Re: No i brakło na siatki.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: No i brakło na siatki.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 15 May 2020 09:02:43 GMT

<m...@g...com> wrote:

> To nie był zakład, tylko ZAŁOŻENIE ?
> ---
> Czyli zaklad ze soba. Ale w mojej sprawie moim KOsztem moralnym bos siem
przeliczyla
> wiec stopki mi siem nalezom, a nawet lydki, udka na obiad kurczaka czy gensi
jakiejs
> [byle nie tak "dojrzalej" ;P] jak zaprosisz tez mogom byc ;)))

> Staram się. Różnie mi wychodzi, ale widział kto drogę do świętości bez
> pokus?
> ---
> A ta Jego Matki? ;)

,,Ta" co?

> O POkusach cicho ale te miecze...

Jakie miecze?

> Rok życia. Mało? To spory ułamek mego długiego życia.
> ---
> Trzeba bylo POstawic na Jedynego Slusznego KA[ndydata]DU[d]KA! ;)
> I sPOkojnie czekac co wytarmoszom z tymi wyborami :D

Mam wysokie wymagania i poziom ideowości, ale zadowolę się Dudą obecnie.

> Wirtualny aerobik taki. No i nie daję o sobie zapomnieć. Pamięć jest
> potrzebna.
> ---
> A nie moglabys kandydowac?
> Toby ciem dopiero POpamientali!!! ;P
> Teraz KObiety tam brendzie brak ;)

JA W PO?!
Absurd. Oni KObiety traktują jako mięso armatnie. Czasami się zastanawiam,
dlaczego NIGDY nie eksponują MĄDRYCH kobiet, a tylko te głupie jak but z
lewej nogi. Same wybierane ?
Więc nie mam szans ze względu na to. POmijam już, że to dla mnie w ogóle
obca opcja POlityczna oraz że w ogóle nie mam tego typu aspiracji. Na
liście wyborczej RN znalazłam się raz, i to z łapanki - lokalna struktura
liczyła wtedy 15 osób, z tego aktywnych 10, więc jako członkini zarządu nie
mogłam odmówić. Przynajmniej takie były wobec mnie oczekiwania na tę
konkretną chwilę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: