Zadowoleni ludzie

1. Data: 2020-05-11 13:33:09

Temat: Zadowoleni ludzie
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Piszac przed chwila cos o Wenezueli znalazlem opis badan nad
zadowoleniem wzglednie pozytywnym nastawieniem ludzi w roznych krajach.

I tak w badaniach z 2010 roku mieszkancy krajow Ameryki Lacinskiej
przodowali - badani mieszkancy Panamy, Paragwaju, Wenezueli, Tajlandii
wygladali na najszczesliwszych ludzi na swiecie, a na przeciwnym krancu
byli Serbowie, Armenczycy, Irakijczycy, Bialorusy itd.
Czy tak jest i teraz? Jakies 10-15% obywateli Wenezueli spieprzylo do
sasiednich krajow lub Europy, wiec chyba tam nastroje nieco sie zmienily?

https://news.gallup.com/poll/159254/latin-americans-
positive-world.aspx

Ale takie ogolne zadowolenie moze niewiele mowi o ludziach i ich kraju?
Zapytajmy wiec moze o szczegoly. I tak w roku 2018 badano opinie
mieszkancow paru krajow na temat sluzby zdrowia. Wyniki sa ciekawe z
obecnej perspektywy, kiedy pandemia Sars-CoV-2 weryfikuje ich oceny.

59% badanych Amerykanow, 63% Wlochow, 70% Francuzow, 77% Hiszpanow, 81%
Brytyjczykow i 83% deklarowalo zaufanie do opieki medycznej.
Zaufanie to slablo z wiekiem u badanych Amerykanow i Wlochow, a ogolnie
zadowoleni ze swoich medykow i ich porad Niemcy przescigneli Amerykanow
i Wlochow w malym zaufaniu do miejscowego szpitalnictwa.

https://news.gallup.com/opinion/gallup/296594/trust-
government-lacking-frontlines-covid.aspx

79% uczestnikow innych badan uznawalo szczepienia za bezpieczne:

https://wellcome.ac.uk/reports/wellcome-global-monit
or/2018?utm_source=link_newsv9&utm_campaign=item_296
594&utm_medium=copy
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

2. Data: 2020-05-11 14:28:17

Temat: Re: Zadowoleni ludzie
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.05.20 um 13:33 schrieb Sylvio Balconetti:
> [...]
>
> https://wellcome.ac.uk/reports/wellcome-global-monit
or/2018?utm_source=link_newsv9&utm_campaign=item_296

Jeszcze raz, bo w jednym zdaniu cos mi wypadlo:

[...]

Brytyjczykow i 83% Niemcow deklarowalo zaufanie do opieki medycznej.

3. Data: 2020-05-11 17:19:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zwolennicy dePOpulacji twierdzom ze zadowolic ludzi da sie tylKO smiertelnie...

4. Data: 2020-05-12 00:56:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-11 14:28, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
>
> https://wellcome.ac.uk/reports/wellcome-global-monit
or/2018?utm_source=link_newsv9&utm_campaign=item_296

//te proporcje pokrywajom siem, miej wiecej, ze statystykami ludzi w
spoleczenstwie, ktorzy _nie_ rozumiejom 'co do nich mowi telewizor'...

5. Data: 2020-05-12 09:04:52

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

//te proporcje pokrywajom siem, miej wiecej, ze statystykami ludzi w
spoleczenstwie, ktorzy _nie_ rozumiejom 'co do nich mowi telewizor'...
---
I tak wyglonda demo[hamburgero]kracja.
Zamiast ludzi uczyc to siem ich oglupia.
Lecz kto sieje deszcz...

6. Data: 2020-05-14 10:19:01

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.05.2020 o 13:33, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> Czy tak jest i teraz? Jakies 10-15% obywateli Wenezueli spieprzylo do
> sasiednich krajow lub Europy, wiec chyba tam nastroje nieco sie zmienily?

No jak to co teraz? Wenezuelczycy po wprowadzeniu powszechnej edukacji
czy działek budowlanych na własność przejrzeli na oczy i hajda z kraju..
A wniosek nasuwa się chyba sam - to pod butem USA ludzie są
"najszczęśliwsi".  Nie dalej niż wczoraj widziałem szczęście na obliczu
p Dudy gdy obwieszczał hołocie  z telewizora że mamy w kraju już 4000
ich wojska.

