No i brakło na siatki.

1. Data: 2020-05-13 21:44:50

Temat: No i brakło na siatki.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ujemne notowania ropy naftowej. Szybów nie zatkają, gromadzić nie ma gdzie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-05-13 22:16:33

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Skads ty siem xla urwala i gdzies ty siem bujala przez ostatnie 3 tygodnie? ;P

https://www.forbes.pl/gospodarka/ropa-naftowa-ujemne
-ceny-w-usa-i-kanadzie-co-sie-stalo/6qc71v0

3. Data: 2020-05-14 00:21:58

Temat: Re: No i brakło na siatki.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Skads ty siem xla urwala i gdzies ty siem bujala przez ostatnie 3 tygodnie? ;P

Na pejsatym buku - i nie udawaj, że nie wiesz ;-)

> https://www.forbes.pl/gospodarka/ropa-naftowa-ujemne
-ceny-w-usa-i-kanadzie-co-sie-stalo/6qc71v0

O, dzięki! Zbyt się zajęłam ganianiem na Bosaka i przegapiłam forbsowe
doniesienia. Przydadzą się - dzięki za link :-)
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-05-14 08:56:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Skads ty siem xla urwala i gdzies ty siem bujala przez ostatnie 3 tygodnie? ;P

Na pejsatym buku - i nie udawaj, że nie wiesz ;-)
---
A co? Ktos siem POde mnie tam POdszywal? Oj tos POszla w dlugom ;)
Nie uznajem zuckenbergerowizny, nie uzywam, jak Bozia przykazala ;P

> [...]

O, dzięki! Zbyt się zajęłam ganianiem na Bosaka i przegapiłam forbsowe
doniesienia. Przydadzą się - dzięki za link :-)
3 tygodnie PO fakcie, jakbys siem obudzila ze snu zimowego ;P

5. Data: 2020-05-14 19:15:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Na pejsatym buku - i nie udawaj, że nie wiesz ;-)
> ---
> A co? Ktos siem POde mnie tam POdszywal? Oj tos POszla w dlugom ;)

Nieee, tylko założyłam, że się nie powstrzymasz przed podglądnięciem ;-)

> Nie uznajem zuckenbergerowizny, nie uzywam, jak Bozia przykazala ;P

I dobrze. Mój anielski tutejszy wizerunek też dzięki temu nie ucierpi ?

> [...]
> doniesienia. Przydadzą się - dzięki za link :-)
> ---
> 3 tygodnie PO fakcie, jakbys siem obudzila ze snu zimowego ;P

Ganiam konfederatów. Wściekłość oczy i uszy przysłania. A przedtem dobre
intencje.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-05-14 20:15:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2020 o 19:15, XL pisze:

> Mój anielski tutejszy wizerunek też dzięki temu nie ucierpi ?

Ojapierdolę :)

Nie miej złudzeń, twój zjebany (przez ciebie) wizerunek się nie zmienił.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2020-05-14 22:34:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A co? Ktos siem POde mnie tam POdszywal? Oj tos POszla w dlugom ;)

Nieee, tylko założyłam, że się nie powstrzymasz przed podglądnięciem ;-)
A co wygralem w tym zakladzie? Bosaka nozek swych na fejsie zapewne nie
POkazalas to moze jakis link tutaj w ramach wygranej POdasz? ;P

> Nie uznajem zuckenbergerowizny, nie uzywam, jak Bozia przykazala ;P

I dobrze. Mój anielski tutejszy wizerunek też dzięki temu nie ucierpi ?
---
Ty siem martw o to jak sw Piotr ciem zlustruje a nie tutejsza sloma w butach ;)

> [...]
> 3 tygodnie PO fakcie, jakbys siem obudzila ze snu zimowego ;P

Ganiam konfederatów. Wściekłość oczy i uszy przysłania. A przedtem dobre
A co ci oni winni? I ganiasz KOgos w czasach zarazy?!? ;)

8. Data: 2020-05-14 23:32:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> A co wygralem w tym zakladzie? Bosaka nozek swych na fejsie zapewne nie
> POkazalas to moze jakis link tutaj w ramach wygranej POdasz? ;P

To nie był zakład, tylko ZAŁOŻENIE ?

> I dobrze. Mój anielski tutejszy wizerunek też dzięki temu nie ucierpi ?
> ---
> Ty siem martw o to jak sw Piotr ciem zlustruje a nie tutejsza sloma w butach ;)

Staram się. Różnie mi wychodzi, ale widział kto drogę do świętości bez
pokus?

> [...]
-ceny-w-usa-i-kanadzie-co-sie-stalo/6qc71v0

> Ganiam konfederatów. Wściekłość oczy i uszy przysłania. A przedtem dobre

Rok życia. Mało? To spory ułamek mego długiego życia.

> I ganiasz KOgos w czasach zarazy?!? ;)

Wirtualny aerobik taki. No i nie daję o sobie zapomnieć. Pamięć jest
potrzebna.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-05-15 01:46:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A co wygralem w tym zakladzie? Bosaka nozek swych na fejsie zapewne nie
> POkazalas to moze jakis link tutaj w ramach wygranej POdasz? ;P

Czyli zaklad ze soba. Ale w mojej sprawie moim KOsztem moralnym bos siem przeliczyla
wiec stopki mi siem nalezom, a nawet lydki, udka na obiad kurczaka czy gensi jakiejs
[byle nie tak "dojrzalej" ;P] jak zaprosisz tez mogom byc ;)))

> [...]

Staram się. Różnie mi wychodzi, ale widział kto drogę do świętości bez
A ta Jego Matki? ;)
O POkusach cicho ale te miecze...

> [...]
> ---
> A co ci oni winni?

Rok życia. Mało? To spory ułamek mego długiego życia.
Trzeba bylo POstawic na Jedynego Slusznego KA[ndydata]DU[d]KA! ;)
I sPOkojnie czekac co wytarmoszom z tymi wyborami :D

A nie moglabys kandydowac?
Toby ciem dopiero POpamientali!!! ;P
Teraz KObiety tam brendzie brak ;)

10. Data: 2020-05-15 11:02:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> [byle nie tak "dojrzalej" ;P] jak zaprosisz tez mogom byc ;)))

> Staram się. Różnie mi wychodzi, ale widział kto drogę do świętości bez

,,Ta" co?

> O POkusach cicho ale te miecze...

Jakie miecze?

> Rok życia. Mało? To spory ułamek mego długiego życia.
> ---
> Trzeba bylo POstawic na Jedynego Slusznego KA[ndydata]DU[d]KA! ;)
> I sPOkojnie czekac co wytarmoszom z tymi wyborami :D

Mam wysokie wymagania i poziom ideowości, ale zadowolę się Dudą obecnie.

> Wirtualny aerobik taki. No i nie daję o sobie zapomnieć. Pamięć jest
> [...]

JA W PO?!
Absurd. Oni KObiety traktują jako mięso armatnie. Czasami się zastanawiam,
dlaczego NIGDY nie eksponują MĄDRYCH kobiet, a tylko te głupie jak but z
lewej nogi. Same wybierane ?
Więc nie mam szans ze względu na to. POmijam już, że to dla mnie w ogóle
obca opcja POlityczna oraz że w ogóle nie mam tego typu aspiracji. Na
liście wyborczej RN znalazłam się raz, i to z łapanki - lokalna struktura
liczyła wtedy 15 osób, z tego aktywnych 10, więc jako członkini zarządu nie
mogłam odmówić. Przynajmniej takie były wobec mnie oczekiwania na tę
konkretną chwilę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Jak sie czasy zmienily
Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)