No i brakło na siatki.

91. Data: 2020-05-24 00:02:19

Temat: Re: No i brakło na siatki.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-23 02:35, m...@g...com wrote:
> [...]
> "... głoś naukę, nastawaj w porę, nie w porę, [w razie potrzeby] wykaż błąd,
> poucz, podnieś na duchu z całą cierpliwością ..." o ile dadzom sobie POmoc ;)
>

> //nowymarksizm tak wlasnie dziala, ze wstepnie znieczula swoje ofiary
> heglowskim jadem a potem przedostaje siem do nieswiadomych niczego
> niewinnych serduszek...
> ---
> Nie ma "niewinnych serduszek" wlacznie z tobom i mnom
> " wszyscy bowiem zgrzeszyli i pozbawieni są chwały Bożej..."
> Ale kazdy ma [mial i byc moze jeszcze bedzie mial] szanse ocalenia :)

'Albowiem wieksza radosc bendzie z jednego nawroconego, anizeli z
dziewieciu sprawiedliwych i pokornych...'

92. Data: 2020-05-24 05:04:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale kazdy ma [mial i byc moze jeszcze bedzie mial] szanse ocalenia :)

'Albowiem wieksza radosc bendzie z jednego nawroconego, anizeli z...
"Tak samo w niebie większa będzie radość z jednego grzesznika,
który się nawraca, niż z dziewięćdziesięciu dziewięciu sprawiedliwych,
którzy nie potrzebują nawrócenia..."

93. Data: 2020-05-25 00:40:39

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-24 05:04, m...@g...com wrote:

> [...]
> "Tak samo w niebie większa będzie radość z jednego grzesznika,
> który się nawraca, niż z dziewięćdziesięciu dziewięciu sprawiedliwych,

Zwlaszcz teraz w czasach ostatecznych...

"Gdy o kimś myślimy, pojawia się energetyczny most pomiędzy nami i tym,
o kim myślimy, następuje wymiana informacji i energii. Każda negatywna
myśl jest więc energetycznym atakiem i może wyrządzić krzywdę. Nawet
wewnętrzne zgadzanie się z obmawiającym człowiekiem może być
niebezpieczne. Obmowa i złe myśli o ludziach to spowodowanie urazu u
tego człowieka, który jest obmawiany i odpowiednio, niszczenie swoich
struktur karmicznych. Słowo wzmacnia każdy program. W obecnych czasach
energetyka Ziemi jest taka, że wystarczy nawet nieżyczliwa myśl o
człowieku, aby przynieść mu szkodę. Analizując wiele faktów, doszedłem
do wniosku, że kilka stuleci temu ludzkość zaczęła aktywnie odchodzić od
zasad harmonii świata i obecnie pole informacyjne Ziemi jest
przeładowane negatywnymi programami. Kiedy człowiek myśli o kimś niezbyt
dobrze, następuje podłączenie ogólnych negatywnych warstw karmicznych i
nawet nie życząc zła, można wyrządzić krzywdę. Atakujemy i zabijamy się
nawzajem podświadomie, często tego nie podejrzewając. Zachodzi lawinowy
proces samozniszczenia, niewymagający
nawet włączania negatywnych emocji. Wystarczy już zgromadzony przez
ludzkość negatywny potencjał. Dlatego teraz nie wystarczy być dobrym i
nie szkodzić nikomu, mamy na tyle zdeformowaną podświadomość, że
niewyrządzanie szkody jest niewystarczającym warunkiem do ocalenia
swojej duszy i ciała. Obecnie najważniejsza dla przeżycia jest świadoma,
celowa, nastawiona na zmianę siebie, konsekwentna praca. Nie wystarczy
po prostu bycie dobrym, trzeba być aktywnie dobrym. Każdy człowiek,
dobry i przyzwoity, ma szansę zginąć, nie mówiąc już o tych, którzy
naruszają najwyższe prawa. Ideały i przykazania, którymi żyli ludzie
przez tysiące lat, są teraz zapomniane, odsunięte na drugi plan, dlatego
człowiek powinien świadomie i aktywnie pracować nad odbudową duchowości,
humanizmu, nad zrozumieniem harmonii świata. "Miłujcie waszych
nieprzyjaciół" jest wezwaniem duchowej istoty człowieka do
nieodpowiadania energetycznym uderzeniem na uderzenie. Zadaniem
człowieka znającego etykę jest niedopuszczanie do podświadomości żadnych
negatywnych uczuć. Człowiek zaczynający swój dzień prośbą: "Boże, daj
moim bliskim i znajomym zdrowie, a mi cierpliwość" blokuje się przed
wieloma naruszeniami."

S.N. Lazariew 'Diagnostyka karmy czesc 1.'

//i pierwsza dzialka gratis:
https://megawrzuta.pl/download/663f152d00e510344e1ed
e1bd9f6ec42.html

94. Data: 2020-05-26 15:02:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> "Tak samo w niebie większa będzie radość z jednego grzesznika,
> który się nawraca, niż z dziewięćdziesięciu dziewięciu sprawiedliwych,
> [...]

Wiec masony, okultysty, nihilisty wszelkiej masci ostatni moment byc moze
zeby przejrzec zescie nie PO tej stronie mocy co wam demonki wmowily ;)
Rozaniec w dlon [KOgo nie parzy] wodem swienconom lac na lby przed POpiolem
i do czenstochowskich KOnfesjonalow na KOlanach czworkami MARSZ!!! ;P

95. Data: 2020-05-26 17:15:28

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-26 15:02, m...@g...com wrote:

> [...]
> Rozaniec w dlon [KOgo nie parzy] wodem swienconom lac na lby przed POpiolem
> i do czenstochowskich KOnfesjonalow na KOlanach czworkami MARSZ!!! ;P

tu jest ten moment...

https://youtu.be/cPIyMA9hRUA?t=1905

//i demony wyjooom...!

96. Data: 2020-05-26 23:58:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

tu jest ten moment...

https://youtu.be/cPIyMA9hRUA?t=1905
---
E tam. To bylo rok temu. Nic nowego nie naPISal?
POdobno teraz slyszalem ekszpert ma depresjem...? ;)

97. Data: 2020-05-27 03:43:24

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-26 23:58, m...@g...com wrote:
> tu jest ten moment...
>
> https://youtu.be/cPIyMA9hRUA?t=1905
> ---
> E tam. To bylo rok temu. Nic nowego nie naPISal?
> POdobno teraz slyszalem ekszpert ma depresjem...? ;)

Dodal bym, ze caly zachodni swiat ma depresje... :)

//nie dziw siem, to tak jak ten z arki... napominal wszystkich, ze
bedzie potop a oni go zlewali...

98. Data: 2020-05-27 08:49:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dodal bym, ze caly zachodni swiat ma depresje... :)

//nie dziw siem, to tak jak ten z arki... napominal wszystkich, ze
bedzie potop a oni go zlewali...
---
Gdyby Noe POddal siem depresji nie zbudowalby arki.
I to przez paredziesiont lat...

99. Data: 2020-05-28 04:13:27

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-27 08:49, m...@g...com wrote:
> [...]
> bedzie potop a oni go zlewali...
> ---
> Gdyby Noe POddal siem depresji nie zbudowalby arki.

Zawsze zastanawialem siem czym ta arka w istocie byla, jesli wziac pod
uwage niematerialnom metafore...?

100. Data: 2020-05-28 19:53:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Zawsze zastanawialem siem czym ta arka w istocie byla, jesli wziac pod
> uwage niematerialnom metafore...?

Wiarą.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Jak sie czasy zmienily
Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)