7. Data: 2020-05-14 12:41:31

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.05.20 um 10:19 schrieb Trybun:

> [...]
> "najszczęśliwsi".  Nie dalej niż wczoraj widziałem szczęście na obliczu
> p Dudy gdy obwieszczał hołocie  z telewizora że mamy w kraju już 4000

Z tymi Latynosami i Tajami (o innych wymienionych nacjach zamilcze, bo
nie bylem u nich) to rzeczywiscie ciekawe tlumaczenie. Wenuzelczycy
rzeczywiscie przez jakis czas byli najszczesliwymi i najbogatszymi
ludzmi w Pld. Ameryce. Mieli benzyne tajsza niz cola, fundowane przez
rzad wakacje zagraniczne, bezplatna sluzbe medyczna, edukacje, az
przyszedl kryzys, jedyne dobro narodowe benzyna stracilo powaznie na
wartosci, zabraklo na inwestycje, import, infrastruktura zaczel sie
sypac, wzrosla przestepczosc, emigracja. Wszystko przez Jankesow?

Np. https://youtu.be/IrRDXsBqV8U?list=PLpqdeaIHh0Z83ogtt
b5J24RP8Jbd4LhPu

8. Data: 2020-05-14 13:52:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2020 o 12:41, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> wartosci, zabraklo na inwestycje, import, infrastruktura zaczel sie
> sypac, wzrosla przestepczosc, emigracja. Wszystko przez Jankesow?

Tak sam z siebie to on też nie przyszedł, a dopiero wtedy gdy USA
zaczęły walczyć z tym krajem. Kryzys naftowy dotyczy wielu krajów,  a np
takiej usłużnej USA Nigerii nikt nie postrzega jako kraju dotkniętego
kataklizmem kryzysu. Całe zgraje Nigeryjczyków którzy mają zasoby ropy
porównywalne z Wenezuelą na emigracji, w kraju nędza aż piszczy ale kto
by tam się zajmował ich dolą. Dokopać trzeba tym co "nie z mieciem".  i
oczywiście cała wina to zły komuch.

9. Data: 2020-05-14 16:35:49

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> porównywalne z Wenezuelą na emigracji, w kraju nędza aż piszczy ale kto
> by tam się zajmował ich dolą. Dokopać trzeba tym co "nie z mieciem".  i

Chaveza i Maduro nie nazwalbym komunistami, lecz
populistami-kleptokratami, ktorzy zrujnowali kraj, zrobili z poddanych
nedznikow, a sami z warstwa uprzywilejowana (plus wojsko i policja)
uwlaszczyli sie i dorobili sie milionow, a teraz jeszcze zaopatruja
swiat w narkotyki.

Gdzies kiedys pisalem, ze Jankesi uwzieli sie nie tylko na Wenezuele,
ale i bliska Kube. :-) I co jest z Kuba? Nie jest zbyt dostadnio, ale
ludzie nie nurkuja w nieczystosciach, zeby wylowic zgubione obraczki lub
kolczyki (Wenzuela). Jedzenie, prad, wode, benzyne, lekarstwa chyba
maja? Bezpiecznie pewnie tez jest. Turysci przyjezdzaja.

10. Data: 2020-05-14 18:05:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2020 o 13:52, Trybun pisze:

> Całe zgraje Nigeryjczyków którzy mają zasoby ropy
> porównywalne z Wenezuelą na emigracji, w kraju nędza aż piszczy ale kto
> by tam się zajmował ich dolą.

Skąd ty to wszystko wiesz, skoro nawet nie wiesz jaki kształt ma Ziemia?
Kiedy ostatnio byłeś w Nigerii, albo Wenezueli?
Uwierzyłeś w to co inni piszą o Nigerii i Wenezueli? Dlaczego im
wierzysz, a nie wierzysz tym, którzy piszą o kształcie Ziemi?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)
Covid-APEL KRK DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI + PLANDEMIC [film]
Praktyki Religijne wzmacniajom psychicznie i zmniejszajom ryzyko zgonu z rozpaczy
Chemtrains