No i brakło na siatki.

131. Data: 2020-06-02 00:11:40

Temat: Re: No i brakło na siatki.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-01 08:46, Kviat wrote:

> Czyli dobro przeszło do konspiracji pod płaszczykiem rasizmu,
> nienawiści, ksenofobii, bogactwa kościoła, nietolerancji i łamania prawa?
>
> Ciekawa "logika"...
> Prawactwo to stan umysłu :)

//i " O T U A "

132. Data: 2020-06-02 09:55:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2020 o 00:00, Izaura pisze:

> Wlasnie, po raz kolejny, potwierdzilas, ze nie rozumiesz rzeczywistosci...
>

> "Sublimis Deus - bulla papieża Pawła III

LOL :)
I jak to się ma do rzeczywistości i historii?
Bo widzisz, nawet dzisiaj teoretycznie to biskupi żyją skromnie i nie
chronią pedofilów, ale w rzeczywistości...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

133. Data: 2020-06-03 04:41:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-02 09:55, Kviat wrote:

> LOL :)
> I jak to się ma do rzeczywistości i historii?
> Bo widzisz, nawet dzisiaj teoretycznie to biskupi żyją skromnie i nie
> chronią pedofilów, ale w rzeczywistości...

Nie rozumiesz, ze instytucja zostala przejeta przez agienture...?

134. Data: 2020-06-03 07:17:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Nie rozumiesz, ze instytucja zostala przejeta przez agienture...?

Bardzo dobrze rozumie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

135. Data: 2020-06-03 22:24:01

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-03 07:17, XL wrote:

> Bardzo dobrze rozumie.

//i za duza na ministranta... :)))

136. Data: 2020-06-05 23:11:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //i za duza na ministranta... :)))

Niom ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Jak sie czasy zmienily
Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)