Jak to jest z irysami?

71. Data: 2004-09-21 21:43:09

Temat: Re: Jak to jest z irysami? [OT] wielbiciel :-)
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1wl417b4200ga$.dlg@habeck.pl...
> Dnia 21.09.2004, o godzinie 18.16.50, na pl.rec.ogrody, Kronopio
> napisał(a):

> BTW spójrz jak wygląda cytowanie jak się odpowiednio czytnika nie
ustawi.
> ;P
> No i kodowania nie masz ustawionego. :P

No i co ?
Przez takie duperele tekst jest niezrozumiały?
Komputer jest dla mnie przyjacielem dopóki działa.
W wątpiach i mózgu mu grzebać nie będę.
Poza tym ja jestem niezdypliscynowana , samowolna i już.
Od paru ptaszków świat się nie zawali.

Pozdrawiam
Teresa

72. Data: 2004-09-21 21:48:46

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:zk948flqawp6.dlg@habeck.pl...
> Dnia 21.09.2004, o godzinie 18.16.50, na pl.rec.ogrody, Kronopio
> napisał(a):
>
> Po pierwsze badziewne posty piszesz. Bez zabarwienia pejoratywnego. ;P
:)

To nie czytaj.

> Myślałem, że kobietą jesteś, ale tu widzę wszystko możliwe. ;)

Pewnie , że tak , a dlaczego by miało nie ?
Na myślenie w płci dowolnej kagańca jeszcze nie nałożono ?

> Pewnie dlatego śledzisz ten wątek.

Między innymi.

> Dobrze Tereniu. :)

:-)

Pozdrawiam
Teresa

73. Data: 2004-09-22 05:58:06

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2004, o godzinie 23:48:46, Kronopio napisał(a):

> :)
> To nie czytaj.

"Badziwne" ne tej grupie przestało mieć dla mnie zabarwienie pejoratywne,
to raczej taka pieszczotliwie-obronna nazwa na błyskotliwe posty. ;)

*Habeck*
- Schutzbach

74. Data: 2004-09-22 05:58:50

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2004, o godzinie 23:43:09, Kronopio napisał(a):

I o to właśnie chodzi... :/

*Habeck*
- Schutzbach

75. Data: 2004-09-22 09:05:46

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1k3ik47lu8rvl.dlg@Habeck.pl...

> I o to właśnie chodzi... :/

O co ?
Tak wyciąłeś , że właśnie nie wiadomo o co.

Pozdrawiam
Teresa

76. Data: 2004-09-22 10:09:36

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl>
[...]
> 2. Jurek zmienił kodowanie - sukces!

???
Kodowania wcale nie zmieniłem, cały czas mam to samo.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

77. Data: 2004-09-22 12:42:55

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.09.2004, o godzinie 11:05:46, Kronopio napisał(a):

> Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:1k3ik47lu8rvl.dlg@Habeck.pl...

> O co ?
> Tak wyciąłeś , że właśnie nie wiadomo o co.

O wszystko co napisałaś.
Po
prostu
wolna
amerykanka.
piszmy jak chcemy i tak kazdy nas zrozumie bo po co sie
przemęczać ułatwiać życie innym niech
się inni przejmują tym że jestem niezdyscyplinowany i robię
co chcę i już.
W końcu od paru ptaszków świat się nie zawali.

Tereso, chodzi tylko i wyłącznie o przestrzeganie pewnych zasad ustalonych
dla wszystkich grup. To nie jest grupa w hierarchii alt.*, tylko w pl.*.
To, że przede mną jeszcze nikt Ci uwagi nie zwrócił nie oznacza, że piszesz
poprawnie.

Z mojej strony to walenie głową w mur. Jeżeli Ci to nie przeszkadza, to z
mojej strony EOT.

Pozdrawia, HABECK

P.S. Zanim napiszesz cokolwiek na inną grupę niż ogrody to po prostu ustaw
kodowanie i odpowiednio formatuj posty, żeby przypadkiem nie trafił Ci się
taki Habeck gdzie indziej.

*Habeck*
- Schutzbach

78. Data: 2004-09-22 12:49:05

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.09.2004, o godzinie 12:09:36, JerzyN napisał(a):

> ???
> Kodowania wcale nie zmieniłem, cały czas mam to samo.
> ;-)

Sorki. Skrót myślowy. Coś jednak poprawiłeś, a że od dawna nie używam OE to
ciężko mi powiedzieć co. :)

*Habeck*
- Schutzbach

79. Data: 2004-09-22 12:59:09

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> się inni przejmują tym że jestem niezdyscyplinowany i robię
> co chcę i już.
> W końcu od paru ptaszków świat się nie zawali.

To jest poezja wspolczesna!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

80. Data: 2004-09-22 13:12:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości

| O wszystko co napisałaś.

Habeck, może zrób zbiorczą listę tych, co wg Ciebie mają źle ustawione
kodowanie/które nie wycinają tego, co wg Ciebie powinny/które wg Ciebie mają
niewłaściwe sygnaturki/które nie mają sygnaturek i co Ci tam jeszcze do
głowy przyjdzie - i wreszcie skończymy z tym tematem.

| Z mojej strony to walenie głową w mur.

Co jest niewątpliwie szkodliwe!

Basia.

P.S. Zauważyłeś, że cytowania masz niewłaściwe?

kiwi czyli aktinidia
Sadzonki truskawek sprzedam
Glony nitkowate w oczku
kamelia