Jak się pozbyć ptaków?

21. Data: 2003-03-31 15:36:31

Temat: Re: Jak siępozbyćptaków?
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:05a501c2f790$493ed100$8501a8c0@gk.incochg.pl Tomasz
Łukowski <t...@i...pl> napisał(a):

> Jesli ta sowa jest w ksztalcie krasnala lub kamiennej baby to poszukaj > w
archiwum. Byly juz na grupie dyskusje o takich sowach :-)

Hejka. A dla miłośników oczek - fontanna w kształcie sowy. Dwa w jednym
;-)
Pozdrawiam praktycznie Ja...cki

22. Data: 2003-03-31 15:44:07

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Z ostatniej chwili.
> Znalazłem myśliwego z sokołem :)
> Umówiliśmy się na kawę w sobotę (ma przyjechać z ptakiem)
> O skutkach poinformuję :)
> CEzar

Na lotnisku Okęcie w Warszawie, kilka lat temu, robino próbę z sokołami do
odstraszania ptaków różnej masci, rybitwy też się trafiały, i co i nic,
sokolnik został zatrudniony na etat, a to znaczy, że to nie taka skuteczna
metoda, i trzeba takie przeloty sokołów robić kilka razy dziennie.
Natomiast w Rezerwacie Dębów na Bielanach wron już nie ma, petardy zdały
egzamin. Nie wiem od czego to uzależnione bo na lotnisku też strzelano i ptaki
przelatywały kilkaset metrów i ladowały w dalszej części lotniska, natomiast w
lesie jakim jest ten rezerwat wrony znikły po kilu dniach takich zabiegów, a
było ich tyle że wierzchołki dębów były czarne jak wylądowały na nocleg.
Odstraszano je dlatego że bano sie iż odchody wron zniszczą podłoże w tym
niespotykanym nigdzie na świecie rezerwacie, prawie w centrum Warszawy.
Pozdrawiam
Paweł
http://www.mikrojezioro.met.pl

23. Data: 2003-04-01 09:12:09

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Łukowski napisał(a) w wiadomości:
<05a501c2f790$493ed100$8501a8c0@gk.incochg.pl>...
>Jesli ta sowa jest w ksztalcie krasnala lub kamiennej baby to poszukaj w
>archiwum.

Jak przerobic krasnala na sowe? (bo krasnali to sie raczej ptaki nie boja)
:)

Pozdrawiam,
Bpjea

24. Data: 2003-04-01 09:30:07

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

p...@o...pl napisał(a) w wiadomości:
<1...@n...onet.pl>...
>Odstraszano je dlatego że bano sie iż odchody wron zniszcz? podłoże [...]

Czy ktos z tych, ktorzy sie bali, przeprowadzil jakiekolwiek badania wplywu
odchodow na podloze i wzrost drzew?
Chociaz w W-wie bylem pare razy, zadnej wrony tam nie widzialem. Zacznij
nazywac rzeczy po imieniu. Wrony trzymaja sie z dala od miast.

Pozdrawiam,
Bpjea

25. Data: 2003-04-01 12:51:34

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chociaz w W-wie bylem pare razy, zadnej wrony tam nie widzialem. Zacznij
> nazywac rzeczy po imieniu. Wrony trzymaja sie z dala od miast.
Czyzby. Wprawdzie mieszkam 8 km od centrum ale jednak to ciagle Mokotow i
wrony przechadzaja sie po trawniku pod moim oknem. Zeby nie bylo, ze nie
rozrozniam gawrony tez tam bywaja.

Asia

26. Data: 2003-04-01 13:08:17

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b6c22v$26r$1@h1.uw.edu.pl Asia
<J...@f...edu.pl> napisał(a):

> Czyzby. Wprawdzie mieszkam 8 km od centrum ale jednak to ciagle > Mokotow
i wrony przechadzaja sie po trawniku pod moim oknem.
> gawrony tez tam bywaja.

Hejka. Płock to też nie wieś
http://www1.gazeta.pl/plock/1,41463,1271474.html
Mam nadzieję, że nie mylisz Asiu wrony z kawką?
http://grzesiak.kei.pl/jurek/lista80.html
Pozdrawiam krakająco Ja...cki

27. Data: 2003-04-01 15:07:03

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> p...@o...pl napisał(a) w wiadomości:
> <1...@n...onet.pl>...
>
> Czy ktos z tych, ktorzy sie bali, przeprowadzil jakiekolwiek badania wplywu
> odchodow na podloze i wzrost drzew?

Podlej w takim razie swoje rośliny nie rozcińczonym np. kurzakiem.
Wtedy zobaczysz dlaczego służby leśnie bały się o stan dębów.

> Chociaz w W-wie bylem pare razy, zadnej wrony tam nie widzialem. Zacznij
> nazywac rzeczy po imieniu. Wrony trzymaja sie z dala od miast.
Widocznie nie szukałeś ich dokładnie, nie dziwię Ci się, są w Warszawie
ciekawsze miejsca do ogladania niż wrony.

W takim razie co robiły w moim ogrodzie, w zimie, przy karmiku dla ptaków. Były
to najbardzej rasowe wrony siwe. A ogród znajduje sie pod blokiem mieszkalnum
na Ursynowie.
A te o których pisałem, zlatywały się na noc do tego rezerwatu z położonego ok
5 km dalej najwiekszego w Warszawie wysypiska śmieci w Wólce Węglowej (góra
śmieci wysokości 5 piętrowej kamienicy).
Pozdrawiam
Paweł

28. Data: 2003-04-02 08:57:03

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieję, że nie mylisz Asiu wrony z kawką?
Nie nie myle. Kawka ma berecik a wrona kubraczek :) . Pochodze ze wsi a
moja mama uczy dzieci w przeczkolu bardzo duzo na temat rodzimej fauny i
flory.
Asia

29. Data: 2003-04-02 12:12:03

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Asia napisał(a) w wiadomości: ...
> Nie nie myle.

Widocznie zdarzaja sie wyjatki, ale z reguly wrony unikaja miast. W
Rzeszowie widze ze dwie rocznie.
Warszawa ma duzo terenow zieleni, parkow - moze to dlatego.

Pozdrawiam,
Bpjea

30. Data: 2003-04-02 12:32:43

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia" <J...@f...edu.pl> writes:

> Czyzby. Wprawdzie mieszkam 8 km od centrum ale jednak to ciagle
> Mokotow i wrony przechadzaja sie po trawniku pod moim oknem. Zeby
> nie bylo, ze nie rozrozniam gawrony tez tam bywaja.

Wron w Warszawie jest sporo, ale raczej pojedynczo/parami/malymi
grupkami. Natomiast zwlaszcza w zimie sa potwornej wielkosci stada
gawronow, obsrywajacych niektore skupiska drzew (Pole Mokotowskie,
lasek Bielanski...) w sposob trudny do opisania. Smrod taki, ze
wytrzymac nie idzie, a drzewa w widoczny sposob uszkodzone.

MJ
PS. A kawki tez sa.

Kraków - gdzie znajdę te krzewy?
jeszcze jedna prośba