadze?? rzeczywiscie jesli ma sie to trzymac
kupy, znaczy ze masz takie samo IQ jak tenze nauczyciel.

> Haracz, LOL

aha, masz...
i.

8. Data: 2008-07-27 13:07:38

Od: "Beata" <b...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a"

> i nauczyciel mu pozycza pieniadze?? rzeczywiscie jesli ma sie to trzymac
> kupy, znaczy ze masz takie samo IQ jak tenze nauczyciel.

Dzwoniłam do organizatorów, sytuacja wygląda tak, jak rozwinęła ją Harun.
Wychowawca, który pożyczył mojemu synowi pieniądze na kulki, oczekuje ode
mnie zwrotu długu, który zaciągnęło moje dziecko.
Mnie osobiście nie podoba się to, że w opisie imprezy, jak i umowy nie było
żadnej wzmianki o możliwości dokupywania dodatkowych kulek przez dzieci na
miejscu.

B.

9. Data: 2008-07-27 13:27:04

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata <b...@d...com> napisał(a):

> Dzwoniłam do organizatorów, sytuacja wygląda tak, jak rozwinęła ją Harun.

cbdu (niestety)

> Wychowawca, który pożyczył mojemu synowi pieniądze na kulki, oczekuje ode
> mnie zwrotu długu, który zaciągnęło moje dziecko.

super wychowawca! nei ma co.....

> Mnie osobiście nie podoba się to, że w opisie imprezy, jak i umowy nie
było
> żadnej wzmianki o możliwości dokupywania dodatkowych kulek przez dzieci na
> miejscu.

nie dziwie Ci sie, ale co tu oczekiwac skoro wychowaca zachowuje sie
niepodpowiedzialnie. Opisy sobie, oboz sobie...
i.

10. Data: 2008-07-27 14:52:59

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a"

> i nauczyciel mu pozycza pieniadze??

Jaki nauczyciel? To opiekun na obozie, do tego wystarczy zrobić krótki kurs.

> rzeczywiscie jesli ma sie to trzymac
> kupy, znaczy ze masz takie samo IQ jak tenze nauczyciel.

> aha, masz...

Zieeeew. Daruj sobie wycieczki osobiste.
Jak widać poniżej, Twoje katastroficzne wizje nie maja odbicia w
rzeczywistości. Wizjonerstwo też sobie lepiej daruj.

EwaSzy

Wymioty podczas jedzenia!
koraliki do nawlekania
plecak szkolny
program do kontroli rodzicielskiej - ograniczenie czasu spedzanego w internecie
portal edukacyjny