Urraaa!!![tujSiemKtoMoze] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...

1. Data: 2020-05-13 09:23:32

Temat: Urraaa!!![tujSiemKtoMoze] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-eur
opie,pfizer--pierwsi-pacjenci-otrzymali-potencjalna-
szczepionke-na-koronawirusa,artykul,23283043.html

"Jedną z zalet szczepionek opartych o kwasy nukleinowe RNA jest fakt, że teoretycznie
są one szybsze w rozwoju i produkcji na dużą skalę, niż tradycyjna szczepionka, ze
względu na sposób działania elementu aktywnego" - tłumaczy Dorota
Hryniewiecka-Firlej, prezes zarządu Pfizer Polska
"Wynalezienie i upowszechnienie szczepionki przeciw COVID-19 zabezpieczy ludzkość
przeciw tej chorobie" - tłumaczy

2. Data: 2020-05-13 09:46:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ziemba o szczepionce RNA
https://youtu.be/ZID1v4_CrSs

Wirusa jeszcze nikt nie wyizolowal a juz jest w-szczep-ionka RNA...dacie zrobic z
siebie mutanta? ;P
I juzwiadomo PO co jest KOnieczna druga dawka w-szczep-u a czego Ziemba jeszcze w
wideo powyzej nie wie
[bo szczepionek majom wyproduKOwac 14 miliardow dawek -PO DWIE! na lebka]:
zeby "wylaczyc" genetycznom produkcje "przeciwcial" by organizm nie zabil sam siebie
nieustannom produkcjom "przeciwcial". I to w tom drugom dawke wsadzom wszystKO co
bendom chcieli. Pierwsza bendzie przymusowa bo na covid a druga juz "dobrowolna": Nie
przyjmiesz drugiej -umrzesz? "W menczarniach bendziesz siem wil"? ;)

3. Data: 2020-05-13 17:02:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://plejada.pl/newsy/dopoki-zyje-nie-dam-sie-zas
zczepic-lukasz-szumowski-odpowiada-edycie-gorniak/53
8rvn7

4. Data: 2020-05-14 00:15:53

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-13 09:23, m...@g...com wrote:

> [...]
Hryniewiecka-Firlej, prezes zarządu Pfizer Polska
> "Wynalezienie i upowszechnienie szczepionki przeciw COVID-19 zabezpieczy ludzkość

a cus pedziala dlaczego chinine, (hydroksychlorochine), wycofali z aptek...?

//ten der_onet to nie jest dobre zrodlo!

5. Data: 2020-05-14 07:22:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przeciw tej chorobie" - tłumaczy

a cus pedziala dlaczego chinine, (hydroksychlorochine), wycofali z aptek...?
---
A wycofali? Moze braklo i na szpitale POszla? Albo w obawie przed naduzywaniem przez
plebs? ;)

//ten der_onet to nie jest dobre zrodlo!
---
Toz dlatego POdaje, jako szczepionKE! ;P
Czytajcie ze zrozumieniem:
"są one szybsze w rozwoju i produkcji na dużą skalę" -czyli mozna na nich szbciej i
wiencej zarobic
a trupy covidovo spalic zwalajonc na nastempnom mutacjem jako KOniecznosc
wypuszczenia nowej wersji szczepien ;P

6. Data: 2020-05-14 10:23:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2020 o 09:46, m...@g...com pisze:
> Ziemba o szczepionce RNA

Mam nadzieję, że w końcu go złapią i posadzą.
Ciekawe dlaczego ucieka przed wymiarem sprawiedliwości... skoro uważa,
że ma rację, to chyba bez problemu jest w stanie udowodnić swoje brednie
przed sądem. Boi się, bo kłamie z premedytacją i naciąga na kasę takich
naiwniaków jak ty.

> Wirusa jeszcze nikt nie wyizolowal a juz jest w-szczep-ionka RNA...dacie zrobic z
siebie mutanta? ;P

Robisz z siebie idiotę celowo, czy tak naturalnie ci to wychodzi?
Ruskim trollem raczej nie jesteś, bo nawet one nie są aż tak głupie.

https://www.termedia.pl/koronawirus/Polski-naukowiec
-uzyskal-pelna-sekwencje-genetyczna-SARS-CoV-2,37609
.html
https://pl.wikipedia.org/wiki/COVID-19#Dezinformacja

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2020-05-14 22:40:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

a cus pedziala dlaczego chinine, (hydroksychlorochine), wycofali z aptek...?
---
Ale chlorochine zatwierdzili do leczenia:
https://www.termedia.pl/koronawirus/Prof-Piotr-Ponik
owski-Chlorochina-moze-byc-pierwszym-zarejestrowanym
-lekiem-na-COVID-19,37489.html

8. Data: 2020-05-14 23:03:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
sce,polscy-naukowcy-odkryli-przyczyne-utraty-wechu-w
-przebiegu-covid-19,artykul,29247382.html

9. Data: 2020-05-15 03:22:56

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-14 07:22, m...@g...com wrote:
> [...]
wiencej zarobic
> a trupy covidovo spalic zwalajonc na nastempnom mutacjem jako KOniecznosc

//nie czytam tego der_onet...

10. Data: 2020-05-15 13:04:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

//nie czytam tego der_onet...
---
ktos musi odwalac wrazom prasowke za ciebie ;)

Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)
Covid-APEL KRK DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI + PLANDEMIC [film]
Praktyki Religijne wzmacniajom psychicznie i zmniejszajom ryzyko zgonu z rozpaczy