Jak się wpisac na grupę, bo....?

1. Data: 2002-11-10 09:53:36

Temat: Jak się wpisac na grupę, bo....?
Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludziska kochane jak się wpisać na grupę?
Pytanie może jest głupie ale ost nie chce przyjąć postów moich mi je odsyła
bo ponoć nie jestem zarejstrowana -grrrrr!
A jak próbuję to zrobić to moje próby spełzają na niczym...HELP!
Majka_Cz (Marysia Czajkowska)

http://strony.wp.pl/wp/bilbo31
http://strony.wp.pl/wp/williamwharton
m...@i...pl

Psi mailing
http://www.psi.proinfo.pl/
p...@p...pl

Internetowy portal osób niepełnosprawnych dawniej Klub osób
niepełnosprawnych
http://ipon.pl/

Strona niepełnosprawnej młodzieży
http://republika.pl/tomekgrab/

Internetowa społeczność niepełnosprawnych -pajęczaki
http://www.idn.org.pl/Jarocin/pajeczaki/

2. Data: 2002-11-10 09:55:01

Temat: Re: Jak się wpisac na grupę, bo....?
Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No teraz się pojawiło, a wczoraj to nic :((((
Ludziska kochane na czym to polega....?
Załamana Majka....

3. Data: 2002-11-11 20:17:25

Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

majka wrote:

> No teraz się pojawiło, a wczoraj to nic :((((
> Ludziska kochane na czym to polega....?

Być może, podkreślam: _być_może_, zależy to od sposobu w jaki łączysz
się z siecią. Serwer news.tpi.pl, z którego korzystasz, nie wpuszcza
("Posting not allowed. Goodbye" czy coś w tym stylu) postów wysyłanych z
połączeń innych niż tpsa. Spróbuj przez news.icm.edu.pl albo inny serwer
z postami (spokojnie znajdziesz ich adresy wpisując np. w googla "adresy
serwerów grup dyskusyjnych").

Z poważaniem
Piotr Zawadzki

--
Już samo zdrowie jest zwycięstwem

4. Data: 2002-11-17 14:57:39

Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za podpowiedź a łaczę się raczej przez news.icpnet.pl mojego
providera papa

5. Data: 2002-11-18 08:43:24

Od: m...@b...pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora