Re: No i brakło na siatki.

Data: 2020-05-17 21:05:01
Temat: Re: No i brakło na siatki.
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:

> Ty mi powiedz ile lat tu wychwalałeś wszelkie ONRy i ich klony.
> I zanim zaczęłaś chwalić ich tutaj, to zapewne byłaś ich zwolenniczką
> wcześniej. Przejrzałaś na oczy dopiero kilka miesięcy temu.
> Strona:
> https://www.portalsamorzadowy.pl/osoba/malgorzata-za
mojska,74408.html
> podaje, że w 2018 roku miałaś 60 lat,

No żeby TAK MNIE POSTARZYĆ!!! ?
Do dziś jeszcze nie skończyłam 60 ?

> więc z moich obliczeń wynika, że
> przejrzenie na oczy zajęło ci co najmniej 60 lat.

,,Na oczy" przejrzałam już w liceum, durniu - zadając się z synem oficera
AK.

> Długo, jak na państwo z powszechnym dostępem do edukacji.

Nie korzystałam w TYM względzie z tego ,,dostępu".
Ty pewnie tak, i to niestety widać :-)

> Takimi eufemizmami maskującymi faszystów, to sobie możesz czarować
> swoich ociężałych umysłowo ziomali. Myślących ludzi nie oszukasz, tym
> bardziej, że sama się chwaliłaś swoim faszyzmem

NACJONALIZMEM :-)

> i że jesteś z tego dumna

Ba!

> (to dlaczego się teraz tego wstydzisz?).

Gdzie? Jak?

> Nie bez powodu miałaś takie poparcie jakie miałaś.

Oczywiście, że nie bez powodu. Jak się jest świeżakiem w polityce, to się
zaczyna od takiego wyniku. Ale od 2018 minęło już sporo czasu :-)

> I nie wyciągnęłaś
> wniosków.

Na pewno nie wyciągnęłam ich według twego lewackiego widzimisia. Nawet
sobie nie wyobrażasz, CO wyciągnęłam - ale dowiesz się o tym we właściwym
czasie.

> To dlaczego nadal próbujesz ukryć swoje poglądy pod eufemizmami?
> Wynika z tego, że wcale nie zaczynasz, a wręcz przeciwnie, schodzisz do
> podziemia, bo wiesz, że robisz źle.

Nie myl ,,zła" z corobienuepasuje :-)

> Czyli jednak niczego nie zrozumiałaś

,,Niczego" czyli ciebie? Ja ciebie dobrze rozumiem przecież :-)

> i nie wyciągnęłaś wniosków.

Nie myl słowa ,,wniosek" z cociodpowiada :-)

> 60 lat na przemyślenia ci nie wystarczyło... to smutne.

Na przemyślenia wg twojego widzimisia? No to nie. Pierwszy twój właściwy
wniosek. Cieszy :-)

Wytrzyj zatem nosek :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: