Re: No i brakło na siatki.

Data: 2020-05-17 12:51:06
Temat: Re: No i brakło na siatki.
Od: Kviat

W dniu 17.05.2020 o 02:17, XL pisze:

> Kobiety w RN to bardzo specyficzne mentalności. Byłam tym zszokowana. Niby
> normalne, a jednak nie. Bardzo ideowe, niektóre wrecz fanatyczne, zdolne do
> poświęcenia siebie i wszystkiego - a w stosunku do samych siebie w pewnym
> sensie takie... ,,muzułmańskie".
> W dodatku nawet sobie tego nie uświadamiają.

Z jednej strony cieszy, że w końcu to dostrzegłaś. Z drugiej bardzo
ciekawe, że trwało to tak długo. Jak widać nie jesteś zbyt bystra, skoro
zajęło ci to tyle lat, pomimo oczywistości.
Przemyśl to i wyciągnij wnioski. Może w końcu zaczniesz słuchać
mądrzejszych od ciebie i przestaniesz być również faszystką, ksenofobką
i homofobką? Nie żeby od razu wszystko naraz, ale możliwe, że dojdziesz
kiedyś do etapu, gdy przestaniesz być też fanatyczką religijną.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr