Jak sie odkochac?

1. Data: 2002-10-02 06:07:07

Temat: Jak sie odkochac?
Od: Proximm <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede musial sie odkochac, jak to zrobic? :(
Proximm
"Dlaczego wszyscy w kolo narzekaja na zycie??"
GG: 34929; Tlen ID: Proximm; IRC: #nowysacz

1. Data: 2002-10-02 06:55:22

Temat: Re: Jak sie odkochac?
Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Proximm" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
> Bede musial sie odkochac, jak to zrobic? :(
> --
A nic z tego kochanienki. Bedziesz nienawidzil i kochal dalej.
Bacha Czarownica.

1. Data: 2002-10-02 07:05:58

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Bede musial sie odkochac, jak to zrobic? :(

Milosc to piekielna choroba niestety :)
Serce nie sluga, nie ma na zawolanie.

Trzymac sie jak najdalej! Bez zadnych bajek o przyjazni.
Predzej czy pozniej wszytsko mija. Taka jest brutalna prawda

1. Data: 2002-10-02 07:09:12

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Proximm" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Bede musial sie odkochac, jak to zrobic? :(

Młotek, obcęgi, wiertarka, blacha z puszek od konserw, drut stalowy.
Dalej samo Ci pójdzie ;)

JGrabowski

1. Data: 2002-10-02 07:20:13

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> wrote in message

| Uzytkownik "Proximm" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
| A nic z tego kochanienki. Bedziesz nienawidzil i kochal dalej.
| Bacha Czarownica.

So true. ROTFL :-)))

Saulo

1. Data: 2002-10-02 07:31:00

Od: "Mr.Shadow" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak najdalej!!!!!

jaz zadzwoni/spotka niby przypadkiem i spyta jak ci leci
powiedz: ok, ale nie mam teraz czasu.

jak bedzie chciala sie spotkac na kawe, wymigaj sie
jakimkolwiek zmysleniem

wiem, to ja zaskoczy i bedzie na sile probowac jakies kontaktu
oczywiscie nie emocjonalnego, tylko jakies inne przyczyny
ale bedzie chciala, zapewniam (z roznych powodow)
im bardziej bedziesz "zajety" tym bardziej bedzie ja to irytowac

ale wiesz mi, ta jej irytacja nie ma zadnego emocjalnego zwiazku z toba, ona
cie olewa, chce potwierdzenia wlasnej wartosci, slusznosci wyboru albo
zwyklej dumy

ja o tym nie wiedzialem i robilem odwrotnie, w konsekwencji to ja
cierpialem miesiacami i nic to nie zmienilo, wiec wyszlo na to ze na
rozstaniu to ona skorzystala, czyz nie przyjemniej zrobic tak zebys to TY
skorzystal suma summarum

1. Data: 2002-10-02 07:34:57

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzymac sie jak najdalej! Bez zadnych bajek o przyjazni.

Popieram. W calej rozciaglosci. Nie dzwon - chociaz kusi. Mailika tez nie
wyslij - chociaz klawiatura wzywa. Zapomnij o czyms takim jak SMS'y.
Staraj sie omijac imprezy gdzie mozecie sie spotkac.
Poprostu trzymaj sie z daleka.
Dziala.
A dodatkowo znajdz sobie jakies nowe zajecie - cos bardzo zajmujacego i
kompletnie oderwanego od tej osoby. Moze kurs j. chinskiego?

Jet takie przyslowie "co z oczu to i z serca".
Sprobuj!

Tris

1. Data: 2002-10-02 07:54:23

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> So true. ROTFL :-)))
>
> Saulo

Niby co ma być prawdą? ... Że czarownica?
Oj, bo i na Ciebie urok rzucę. ;)

Bacha.
P.S. A gdzieś Ty się szlajał, gdy ja tu potrzebowałam wsparcia? ;)

1. Data: 2002-10-02 08:02:36

Od: "OLGA" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> So true. ROTFL :-)))
>
> Saulo

Potwierdzam, nie da sie odkochac bo tak postanawiam.
Ola

1. Data: 2002-10-02 08:33:40

Od: "wyrwanazesnu" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Proximm <p...@i...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:s...@4...com..
.
> [...]
> Proximm
> "Dlaczego wszyscy w kolo narzekaja na zycie??"
> GG: 34929; Tlen ID: Proximm; IRC: #nowysacz

Lekarstwem jest czas,czekaj czekaj i czekaj.Ja sie odkochuje rok.Bedzie
lepiej.Zobaczysz,pozdrawiam

SEN - De ja vu-dlaczego?
trzeci:)
miod i mleko