Jak (samemu) stworzyć ogród dla leniwych (oszczędnych).

61. Data: 2004-01-27 09:30:09

Temat: Re: Jak (samemu) stworzyć ogród dla leniwych (oszczędnych).
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@i...pl>
> Użytkownik "Aska Z." <a...@u...erb.pl>
> tym
> mi
> Podoba mi się ten pogląd!!!!!

Mnie też. :-)

??? Smacznego.

> Przeraził
>
> E tam. Masz koncepcję? Będziesz mieć. W następnym sezonie kolejną - i
> dobrze. To bardzo urozmaica życie, a ogrodnicy i tak żyją dłużej.
>
> Nawiasem mówiąc, ogród na piachu to bardzo interesujące wyzwanie.

To zbyt mało powiedziane.
--
Pozdrawiam, Jerzy

62. Data: 2004-01-27 10:35:27

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> E tam. Masz koncepcję? Będziesz mieć. W następnym sezonie kolejną -
> dobrze. To bardzo urozmaica życie, a ogrodnicy i tak żyją dłużej.

Kiedyś tak sobie pomyślalam, że strasznie smutno byłoby kiedyś
skonstatować, że wszystko w ogrodzie jest już zrobione i teraz
pozostaje to tylko pielęgnacja. Nic, tylko się wyprowadzić i zaczyna
od nowa :)

Pozdrawiam
Ewa i plany na przyszłość.

63. Data: 2004-01-27 10:46:43

Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> [...]
> No cos Ty... to przeciez uspokaja :-)
> Te slimaki, przedziorki, krety, strzyzenie, tfu! ciecie winorosli..
> Ty jeszcze masz wlasna egzotyke - kozy :-)
> Przeciez obcowanie z przyroda to piekna rzecz :-)
> I tak btw. zastanow sie, czy nie zostawic kawalka takiego piachu, bo to
> swietne siedlisko dla bardzo wielu bardzo ciekawych roslin. Ja bym tam
> chciala takie cus...
> I nie panikuj - olowek i kartka to podstawa.
> Aha - jeszcze gumka do mazania :-D
> Pozdrowienia - Ewa Sz.
> PS. Jakby co to pamietaj, ze na poczatku mozna w razie czego wszystko

Do zwierzątek dorzucę dwa koty uwielbiające grzebać w ziemi (w wiadomym
celu), psa (świnia, nie patrzy po czym biega), 2 dzieci + ew. dzieci
okoliczne. A za płotem kozy + owce.
Dodatkowo latem straszne ilości słodyszka rzepakowego namiętnie spółkującego
na świeżutkiej żółciutkiej elewacji domostwa. A piachu zostanie mnóstwo do
zagospodarowania na następne lata - bo na ziemię nie wystarczy kasy
(potrzebne kilka wywroteczek).
Zaplanowałam warzywnik - bo musi być. Szczypiorek i i inne takie zielone od
góry koniecznie.
Trawnik za domem i kępy krzaczunów. Wyczytuję na razie co rośnie na
nasłonecznionej pustyni. Skrzętnie notuję.
Pozdrawiam
Joaśka Żbikowska
i jak tu spokojnie czekac na wiosnę... i zdążyć to wszystko posiać,
posadzić, podlewać, nawozić, przycinać, pracować, wychowywać, wypoczywać i
takie tam...

64. Data: 2004-01-27 11:13:39

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aska Z. <a...@u...erb.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bv5fmj$49q$...@a...news.tpi.pl...

> Dodatkowo latem straszne ilości słodyszka rzepakowego namiętnie
spółkującego
> na świeżutkiej żółciutkiej elewacji domostwa.

Legitymowałaś tych zbereźnikow??? :-)))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

65. Data: 2004-01-27 11:54:07

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aska Z." <a...@u...erb.pl> wrote in

> Dodatkowo latem straszne ilości słodyszka rzepakowego namiętnie
> spółkującego na świeżutkiej żółciutkiej elewacji domostwa.

Hmmm...
to tez jest pewna atrakcja :-)

> Zaplanowałam warzywnik - bo musi być. Szczypiorek i i inne takie
> zielone od góry koniecznie.

Aha :-)
I pomidory, koniecznie pomidory, bo bez nich nie ma lata :-)

> Trawnik za domem i kępy krzaczunów. Wyczytuję na razie co rośnie na
> nasłonecznionej pustyni. Skrzętnie notuję.

Poczytaj jeszcze, co rosnie na wydmach :-)
Bialych, szarych i srodladowych.
Wiele gat. z nich jest uprawianych, a sa naprawde bardzo ladne.

> i jak tu spokojnie czekac na wiosnę... i zdążyć to wszystko posiać,
> posadzić, podlewać, nawozić, przycinać, pracować, wychowywać,
> wypoczywać i takie tam...

No wiesz, wypoczywac bedziesz aktywnie, wiec sianie, sadzenie, podlewanie,
nawozenie i przycinanie wchodza w wypoczynek :-) Poza wypoczynkiem
pozostanie Ci tylko pracowac i wychowywac, a to przeciez jedwabne zycie :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.

66. Data: 2004-01-27 13:11:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Aska Z." <a...@u...erb.pl> wrote in message

> [...]
> mnie post rozpoczynający ten wątek - życia nie starczy... dlatego jestem

Nie probuj zagospodarowac calego terenu w jeden sezon - przez nastepne lata
bedziesz zalowac.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

67. Data: 2004-01-27 14:57:04

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia
(...)
> Nawiasem mówiąc, ogród na piachu to bardzo interesujące wyzwanie.

> Pozdrawiam, Basia.

Dla storczyków :-)
:-) Bogusław

68. Data: 2004-01-27 15:06:43

Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisał:bv5fmj$49q$...@a...news.tpi.pl...

> spółkującego
>
> Legitymowałaś tych zbereźnikow??? :-)))))))))))

Pod lupę, do słoika i szukać po sieci co to za zaraza. zaraz wiedziałam, kto
mi takie zgromadzenia robi. Upasły się na lebiodzie pod domem - wysyp i cała
masa - to był koszmar...
Joaśka

69. Data: 2004-01-27 15:12:19

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>

> Dla storczyków :-)
> :-) Bogusław

Trzeba mi to było powiedzieć 12 lat temu.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

70. Data: 2004-01-27 15:36:45

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bv5vdm$fh7$1@nemesis.news.tpi.pl Aska Z.
<a...@u...erb.pl> napisał(a):

> Pod lupę, do słoika i szukać po sieci co to za zaraza. zaraz wiedziałam,
> kto mi takie zgromadzenia robi. Upasły się na lebiodzie pod domem - wysyp
> i cała masa - to był koszmar...

Hejka. Słodyszek kaszy ani pseudoszpinaku nie weźmie do pyska. ;-)
Pozdrawiam żółtawo Ja...cki

Przylaszczki Eweliny
poszukuje programu dzialkowiec
Fotki z mojej dzialeczki:)