Jak tam wyniki sportowe?

81. Data: 2008-08-26 18:04:32

Temat: Re: Jak tam wyniki sportowe?
Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-08-2008 o 19:38:06 tomek w <t...@w...pl> napisał(a):

> No, w końcu ustawione... więc mogę już opuścić grupę, tak jak opuścili ją
> wszyscy nie - optymalni
>
> może jeszcze kiedyś wpadnę :D

Widać teraz, że Tomek poprawnie cytuje Olka, dzieki temu, że Olek włączył
MIME.

--
Pozdrawiam. Janusz.

82. Data: 2008-08-26 18:09:06

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Musiałem się za was meczyć, nikomu nie chciało sie uwaznie przeczytać
> instrukcji.

SORRY... ;] I BARDZO CI DZIĘKUJĘ! :)

> Powiedzcie teraz, ciekawi mnie, jaka korzysc może odnieść zdrowy
> człowiek, > jedzący praktycznie wszystko, stosujący przeciętna dietę, z
> przejścia na dietę optymalną. Po co ma przechodzić, jeżeli jest zdrowy,
> czuje sie dobrze?

1. Ja na przeciętnej diecie czułam się względnie dobrze aż do 39 r.ż. (poza
m.in. coraz częstszymi bólami głowy) a potem lawinowo wszystko zaczęło się
sypać. Obecnie daje się zauważyć średnio wcześniejszą wiekowo
zachorowalność.
2. Nie jest tajemnicą, że na choroby pracujemy całe lata,
3. a niektóre długo nie dają objawów, mimo że się rozwijają.
4. Lepiej zapobiegać niż leczyć.

Oczywiście jestem daleka od namawiania kogokolwiek na DO, bo uważam, że
stosowanie DO wbrew własnej woli i przekonaniom, nie ma sensu (w myśl
przysłowia "Z niewolnika nie ma robotnika").

Krystyna
--
HUMOR zeszytów szkolnych:
Higienistka wycisnęła mi pinezką kleszcza, który się do mnie dobierał.

83. Data: 2008-08-26 18:18:49

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek w" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> No, w końcu ustawione... więc mogę już opuścić grupę, tak jak opuścili ją
> wszyscy nie - optymalni

Teraz dla odmiany w oknie, w którym odpowiadam na ten post mam dużą
czcionkę ;)

> może jeszcze kiedyś wpadnę :D

Wpadaj, wpadaj!
I pamiętaj o tych leukocytach i pH moczu.

Krystyna
--
Z opisów wypadków drogowych w protokołach zgłoszeniowych PZU S.A.:
Facet był na całej drodze i wiele razy próbowałem go wyminąć zanim

84. Data: 2008-08-26 18:31:30

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-08-2008 o 20:18:49 Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl>
napisał(a):

> Teraz dla odmiany w oknie, w którym odpowiadam na ten post mam dużą
> czcionkę ;)

Pogrzeb w konfiguracji, to też sie ustawia.
Dobre te opisy wypadków, dawaj więcej. Mi się taki przypomniał: nagle na
środku drogi wyrosło drzewo.

--
Pozdrawiam. Janusz.

85. Data: 2008-08-26 18:47:04

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pogrzeb w konfiguracji, to też sie ustawia.
> Dobre te opisy wypadków, dawaj więcej. Mi się taki przypomniał: nagle na
> środku drogi wyrosło drzewo.

O? Już jest dobrze, a nic nie robiłam 8)
Widać cuda się przytrafiają nie tylko kierowcom na drodze ;P

Krystyna
--
Z opisów wypadków drogowych w protokołach zgłoszeniowych PZU S.A.:
Kiedy dojeżdżałem do skrzyżowania, nagle pojawił się znak drogowy

86. Data: 2008-08-26 19:04:21

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-08-2008 o 20:47:04 Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl>
napisał(a):

> O? Już jest dobrze, a nic nie robiłam 8)

:) Cudów nie ma, mi odpowiadasz w kodowaniu ISO... a Tomkowi odpowiadałaś
w kodowaniu UTF-8. Ustaw czcionkę dla tego kodowania.

--
Pozdrawiam. Janusz.

87. Data: 2008-08-26 19:21:09

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w
wiadomości news:g91j33$acc$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> O? Już jest dobrze, a nic nie robiłam 8)
> Widać cuda się przytrafiają nie tylko kierowcom na drodze ;P

Oj, pochopny wniosek, cudów nie ma... ;(
a duża czcionka jest, ale TYLKO w odpowiedzi do TOMKA W.
W konfiguracji nie widzę możliwości zmiany, ale to już drobiazg bez
znaczenia.

Krystyna
--
Z opisów wypadków drogowych w protokołach zgłoszeniowych PZU S.A.:
Zobaczyłem wolno poruszającego się starszego pana o smutnej twarzy,

88. Data: 2008-08-26 19:30:32

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :) Cudów nie ma, mi odpowiadasz w kodowaniu ISO... a Tomkowi odpowiadałaś
> w kodowaniu UTF-8. Ustaw czcionkę dla tego kodowania.

Ok. Sprawdziłam. W odpowiadaniu Tomkowi włącza się UTF-8 i trzeba
przestawiać na ISO.
CHYBA JUŻ WSZYSTKO JASNE na ten niedietetyczny temat.

Krystyna
--
Z opisów wypadków drogowych w protokołach zgłoszeniowych PZU S.A.:
Nagle znikąd pojawił się niewidoczny samochód, uderzył w mój samochód,

89. Data: 2008-08-26 19:42:08

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, w koncu ustawione... wiec moge juz opuscic grupe, tak jak opuscili ja
> wszyscy nie - optymalni
>
> moze jeszcze kiedys wpadne :D

kiepski ten twoj psy, poszukaj innego , bo megalomanie to masz arcy super!

Jurek

90. Data: 2008-08-26 20:29:42

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek w" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> No, w końcu ustawione... więc mogę już opuścić grupę, tak jak opuścili ją
> wszyscy nie - optymalni
>
> może jeszcze kiedyś wpadnę :D

Test przy ręcznym przestawieniu kodowania na ISO w odpowiedzi do
"wyjątkowego" Tomka W.

P.S. Bardzo przepraszam wszystkich za ten OT.

Krystyna
--
Z opisów wypadków drogowych w protokołach zgłoszeniowych PZU S.A.:
Zatrąbiłem na pieszego, ale on tylko się na mnie gapił, więc go

Dieta optymalna - przepisy?
Mass-Exposure Promotion Service 24323
Mięso wieprzowe jest zdrowe
Dieta cud - czyli dieta Kwaśniewskiego w TVN
3,50 zł na jedzenie - jaka dieta dla "studenta" :> ?