Jak sie czasy zmienily

51. Data: 2020-05-20 13:55:01

Temat: Re: Jak sie czasy zmienily
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.05.20 um 02:44 schrieb Izaura:

> Moze, Sylvester z Bawarii by cus poradzil...?
>
> //podobno, specjalista od angelologi apokryficznej.

Nie raz juz gdzies tam pisalem, ze koncepcja boga lub bostwa jako
istoty absolutnej, wszechwiedzacej i niezmiennej jest wewnetrznie
sprzeczna. Bo skoro uczestniczy w dziejach, reaguje, zmienia cos, karze,
nagradza, cieszy sie z celebrow, odpowiada na modlitwy, a wczesniej
jeszcze stworzyl swiat i prawa przyrody to nie jest niezmienny i
absolutny. Cos sie w tym nie zgadza!

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49913475453/i
n/album-72157714371926018/

https://www.lebensraum-burg.de/Wanderfalke/Webcam

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

52. Data: 2020-05-20 14:03:16

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

https://podstacja.com/rss/kanal/95/lewatywa-mozgu/
https://www.youtube.com/watch?v=O1K6f-FEFVc

53. Data: 2020-05-20 14:29:25

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 20 May 2020 03:02:18 +0200
doszła do mnie wiadomość <5ec481df$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>//a miales cus napisac, jakiez to procesy myslowe doprowadzil ciem do
>wnioskow, by mozg potraktowac levatywom...?

Tak jak się jelito grube traktuje, tak można usuwać złogi kału z szarej masy.

54. Data: 2020-05-20 19:59:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/05/2020 o 22:23, m...@g...com pisze:
> twoj bunt jest zabawny
> ---
> Twoje POjecie istoty bostwa
> zbytnio przyPOmina demona.
> Idz lepiej do egzorcysty.
> Serio. To nie zabawa.
> Bunt zresztom tez.

egzorcysta ci nie pomoze, bylem, bede i jestem

--
gazebo

55. Data: 2020-05-20 22:51:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-20 13:55, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> cieszy sie z celebrow, odpowiada na modlitwy, a wczesniej jeszcze
> stworzyl swiat i prawa przyrody to nie jest niezmienny i absolutny. Cos

Co siem znow nie zgadza...?
Moze to jakies uwarunkowania z wczesnego dziecinstwa i mistyczne teksty
czytasz jak ksiazke kucharskom...?

Wiadomo rowniez, z tej pojebanej fizyki kwantowej, ze materia caly czas
powstaje z energii i ponownie powraca do stanu energetycznego...

tu na temat... i dodatkowo informacja, znana w mistycznych tekstach,
jako: Slowo.

http://www.ajnacentrum.pl/node/96

//i cytat wyrwany z kontekstu:

"Informacja, energia i materia stanowią wspólną całość. Zrozumienie tego
jest już od dawna, np. w chrześcijaństwie pojęcie Trójcy Świętej (Bóg
Ojciec, Syn Boży, Duch święty)."

