Jak to jest?

61. Data: 2003-04-11 04:02:41

Temat: Re: Odp: Jak to jest?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message
news:b74i96$201$4@nemesis.news.tpi.pl...

> Niejaka lady G...?

Bardzo dobry pomysl. Tylko po co ten kon, Kroliku?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

62. Data: 2003-04-11 05:11:42

Temat: Odp: Jak to jest?
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kronopio <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:

> Skąd mogę wiedzieć?
> Na wadze nie stoję.
> A` propos kosmitów z Marsa i Wenus przypomniała mi się treść "Płci mózgu"
> której wiadomo , że naturalnym modelem mózgu jest model żeński, dopiero
> potem , pod wpływem hormonów następuje niekorzystna deformacja natury ;-)
>
> Pozdrawiam nijako
> --
> Kronopio
> http://cronopio.geocad.katowice.pl

..heh, siódma rano... ...przeczytałam... ..i poczułam się jak w pracy!...
...no nic, jadę się poślizgać...

Agata

63. Data: 2003-04-11 09:12:25

Temat: Re: Jak to jest?
Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Apr 2003 11:54:34 +0200, "Basia Kulesz"
<b...@p...gliwice.pl> wrote:

>Zasadź jeżyny oczywiście:-) Swoją drogą, że też nikt jeszcze nie wymyślił
>jakiejś krzyżówki międzygatunkowej winoroślowo-malinowej;-)

Ja w kwestii jeżyn: już było kiedyś, że Thornless po wymarznięciu
odbija kolczasty. Jaką odmianę możesz polecić w takim razie? I
żeby tak w ogóle ładna była :-))) Bo wspominałaś, że masz jakąś
lepszą?
W sklepach widziałam coś co było opisane jako czarna malina. Nie
mam pojęcia co to. To naprawdę może być malina, czy jeżyna?

Pozdrawiam,
Anka

64. Data: 2003-04-11 10:14:11

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Behalf Of Agata
>  (...)

> Dirko tak radził, nie ma obowiązku posiadania ogrodu, tylko jest obowiązek
> zwiazany z przynależnością do grupy pl.rec.ogrody, aby zwiedzić raz w roku
> dwa ogrody botaniczne lub arboreta z wyjątkiem Ewy, u niej trzy się liczą:-)
> zapraszam :-)
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
> Bogusław Radzimierski.
> www.ogrod-botaniczny.pl
> p.s.
> Wszyscy uczestnicy winni posiadać bilety wstepu do conajmniej dwóch
> [...]
...pomysł, żeby przyjechac na spotkanie majowe jest baardzo atrakcyjny... ..a i
warunki nietrudne do spełnienia (no może z wyjątkiem biletu, teraz w Gdańsku
wstęp był wolny)... ...mam zamiar pogadać na ten temat z ukochanym mężem, kiedy
nareszcie wróci!... ..obawiam się tylko, że jak już wróci, nie będzie mu się
chciało tak od razu gdzieś znowu wybierać... ...ech te chłopy, z Marsa, czy
ze stolicy, ale fakt, że mózgi to trochę inaczej im funkcjonują... :-)

pozdrawiam z nadzieją, Agata

65. Data: 2003-04-11 10:50:13

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> odbija kolczasty. Jaką odmianę możesz polecić w takim razie? I
> żeby tak w ogóle ładna była :-))) Bo wspominałaś, że masz jakąś

U mnie rośnie Black Satin. Ale są jeszcze odmiany polskie Gazda i Orkan.

> W sklepach widziałam coś co było opisane jako czarna malina. Nie
> mam pojęcia co to. To naprawdę może być malina, czy jeżyna?

Czarna malina pewnie 'Bristol'. Bardzo silnie rośnie, ale za to sama się
zakorzenia (wierzchołek pędu "wrasta" w ziemię). ALe, o ile pamiętam, to
jest dosyć kolczasta. Choć nic to w porównaniu z jeżynomaliną, którą
wywaliłam m.in. ze względu na kolce.

Pozdrawiam, BAsia.

66. Data: 2003-04-11 11:08:06

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b766mo$ofq$...@z...polsl.gliwice.pl...

> [...]
zakorzenia (wierzchołek pędu "wrasta" w ziemię). ALe, o ile pamiętam, to
> jest dosyć kolczasta. Choć nic to w porównaniu z jeżynomaliną, którą >

Wiedziałem, że kiedyś doczekam takiego oświadczenia :-)))))
I piękny dzien nastał :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

67. Data: 2003-04-11 13:20:05

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wywaliłam m.in. ze względu na kolce.
>
> Wiedziałem, że kiedyś doczekam takiego oświadczenia :-)))))

Kurcze, jakie zagapienie z mojej strony:-) Choć przyznam w pędzie, że
Bristola też wyrzuciłam. Miej tę satysfakcję:-))))

Pozdrawiam, Basia.
P.S. Aha, miałam też kiedyś żółtą:-)

68. Data: 2003-04-11 14:17:29

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Jak to jest?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> writes:

> Grzegorz, no co Ty, jrszcze sie Agata wystraszy przyjechac.

Eee tam, nie wierzę, aby dała się wystraszyć byle czym...

Pozdrawiam,
GRzesiek
--
Aleksandrowi z miasta Sieradza
Piesek sąsiada mordką dogadzał.

69. Data: 2003-04-11 14:23:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Anula" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> W sklepach widziałam coś co było opisane jako czarna malina. Nie
> mam pojęcia co to. To naprawdę może być malina, czy jeżyna?

Smakuje jak malina, a czarne. Mniam, mniam ...

Pozdrowienia,
Michal

70. Data: 2003-04-11 16:13:57

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smakuje jak malina, a czarne. Mniam, mniam ...
> Pozdrowienia,
> Michal

Hm. Czarne, smaczne... nic tylko wrzucić do gąsiorka i drożdży dodać.
:-] PP.

konkurs z Garden Composer
Niektórzy jeszcze żyją...
Jak wykończyć sąsiadowi drzewa?