Re: Jak to jest z irysami?

From: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Jak to jest z irysami?
Date: Sun, 19 Sep 2004 20:23:00 +0200

Dnia 19.09.2004, o godzinie 18.45.25, na pl.rec.ogrody, JerzyN napisał(a):

<ciach>
> W niedzielę? nie sprzatam.
> ;-)

No to przynajmniej dzisiaj plonka nie muszę się obawiać. :)

<ciach>
> Widzisz, jednak masz poczucie humoru.

Dzięki. Ktoś nareszcie docenił.

> I tak trzymaj przynajmniej na tej
> grupie.

W stosunku do mnie nie zauważyłem zbyt wielu przejawów poczucia humoru,
poza Twoimi postami. Przyjmę jednak odgórnie, że wszyscy tu żartują, co
ułatwi (lub utrudni) sprawy na przyszłość. ;)

<ciach>
> Czyli jednak nie prowadzi bezpośrednio.

Nikt o bezpośrednim nie pisał. Zresztą IFAIR nie podawałem linka do firmy
jako bezpośredniego linka do tekstu i wypłynął on w odrobinę innym
kontekście. :)

> Zmuszasz czytelnika do oglądania
> więcej niz potrzeba.

Tak jak Jarek liczyłem na inteligencję czytających. ;P W końcu to tylko dwa
kliknięcia. :)

<ciach>
> Bynajmniej, to jest znacznie gorzej.

"Inaczej" nie znaczy "lepiej" Jurku - i w tym przypadku nie znaczyło. Nie o
moralności twórców stron dyskutujemy.

<ciach>
> Grupy najczęściej czyta sie na bieżąco [selektywnie] lub przeszukuje
> googlem.

I to jest doskonały argument za tym, żeby podawać źródła.

<ciach>
> Nie zawsze tak to bywa, mnie zdarzyło sie parę razy zacytować i przez
> nieuwagę nie umieścic linka do cytatu. Dobrze, że wówczas na Ciebie nie
> trafiło.
> ;-)

Miałbyś przechlapane! ;)

> Ale z ręką na sercu mówię, że zawsze staram się podawac źródło skąd
> cytuję, kopiuję.

Ale nie będziesz... :)

> A to już inna sprawa, ja mu odpuszczę za małą pokutę.
> ;-)

A ja wtedy kiedy przestanie zwracać uwagę innym, kiedy sam ma problemy z
formatowaniem postów. :)

> :) )
>
> Na jakie? mam ISO E Śr.

Zależy gdzie. Musisz mieć w Narzędzia >Opcje >Wysyłanie >Ustawienia
międzynarodowe (i dodatkowo warto mieć odznaczone w Opcjach w zakładce
Odpowiedz na wiadomość Odpowiedz na wiadomość używając formatu w jakim
zostały wysłane).

Więcej np. na http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm, choć nie powinno
stanowić dla Ciebie problemu znalezienie konfiguracji OE w sieci.

> nie
> Idź to powiedz Billowi G.

Nie jedna osoba mu to pewnie powiedziała. :)
A ponieważ było to pewnie jak walenie głową w mur to powstały takie proste
wynalazki jak OE-QuoteFix (znajdziesz bez problemu). Polecam z całego
serca, bo program wystarczy po prostu zainstalować i ustawić własną wrotkę.
Dla tych co lubią trochę pokonfigurować i mieć o wiele większą "władzę" nad
postami niż w OE doskonały jest 40tude Dialog. Są jeszcze inne czytniki,
ale jeszcze bardziej pracochłonne.

> To się robi automatycznie i ja nic o tym nie wiem i nie chcę wiedzieć.
> :-)

Nie musisz wiedzieć co i jak. Podałem Ci naprawdę proste rozwiązanie i
jeżeli będziesz chciał to z niego skorzystasz. Jak zainstalujesz OEQF to
ułatwisz życie nie tylko innym czytającym, ale także sobie. I może jeszcze
będziesz mi dziękował za wygodę czytania. ;))

*Habeck*
- Schutzbach