Re: No i brakło na siatki.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 14 May 2020 16:46:30 -0700 (PDT)
Subject: Re: No i brakło na siatki.
From: m...@g...com

> Nieee, tylko założyłam, że się nie powstrzymasz przed podglądnięciem ;-)
> ---
> A co wygralem w tym zakladzie? Bosaka nozek swych na fejsie zapewne nie
> POkazalas to moze jakis link tutaj w ramach wygranej POdasz? ;P

To nie był zakład, tylko ZAŁOŻENIE ?
---
Czyli zaklad ze soba. Ale w mojej sprawie moim KOsztem moralnym bos siem przeliczyla
wiec stopki mi siem nalezom, a nawet lydki, udka na obiad kurczaka czy gensi jakiejs
[byle nie tak "dojrzalej" ;P] jak zaprosisz tez mogom byc ;)))

> I dobrze. Mój anielski tutejszy wizerunek też dzięki temu nie ucierpi ?
> ---
> Ty siem martw o to jak sw Piotr ciem zlustruje a nie tutejsza sloma w butach ;)

Staram się. Różnie mi wychodzi, ale widział kto drogę do świętości bez
pokus?
---
A ta Jego Matki? ;)
O POkusach cicho ale te miecze...

> Ganiam konfederatów. Wściekłość oczy i uszy przysłania. A przedtem dobre
> intencje.
> ---
> A co ci oni winni?

Rok życia. Mało? To spory ułamek mego długiego życia.
---
Trzeba bylo POstawic na Jedynego Slusznego KA[ndydata]DU[d]KA! ;)
I sPOkojnie czekac co wytarmoszom z tymi wyborami :D

> I ganiasz KOgos w czasach zarazy?!? ;)

Wirtualny aerobik taki. No i nie daję o sobie zapomnieć. Pamięć jest
potrzebna.
---
A nie moglabys kandydowac?
Toby ciem dopiero POpamientali!!! ;P