Jak to jest z miodem?

21. Data: 2005-11-29 22:45:30

Temat: Re: Jak to jest z miodem?
Od: "Art(Gruby)" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Nov 2005 22:35:07 +0100, JerzyN

>Wystarczy temp. pokojowa i 4-6 tyg aby krystalizował.
>pozdr. jerzy

temp. pokojowa to dosc szerokie pojecie...u mnie przecietna to 20 st
C i miod raczej niechetnie sie krystalizuje...
;-)

Art(Gruby)
"Abyssus abyssum invocat"

22. Data: 2005-12-03 10:25:22

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Art(Gruby) napisał(a):
> temp. pokojowa to dosc szerokie pojecie...u mnie przecietna to 20 st
> C i miod raczej niechetnie sie krystalizuje...
> ;-)

Dłużej po prostu a czytaj uważnie bo juz wcześniej napisałem, że 16-18*C
jest najodpowiedniejsze do krystalizacji miodu, nie uznałem za stosowne
powtarzac tego raz jeszcze.
:-)
pozdr. Jerzy

23. Data: 2005-12-03 15:12:33

Od: a...@i...org szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 03 Dec 2005 11:25:22 +0100, JerzyN
<0...@m...pl> wrote:

>Dłużej po prostu a czytaj uważnie bo juz wcześniej napisałem, że 16-18*C
>jest najodpowiedniejsze do krystalizacji miodu, nie uznałem za stosowne
> [...]

czuje sie niezmiernie pouczony...przyzekam poprawa i czytanie ze
zrozumieniem...
;->>>

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

24. Data: 2005-12-03 22:13:47

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...org napisał(a):
> czuje sie niezmiernie pouczony...przyzekam poprawa i czytanie ze
> zrozumieniem...
> ;->>>

Invocat abyssus abyssum?
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=51559

> Art(Gruby).

Zrzuciłeś co nieco? Bo ja raptem 10 kilo i nic ponad to. Cały czas ok 90
kg ważę +/- 3%.
pozdr. Jerzy

25. Data: 2005-12-04 03:38:09

Od: a...@i...org szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 03 Dec 2005 23:13:47 +0100, JerzyN
<0...@m...pl> wrote:

>http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=51559

ooooops....;-)

>Zrzuciłeś co nieco? Bo ja raptem 10 kilo i nic ponad to. Cały czas ok 90
>kg ważę +/- 3%.
>pozdr. Jerzy

nie ...nic a nic...
;-)))