Re: Jak to jest z ochorną danych osobowych??

From: Bischoop <B...@K...RUSSIA>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jak to jest z ochorną danych osobowych??
Date: Wed, 11 Sep 2002 19:44:16 +0000 (UTC)

W artykule tweety wyklawiaturzył(a):

> Witam;
> Powiedzcie mi jak to jest z ochroną danych osobowych?? Firma reader's digest
> wysyła na moje nazwisko juz 2 rok jakies dokumenty, ksiazki itp i rachunki w
> srodku przesyłki czyli przesyłka jest bezpłatna a w srodku rachunek. Mam
> dosc ja im nie podawałam swojego adresu i nie zamierzam odsyłac co rusz ich
> ksiazek. Jak zignoruje ksiazke i rachunek to co mi grozi, ewentualnie??
> Ewentualnie czy nie mozna raz na zawsze tego ukrócic w koncu ja swojego
> nazwiska nie wieszam na płocie zeby mi byle kto słał rózne rzeczy.

Dane musieli kupic od jakiejs firmy, zawsze gdzies cos sie wysyla,
mozesz nawet juz nie pamietac jak wysylalas jakas krzyzowke, robilas
zakupy z katalogow.
Reader'digest tez do mnie kiedys wysylal te swoje ksiazki, ja nie mialem
zamiaru za nie placic, a kiedy wyslali do mnie pismo ze za nie nie
zaplacilem, odpowiedzialem: o jakie chodzi ksiazki?, i to zamknelo
sprawe i nic mi nie wysylaja, gdyz nie udowodnia mi ze bralem od nich
jakies ksiazki, nie bylo to przeciez wyslane paczka polecona, nic nie
podpisywalem, a zreszta nic nie zamawialem, przychodzi mi jakas
makulatura do domu i jeszcze mam za nia placic.

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %