Jak sobie kobiety radza

11. Data: 2004-05-03 08:26:35

Temat: Re: Jak sobie kobiety radza
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:c715sf$5fa$1@absinth.dialog.net.pl...
> czy ten rok był warty by zyskac wakacje gdzies daleko ? nie wiem.
> ale serce mi peka kiedy o tym czytam ,bo mam w domku 4 letnia córkę i
> tęsknie za nia nawet gdy ona swietnie bawi sie w przedszkolu.
> było strasznie gdy musiałam ja zostawic na weekend.
> to wszytsko zalezy od człowieka i to on ponosi za wszytskie swoje decyzje
> konsekwencje .

To nie zależy od człowieka, ale od tego, na ile sobie ten człowiek może
pozwolić.
Ja też chciałabym, żeby zżerały mnie wyrzuty sumienia, że mój 5 letni syn
spędza cały dzień z dziadkami a nie ze mną.
Ale ja sama płacę nasze wszystkie rachunki, więc wyrzuty sumienia muszę
schować do kieszeni, jeśli nie chcę mieszkać pod mostem. To proste. Myślę,
że ciotka Eulalki była w podobnej sytuacji - z tą różnicą, że ja mam szanse
zarobić 5 km od domu.

pozdrawiam

Monika

12. Data: 2004-05-04 10:07:47

Od: "MONTWA" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <"Bischoop von Sosnowiec"@kgb.russia.pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.c97cf8.nk.BischoopvonSosnowiec@cbs.pola
nd...
> Wyjezdzam teraz na minium rok do Angli, TZ z dzieckiem tutaj zostaje w
> Polsce, cos mi sie pouklada mam ich zamiar sciagnac.
> I jak sobie radza w takich sytuacjach kobiety...? stres, teksnota,
> mysli, pewnie teraz lezy z jakas kobieta itp?

NIe radzą sobie i dlatego rodziny się rozpadają.
Czy nie jest tak że zaślepia Cię pieniądz? Czy warto sprzedać własne dziecko
na czas kiedy Cię potrzebuje? O męży przez grzeczność nie wpomnę.

Monti

13. Data: 2004-05-04 10:25:46

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONTWA" <m...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]

dziecko
> na czas kiedy Cię potrzebuje? O męży przez grzeczność nie wpomnę.

No tak, Monti, najgorzej, jak mąż mężę zostawi....
Wyjeżdża tatuś, nie mamusia, czytaj dokładniej. Tatuś z
biologiczno-tradycyjnego punktu widzenia zazwyczaj zaślepiony przez walkę o
byt swojej rodziny ;)

Margola

14. Data: 2004-05-04 10:56:46

Od: "MONTWA" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wyjeżdża tatuś, nie mamusia, czytaj dokładniej. Tatuś z
> biologiczno-tradycyjnego punktu widzenia zazwyczaj zaślepiony przez walkę

To przez te TŻ i pSZ. Czemu ludzie nie mogą już pisać normalnie, mąż i żona?
Jakaś nowa poprawność polityczna?
A mąż wyjeżdża, bo widocznie musi.

pozdr

Monti

15. Data: 2004-05-04 11:02:32

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

MONTWA wrote:

> A mąż wyjeżdża, bo widocznie musi.

Mega ROTFL. Maz wyjezdza, bo musi, a zona, bo jest wredna.
Fajna logika :))

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

16. Data: 2004-05-04 12:18:35

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MONTWA" <m...@h...com> wrote in message
> To przez te TŻ i pSZ. Czemu ludzie nie mogą już pisać normalnie, mąż
i żona?
> Jakaś nowa poprawność polityczna?
> A mąż wyjeżdża, bo widocznie musi.

Bo niektórzy nie są żonaci/zamężni a jedynie kociołapcy.

17. Data: 2004-05-04 13:24:15

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONTWA" <m...@h...com> napisał w wiadomości

> To przez te TŻ i pSZ. Czemu ludzie nie mogą już pisać normalnie, mąż i
żona?

Bo nie kazdy ma meza-niektorzy maja konkubenta,kochanka,przyjaciela....

Magda

18. Data: 2004-05-04 13:25:40

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONTWA" <m...@h...com> napisał w wiadomości

> A mąż wyjeżdża, bo widocznie musi.

A dlaczego maz wyjezdza bo musi a zona nie moze(nie musi)?Przeciez maz takze
moze zajac sie dzieckiem nie?

Magda

19. Data: 2004-05-04 14:03:41

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

MONTWA wrote:

> A mąż wyjeżdża, bo widocznie musi.

A przez to rodzina się nie rozpadnie? Czy nie jest tak, że zaślepia go
pieniądz? Czy warto, żeby sprzedał własne dziecko na czas, kiedy go
potrzebuje?

PS. Bischoop -- no offence, tylko sobie Montiego drażnię ;]

Pozdrawiam,
Karola

20. Data: 2004-05-04 15:01:35

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
> [...] Bo "rola mezczyzny jest wyjezdzac, a kobiety wiernie czekac!"
> (czy jakos tak)[...]

"Bo męska rzeeecz - być daleko, a kobieca - wiernie czekać, aż błyśnie
gdzieeeś pod powieką inna łza, radości łza" :)

Pozdrawiam
Hanka ("jeszcze się taaam żagiel bieli chłopców którzy odpłynęli" - ech,
romantyczne to jak jasny piernik... :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

No co jest?
razem a jednak osobno(dlugie)
[albertan] religia rodzica a zycie potomka
Kolonizacja pałaca paca Kwaśnego.
Aleksander Kwaśniewski - życiorys i mało znane fotografie.