Jak sie czasy zmienily

61. Data: 2020-05-22 14:01:06

Temat: Re: Jak sie czasy zmienily
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2020 o 13:46, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> przypisywali, oraz psychiatrow, ktorzy rozmawiali, prowadzili
> psychoterapie i byli krytyczni wobec farmakologii.
>
> Itd. itp.
>
> A tak z innej beczki, sledzenie roznych dyskusji internetowych (grupy
> dyskusyjne, fora, facebook itd.) to jest wspaniale pole obserwacyjne
> dla psychologow, psychiatrow, socjologow, antropologow i innych.
> Ale gdy sie w to za bardzo wciagniesz, to mozesz sam miec klopoty, nie
> mowiac juz o straconym czasie, zmarnowanych szansach oraz innych
> collateral damages (u nas mowia dosadniej "Dachschaden").

Problem w tym że te trolle o zabarwieniu politycznym to żadni
dyskutanci, oni nie egzystują w Usenecie dla dyskusji. Oni są po to aby
agitować za całym tym gnojstwem,. Jedyna reakcja takich w kwestiach
dyskusji to o ile będziesz miał szczęście to cię zwyzywa. Zajrzyj na
Politykę albo Pręgierz, tam już praktycznie nie dyskusje a wygłaszane
manifesty ku chwale POPISPSLSLD.

Teoretycznie, tylko teoretycznie dobre pole. Teoretycznie to powinno być
dobre miejsce do wyrzucenia tego wszystkiego co leży na wątrobie, czyli
swoje wizje, uwagi, zastrzeżenia, pochwały itditp, tymczasem odnoszę
wrażenie że na tych forach ludzie są jeszcze bardziej skryci niż w realu.

62. Data: 2020-05-22 16:35:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/05/2020 o 22:44, Izaura pisze:

> To nie sztuka, tworzyc zwiazki chemiczne, pisac algorytmy, czy studiowac
> teologie z filozofiom. To wszystko to som prymitywne dziela ludzkie.
>
> Boskim dzielem jest... tchnac w to zycie!

twoje plomby zyja

--
gazebo

63. Data: 2020-05-22 23:19:58

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoje wizje, uwagi, zastrzeżenia, pochwały itditp, tymczasem odnoszę
> wrażenie że na tych forach ludzie są jeszcze bardziej skryci niż w realu.

Mysle, ze sa pozytywne strony trollingu lub pisania w internecie. Jesli
nie robia tego na zamowienie, lecz tylko z wlasnej nieprzymusowej woli,
to robia sobie dobrze. Nie sa - przynajmniej w swojej wyobrazni - sami,
lecz rozpowszchniaja swoje wizje, przemyslenie i uwagi na caly swiat
(wspominalem o nieboraku, ktory pisal memorialy do dzieci swiata). Moze
nikt ich nie czyta, bo duzo, metnie, belkot, ale poszlo w swiat. Kiedys
taki frustrowal sie w samotni, pisal do szuflady, gryzmolil na scianie
lub plocie, a teraz staje sie autorem! A jesli znajdzie pokrewne dusze,
z ktorymi bedzie sie dzielil przemysleniami, to juz bedzie sukces!
Poza tym dla wielu pisanie bedzie dobra wprawka - nauka pisania,
formulowania mysli. Na studiach mowiono nam, ze to wazne, zeby duzo
pisac. Przeczytales cos, to zrob z tego streszczenie. Pozniej sprobuj
ujac to na dwoch stronach, na jednej stronie.

Tak wiec mozna w pisaniu na grupach, forach i innych mediach
spolecznosciowych widziec nie tylko negatywy.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

64. Data: 2020-05-23 00:15:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-22 16:35, gazebo wrote:

> twoje plomby zyja

//tera siem skup... bedzie tlumaczone!

Dziala boskie som perfekcyjne a ludzkie prymitywne...

//ponial...?

65. Data: 2020-05-23 09:43:43

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2020 o 23:19, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
>
> Tak wiec mozna w pisaniu na grupach, forach i innych mediach
> spolecznosciowych widziec nie tylko negatywy.

Problem w tym że to jest zamawiana działalność. Dlaczego uważasz za
"nieboraka" kogoś kto własnymi słowami coś tam tworzył, czyli miał jakąś
wizję czy bolączkę a nie widzisz nic złego w "informatorach"
wklejających linki do jakichś internetowych mądrości?

Właśnie od tego jest Usenet - tu można zupełnie bezkarnie(?) wyrzucić te
swoje frustracje. Nie ma sensu zaprzeczać że są jednostki
niesfrustrowane bo raczej nie ma niesfrustrowanego (choćby czasowo)
zdrowego człowieka.

66. Data: 2020-05-23 12:47:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]

---
"Wszyscy mamy zle w glowach - ze zyjemy, la la lalala..." ;P

67. Data: 2020-05-31 19:38:31

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.05.2020 o 12:47, m...@g...com pisze:
> [...]
> zdrowego człowieka
> ---
> "Wszyscy mamy zle w glowach - ze zyjemy, la la lalala..." ;P

Jasne! I nareszcie ktoś miał odwagę to napisać!

68. Data: 2020-05-31 22:37:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ---
> "Wszyscy mamy zle w glowach - ze zyjemy, la la lalala..." ;P

Jasne! I nareszcie ktoś miał odwagę to napisać!
Kuba Sienkiewicz? ;P

Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)
Covid-APEL KRK DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI + PLANDEMIC [film]