Jak sprawdzić, czy telewizor jest przystosowany do MPEG-4?

1. Data: 2013-03-29 15:42:27

Temat: Jak sprawdzić, czy telewizor jest przystosowany do MPEG-4?
Od: tadektur <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam telewizor Samsung LE22S8. Pytanie, jak sprawdzić czy ten model
został przystosowany do odbioru MPEG-4? W instrukcji obsługi nic na ten
temat nie ma. Gzie taka informacja powinna być? W instrukcji? Na
tabliczce znamionowej?

2. Data: 2013-03-29 16:09:25

Od: Rabarbar <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-29 16:42, tadektur pisze:
> [...]
> został przystosowany do odbioru MPEG-4? W instrukcji obsługi nic na ten
> temat nie ma. Gzie taka informacja powinna być? W instrukcji? Na

jak stary telewizor analogowy LCD ma być przystosowany do cyfrowej TV ?

btw nie ma takiego modelu jak napisałeś

3. Data: 2013-03-29 16:30:06

Od: "Jan Buda" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Rabarbar* <t...@i...pl> typed:

http://www.suptech.enautic.pl/content/view/43/5/

4. Data: 2013-03-29 17:20:32

Od: "t-1" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tadektur" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przystosowany do odbioru MPEG-4? W instrukcji obsługi nic na ten temat nie
> ma. Gzie taka informacja powinna być? W instrukcji? Na tabliczce

Jeśli nie ma w instrukcji, że odbiera sygnał cyfrowy to tym bardziej nie
dekoduje MPEG4.
Musisz kupić dekoder za ok. 100zł.

5. Data: 2013-03-29 18:52:25

Od: tadektur <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-29 18:20, t-1 pisze:

> Użytkownik "tadektur" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> Jeśli nie ma w instrukcji, że odbiera sygnał cyfrowy to tym bardziej nie
> dekoduje MPEG4.
> Musisz kupić dekoder za ok. 100zł.

Telewizor ma gniazda: 1. Podłączenie cyfrowych urządzeń audio; 2.
Podłączenie komputera; 3. Gniazdo na doprowadzenie sygnału HDMI. 4.
Cytuję instrukcję: "Aby możliwy był odbiór sygnału telewizyjnego należy
podłączyć do jednego z następujących źródeł: anteny zewnętrznej/sieci
telewizji kablowej/ sieci satelitarnej". Nic o dekoderze.

6. Data: 2013-03-29 19:02:41

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 marca 2013 19:52:25 UTC+1 użytkownik tadektur napisał:

> [...]
>
> podłączyć do jednego z następujących źródeł: anteny zewnętrznej/sieci
>
> telewizji kablowej/ sieci satelitarnej". Nic o dekoderze.

Skoro wszystko już wiesz to po co zawracasz głowę ludziom?
Zwykle dekodery mają wyjście HDMI (chyba że są przeznaczone dla telewizorów jeszcze
starszej generacji, wtedy mają wyjścia analogowe SCART).

--
ZZ@private

7. Data: 2013-03-29 22:30:59

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 marca 2013 16:42:27 UTC+1 użytkownik tadektur napisał:
> [...]
>
> został przystosowany do odbioru MPEG-4? W instrukcji obsługi nic na ten
>
> temat nie ma. Gzie taka informacja powinna być? W instrukcji? Na

Jak u Ciebie są jakieś nadajniki telewizji cyfrowej to podłącz zwykłą antenę i każ mu
szukać kanałów. Jak znajdzie kilkanaście to odbiera telewizję cyfrową. Jak znajdzie
dużo mniej to nie odbiera.

8. Data: 2013-03-30 06:34:06

Od: Rabarbar <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-29 23:30, k...@g...com pisze:

> Jak u Ciebie są jakieś nadajniki telewizji cyfrowej to podłącz zwykłą antenę i każ
mu szukać kanałów. Jak znajdzie kilkanaście to odbiera telewizję cyfrową. Jak
znajdzie dużo mniej to nie odbiera.

telewizor ze standardem PAL nie odbierze stacji DVBT

tylko zewnętrzny dekoder podłaczony przez HDMI

9. Data: 2013-03-30 08:13:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rabarbar" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> jak stary telewizor analogowy LCD ma być przystosowany do cyfrowej TV ?

Analogowy lcd? Ciekawostka.

10. Data: 2013-03-30 08:15:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do jednego z następujących źródeł: anteny zewnętrznej/sieci telewizji
> kablowej/ sieci satelitarnej". Nic o dekoderze.

Wtedy nie bylo dekoderow :-)
Kup dekoder i podlacz pod hdmi, gorzej jak juz masz tam podpiete dvd lub bd,
to niestety beziesz musial sie pogodzic ze strata jakosc podlaczajac do
innego wejscia.

Jak wkleić duże lustro?
Pralka indesit - czyszczenie pompki
LAWBREAKER Ralph F. Petrganani is a MUTHA FUCKING Road Raging DigiWx Sa Rep
Jaki czajnik ceramiczny kupić?
Cheap A&F T-shirts Armani T-shirts LV T-shirt D&G T-shirt Lacoste T-shirt POLO T-shir A&F T-shirts Burberry T-shirt ED Hardy T-shirt CK T-shirt G-Star T-shirt Prada T-shirt Gucci T-shirt www.Buy-GoodGoods.com