"U podstaw obecnej cywilizacji leżą światowe religie, tzn. systemy,
skierowujące wszystkie siły człowieka na uformowanie i rozwój subtelnych
duchowych struktur, pracujących dla zachowania świata. Zrozumienie
jedności ze wszystkimi i odpowiedzialności za losy ludzi, dawane przez
religie, pozwalało człowiekowi odczuwać jedność ze swoimi dziećmi,
rodzicami i kochanymi ludźmi, uświadamiać sobie odpowiedzialność za losy
swoich potomków. Pośrednie ostrzeżenia o tym, że dzieci płacą za grzechy
rodziców, podane są w Biblii. Właśnie zerwanie subtelnych struktur pola,
odpowiadających za jedność z rodzicami, dziećmi, ukochanym człowiekiem,
doprowadza do najcięższych zachorowań, do deformacji losu i osobowości
człowieka.
Światowe religie dbały o zachowanie tych struktur i ich rozwój.
Przykazanie miłości nawet do wrogów, z pozycji bioenergetyki, ma wielki
sens. Blokuje ono program zniszczenia drugiego człowieka i, odpowiednio,
samozniszczenia na polowym, podświadomym poziomie. Człowiek nie
zaznajomiony z prawami samoregulacji pola, nie wiedzący, że jego
nienawiść może być przyczyną ciężkich zachorowań jego dzieci, tym
niemniej w ciągu wielu stuleci był niezawodnie chroniony przez religijne
przykazania miłości i dobra, zachowujące zdrowie jego i jego dzieci i
zapewniające rozwój cywilizacji System samoregulacji pola pracuje
automatycznie. Dlatego bez szkody dla siebie, bez ryzyka zapłaty
zdrowiem dzieci, rozpadu swojej osobowości, magią i okultyzmem mógł
zajmować się tylko człowiek, znający i wypełniający prawa jedności,
prawa Wszechświata, człowiek z dobrze rozwiniętymi wyższymi duchowymi
strukturami. U pozostałych szybko zaczynał się rozpad etycznych,
psychicznych, duchowych struktur, oni czernieli" i wyradzali się.
Ponieważ wcześniej ten proces zachodził dużo wolniej, niż teraz, wielu
miało wrażenie, że ?czarny? mag to norma a nie patologia."

http://www.ajnacentrum.pl/node/96

56. Data: 2020-05-20 22:57:28

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-20 22:51, Izaura wrote:

> [...]
> Ponieważ wcześniej ten proces zachodził dużo wolniej, niż teraz, wielu
> miało wrażenie, że ?czarny? mag to norma a nie patologia."

//a to Slowo, to mysl, czysta wola, ktora czlowiek moze ksztaltowac
rzeczywistosc... materie i energie!

57. Data: 2020-05-20 23:08:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-20 14:03, Sylvio Balconetti wrote:

> https://podstacja.com/rss/kanal/95/lewatywa-mozgu/
> https://www.youtube.com/watch?v=O1K6f-FEFVc

//i takich narodowych pod_stacji sluchasz... i nie obawiasz siem, ze to
moze zablokowac dalszy proces naturalizacji...?

http://nietylkodlaorlow.pl/
http://nietylkodlaorlow.pl/odcinki/#about_section

58. Data: 2020-05-20 23:12:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-20 14:29, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> od Izaura <d...@d...net> :

> Tak jak się jelito grube traktuje, tak można usuwać złogi kału z szarej masy.

//tobie rowniez, wszystko siem z kupom kojarzy...?

59. Data: 2020-05-21 21:51:17

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> //a to Slowo, to mysl, czysta wola, ktora czlowiek moze ksztaltowac
> rzeczywistosc... materie i energie!

Amen!
Studiowalem chemie (2 lata), teologie (2 lata), filozofie i nauki
spoleczne, a w rodzinie mam biochemiczke i informatyka, wiec co nieco
wiem, rozumiem, moge sie skonsultowac i to w paru jezykach.

Sprobowalem wglebic sie w filozofie tego czlowieka i niestety dotrwalem
tylko do 7:35. Podziwiam i zazdroszcze ludziom, ktorzy wysluchuja tego i
wierza w te brednie.

https://youtu.be/q3wb8gBLyI4

60. Data: 2020-05-21 23:44:24

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-21 21:51, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
>
> Sprobowalem wglebic sie w filozofie tego czlowieka i niestety dotrwalem
> tylko do 7:35. Podziwiam i zazdroszcze ludziom, ktorzy wysluchuja tego i

To nie sztuka, tworzyc zwiazki chemiczne, pisac algorytmy, czy studiowac
teologie z filozofiom. To wszystko to som prymitywne dziela ludzkie.

Boskim dzielem jest... tchnac w to zycie!

//ale, nie martw siem, zgodnie z 'efektem setnej malpy', kiedys
przejrzysz...!

Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)
Covid-APEL KRK DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI + PLANDEMIC [film]