Re: Jak sobie radzicie z trollami?

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
Date: Thu, 29 Mar 2018 14:33:07 +0200

W dniu 07.03.2018 o 07:07, j...@o...pl pisze:

> ani ty, ani nikt inny nie podniesie mojej wartości w oczach Boga.
> wiec gdybym tak myslal, jak myslisz, ze mysle, nie pisalbym calkiem.
> oczywiscie, chcialbym jakiegos uznania, jednak nie za cene pisania
> tego, co ludziom, demonom, czy diablom jest na reke.

I ten Twój stosunek do świata zewnętrznego jest wartością samą w sobie
gdyż stwarza nadzieję, że samodzielnie dojrzejesz do tego gdy
uswiadomisz sobie, że jesteś cząstką Wszechmogącego Stwórcy.

> jestem czlowiekiem i mam swoje przywary, ktore sam sobie skrzetnie
> zawarowalem. moze dla ciebie to dziwne i niezrozumiale, ale uczciwe.

Ani dziwne ani niezrozumiałe za to bardzo cenne bo... uczciwe.

> szanuje profesorow, ale czesto przejawiaja sie tylko inteligencja.
> nie wnikam, jak w tym przypadku, bo po prostu nie mam ochoty.

Zazwyczaj budują sobie tylko ołtarzyki z dziwów, które wymyślą dla
swojej chwały nie zaś dla korzyści ogółu, przeciętnego zjadacza chleba.

> życie, jeśli maja dzieci, bardzo szybko pedagogów prostuje.

Gdyby ich prostowało to nie popełnialiby błędów w edukowaniu własnego
potomstwa; a popełniają co najmniej równie często jak rodzice dzieci,
którymi ci pedagodzy się zajmują.

> poza tym pieprzysz głupoty. przez ten wasz "buddyzm", to córka mało
> sobie życia nie odebrała.

Nigdy nie powiedziałem, że jestem buddystą ponieważ jestem gnostykiem.
Mogłem co najwyżej powiedzieć, że jest mi równie blisko do buddyzmu co
do islamu czy judaizmu lub chrześcijaństwa. Ale nie utożsamiam się z
żadnym z tych systemów ponieważ ja "wiem"; oni natomiast "wierzą". A Ty
nie obwiniaj buddyzmu za to, że Twoja córka chciała odejść lecz spójrz
raczej na swoje i Twojej zony metody wychowawcze. Nie obwiniaj nikogo
dopóki sam ze swoją żoną nie zrobicie rachunku sumienia. Bo zło tkwi w
waszej nieświadomości.

> jeśli tak jesteście świetni, to przekazujcie ludziom to, co jest
> wartościowe, a nie to, co wam się wydaje, ze Budda tak uważał. on
> człowiek święty, wy na nim wychowani zwykle demony tylko jesteście.

Poszukiwania zła zacznij od siebie.

> jacek

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018