Jak sie czasy zmienily

1. Data: 2020-05-13 15:39:46

Temat: Jak sie czasy zmienily
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dlugi czas zajmowalem sie zawodowo sprawami z pogranicza psychologii i
psychiatrii. Obserwowalem i mialem do czynienia z osobami z tzw.
borderline, choc - przyznam sie szczerze - w czasie wolnym wolalem
raczej inne towarzystwo.

W zwiazku z wyksztalceniem i zainteresowaniami zagladalem czasem do grup
traktujacych o psychologii, problemach spolecznych, socjologii, a takze
polityce i kulturze. Poszerzylem pozniej perspektywe na problematyke
spiskow oraz tajnych sluzb.

Z ciekawoscia sledzilem watki prowadzone przez biedakow skazanych na
psychotropy, skoszarowanych w zakladach zamknietych, sciganych za
pedofilie. Co sie ostatnio stalo? Gdzie sa dyskusje o zaletach haldolu
(haloperidolu), Tavoru (Lorazepam), Diazepamu, Risperidonu,
Carbamazepiny, Dipiperonu (Pipamperon) itd.? Nikt nie opowiada o walce z
bezsennoscia dzieki takim srodkom jak Zolpidem, Alprazolam, Mirtazapin
wobec sprawdzonej przez ludzi i koty waleriany (kozłek).

Gdzie sie podzial nasz sprawdzony pedofil? Gdzie jest gosc, co pisal
listy do dzieci swiata?
Czy ten Sars-CoV-2 tak zmienil swiat, ze tematy te przestaly byc wazne?
A moze zainteresowani zeszli?

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

2. Data: 2020-05-13 16:44:25

Temat: Re: Jak sie czasy zmienily
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/05/2020 o 14:39, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> listy do dzieci swiata?
> Czy ten Sars-CoV-2 tak zmienil swiat, ze tematy te przestaly byc wazne?

moderowane grupy umarly, byc moze z powodu smierci moderatorow

--
gazebo

3. Data: 2020-05-14 00:18:19

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-13 15:39, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> listy do dzieci swiata?
> Czy ten Sars-CoV-2 tak zmienil swiat, ze tematy te przestaly byc wazne?

A masz moze jakies wnioski dlaczego Niemcy gupiejom...?

https://youtu.be/TfpvMyYcztk

4. Data: 2020-05-14 07:25:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A masz moze jakies wnioski dlaczego Niemcy gupiejom...?
---
Pycha kroczy przed upadkiem.
Brak powszechnego przyznania siem i zadoscuczynenia za winy nacji blokuje zdrowy
rozsondek.

5. Data: 2020-05-14 10:19:41

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2020 o 15:39, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> listy do dzieci swiata?
> Czy ten Sars-CoV-2 tak zmienil swiat, ze tematy te przestaly byc

Chyba jednak pomyliły ci się grupy. Psychologia z psychiatrią.

6. Data: 2020-05-14 12:43:44

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.05.20 um 10:19 schrieb Trybun:

> Chyba jednak pomyliły ci się grupy. Psychologia z psychiatrią.

Trudno nadazyc za ta logika.

7. Data: 2020-05-14 13:52:42

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2020 o 12:43, Sylvio Balconetti pisze:

> Trudno nadazyc za ta logika.

Dlaczego? Co niby mają choćby te wymieniane leki wspólnego z grupą
"Psychologia", albo bezsenność?

8. Data: 2020-05-14 16:14:19

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.05.20 um 13:52 schrieb Trybun:
> Gdzie sa dyskusje o zaletach haldoluGdzie sie podzial nasz sprawdzony
> pedofil? Gdzie jest gosc, co pisal listy do dzieci swiata?

Odpowiem lopatologicznie:

>Gdzie sa dyskusje o zaletach haldolu...<

>Gdzie sie podzial nasz sprawdzony pedofil? Gdzie jest gosc, co pisal
listy do dzieci swiata?<

Dalem wyraz tesknoty za kilku osobnikami, ktorzy dzielili sie radami nt
roznych psychotropow oraz za pedofilem, ktory pisal rowniez o uczuciach
do pewnej pielegniarki (mam nadzieje, ze nic nie pokrecilem?) i innym
rozsylajacym epistoly do dzieci swiata.

Zadumalem sie po prostu nad zmianami tematow na tej grupie, do ktorej od
roku, dwoch, trzech from time to time zagladam.

Lo entiendes?

9. Data: 2020-05-15 01:59:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zadumalem sie po prostu nad zmianami tematow na tej grupie, do ktorej od
roku, dwoch, trzech from time to time zagladam.

Lo entiendes?
---
Kazdy swiat siem kiedys sKOnczy
Teraz KOnczy siem wasz
A nasz zaczyna ;P
Kum kum ;)

10. Data: 2020-05-15 03:28:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-14 07:25, m...@g...com wrote:

> [...]
> Pycha kroczy przed upadkiem.
> Brak powszechnego przyznania siem i zadoscuczynenia za winy nacji blokuje zdrowy

//a ja mysle, ze to zgodnie z neomarksistowskimi zalozeniami..

Gdy siem obnizy, chocby o pare procent, inteligencje spoleczenstwa,
spadnie wowczas wydajnosc przemyslu i wtedy system siem zawali...

Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)
Covid-APEL KRK DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI + PLANDEMIC [film]