Re: Jak sie odkochac?

From: "Mr.Shadow" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak sie odkochac?
Date: Wed, 2 Oct 2002 09:31:00 +0200

jak najdalej!!!!!

jaz zadzwoni/spotka niby przypadkiem i spyta jak ci leci
powiedz: ok, ale nie mam teraz czasu.

jak bedzie chciala sie spotkac na kawe, wymigaj sie
jakimkolwiek zmysleniem

wiem, to ja zaskoczy i bedzie na sile probowac jakies kontaktu
oczywiscie nie emocjonalnego, tylko jakies inne przyczyny
ale bedzie chciala, zapewniam (z roznych powodow)
im bardziej bedziesz "zajety" tym bardziej bedzie ja to irytowac

ale wiesz mi, ta jej irytacja nie ma zadnego emocjalnego zwiazku z toba, ona
cie olewa, chce potwierdzenia wlasnej wartosci, slusznosci wyboru albo
zwyklej dumy

ja o tym nie wiedzialem i robilem odwrotnie, w konsekwencji to ja
cierpialem miesiacami i nic to nie zmienilo, wiec wyszlo na to ze na
rozstaniu to ona skorzystala, czyz nie przyjemniej zrobic tak zebys to TY
skorzystal suma summarum