Re: Jak sie czasy zmienily

Data: 2020-05-16 13:02:19
Temat: Re: Jak sie czasy zmienily
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 16.05.20 um 09:32 schrieb Trybun:

> Ale chyba zdajesz sobie sprawę że to były zwykłe trolle bajdurzące o
> d*ie maryni a nie w tematach grupy?

Grupy dyskusyjne o niejasnej tematyce (przeciwienstwem sa grupy
dotyczace np. taternictwa, wedrowek, kupna-sprzedazy, regionu,
samochodow, discounterow, kina, tv) przyciagaja wariatow, chamow i trolli.

A tak pro domo sua, psychologia i psychiatria przyciagaly i przyciagaja
wielu z zaburzeniami. Znalem trzy skrajne przypadki (pisze w czasie
przeszlym, bo nie ma mnie tam ponad 30 lat): jedna lekarka psychiatra co
jakis czas musiala byc leczona z powodu schizofrenii. Inny psychiatra
juz jako emeryt doznal objawien, wybudowal na swojej dzialce kapliczke i
ciagnie tam pielgrzymow. A kolega ze studiow ozenil sie z dziewczyna z
psychologii, ktora juz na uczelni byla niezle szurnieta. Obecnie oboje
klepia biede, a ona jest regularnie hospitalizowana (nawroty psychozy
religijnej).

Czyli nic chyba na to nie poradzi, ze wiele grup (o ile nie przestaly
istniec) dzialaja na osoby z kuku na muniu oraz pospolitych chamow i
trolli jak lep na muchy. Nie podobaja ci sie, to stosuj junk filter
(killfile) i nie widzisz smieci!

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".