Jak tam Wasze cedry ;-))

1. Data: 2006-03-08 21:09:24

Temat: Jak tam Wasze cedry ;-))
Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Statystycznie powinno wypaść na zero, zaczynamy zabawę od początku :-)
Pozdr.

2. Data: 2006-03-08 21:10:17

Temat: Re: Jak tam Wasze cedry ;-))
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:dunh6r$itf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Statystycznie powinno wypaść na zero, zaczynamy zabawę od początku :-)

Wypada, nie mam żadnego <rotfl>

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-03-08 23:15:26

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:dunh6r$itf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Statystycznie powinno wypaść na zero, zaczynamy zabawę od początku :-)
> Pozdr.
Gdy ktoś się chwyta za egzoty to tak ma ;-(
Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2006-03-08 23:20:03

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Mar 2006 22:09:24 +0100, Bogusław Radzimierski napisał(a):

> Statystycznie powinno wypaść na zero, zaczynamy zabawę od początku :-)

I ten optymizm oraz umiejętność czerpania radości z ogrodu w Tobie
podziwiam:)

Pozdrawiam bezcedrowo,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-03-08 23:20:40

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Mar 2006 00:15:26 +0100, Janusz Czapski napisał(a):

> Gdy ktoś się chwyta za egzoty to tak ma ;-(

No wiesz, ogród bez cedrów...

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

6. Data: 2006-03-09 00:12:50

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 9 Mar 2006 00:15:26 +0100, Janusz Czapski napisał(a):
>
> No wiesz, ogród bez cedrów...
>
> Pozdrawiam,
> Marta
To tak jak ogród Bogusława. Wystarczy nie mieć cedrów i ma się taki ogród.
;-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

7. Data: 2006-03-09 07:16:33

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> wrote in news:dunh6r
$itf$...@a...news.tpi.pl:

> Statystycznie powinno wypaść na zero, zaczynamy zabawę od początku :-)

Tfu, tfu, tfu... na wszelki wypadek.. i odpukac, i w ogole, ale wyglada, ze
wroclawskie przetrwaly. Tzn. te wszystkie dwa, ktore codziennie widze :-)
- jeden w OBot, drugi na Kuznikach. Ale jeszcze za wczesnie, zeby
powiedziec na pewno.
Pozdrowienia - Ewa

8. Data: 2006-03-09 07:46:29

Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-03-09 15:23:55

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Lukowski" <t...@i...pl> napisał

> [...]
> wrazenie ze przetrwal a np taka ladna, dosc dorodna, 6 letnia sosna
> gestokwiatowa wyglada na zupelnie uschnieta/ zmarznieta no ale stoi w

No i to jest dobra wiadomośc, mój cedr od Piotra Siciarskiego wychodowany
z nasion przetrwał bez okrycia -34 C i jak dotąd we wspaniałej kondycji,
jodła Pinus pinsapo też już się chyba zaklimatyzowała, bo również nawet jej
jedna igiełka nie zbrązowiała. Tym optymistycznym akcentem pozdrawiam grupę
:-)
Bogusław

10. Data: 2006-03-10 15:02:26

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 9 Mar 2006 16:23:55 +0100, na pl.rec.ogrody, Bogusław Radzimierski
napisał(a):

> No i to jest dobra wiadomośc, mój cedr od Piotra Siciarskiego wychodowany
> z nasion przetrwał bez okrycia -34 C i jak dotąd we wspaniałej kondycji,

:)Miło to czytać:),
te które zostały u mnie na razie wyglądają dobrze.
Ile wzrostu ma ten Twój? chciałbym porównać:)

> jodła Pinus pinsapo też już się chyba zaklimatyzowała,

;)Moje małe jodły Pinus pinsapo na razie wszystkie zimy przetrwały pod
warstwą śniegu, za to odmiany sosny Abies densiflora (np."Oculus
Draconis"), wyglądają bardzo, bardzo kiepsko:(

Pozdrawiam
p...@r...pl

Jaka ziemia dobra (w torebkach)?
Proszę o pomoc
Sposób na bezpieczne oczko wodne
ja z glupim pytaniem Kaktus wielkanocny - rhipsalidopsis
Raport z ogrodu