Jak to jest z tą wodą? I inne pytania

21. Data: 2007-07-01 10:04:46

Temat: Re: Jak to jest z tą wodą? I inne pytania
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:f67qo8$l3t$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Jurek dAq" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Myśleć trzeba zawsze...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.
A tak na marginesie sprawdź w słowniku słowo "bluzgać", przyda się na
przyszłość...
Pozdrawiam Jurek M.

22. Data: 2007-07-02 10:09:29

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> a écrit dans le message de news:
f67u74$9oc$...@a...news.tpi.pl...
> [...]

to tylko rada czy praktyka?

> A tak na marginesie sprawdź w słowniku słowo "bluzgać", przyda się na
> przyszłość...

cyt."...ordynarne przeklinanie..." nie bedzie mi przydatne w przyszlosci,
tak jak nie potrzebowalem tego w przeszlosci .

Jurek

23. Data: 2007-07-02 10:39:50

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> cyt."...ordynarne przeklinanie..." nie bedzie mi przydatne w przyszlosci,
> tak jak nie potrzebowalem tego w przeszlosci .

Ja nigdy nie bluzgam, a więc...?...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

24. Data: 2007-07-02 11:40:58

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> a écrit dans le message de news:
f6akt0$ql5$...@n...news.tpi.pl...
> Ja nigdy nie bluzgam, a więc...?...:)))

nie uwazasz na to co czytasz

Jurek

25. Data: 2007-07-04 06:39:35

Od: Aneczka <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Cze, 11:53, "n...@t...pl" <n...@t...pl> wrote:
> Często czytam: "pij dużo niegazowanej wody"
>
> Dlaczego?
>
> Dlaczego dużo i dlaczego niegazowanej?

Powiem tylko co czytałam (szkół dotyczących dietetyki nie skończyłam).
Picie dużej ilości wody jest potrzebne do tego aby:
- nerki pracowały poprawnie (muszą mieć coś co będzie filtrowało je)
- do tego by jelita mogły pracować - musi być coś co je będzie
przepychać
- ogólnie do wypłukiwanie syfu z organizmu. Woda po pierwsze idzie do
utrzymania funkcji życiowych a potem do filtrowania. W chwili gdy jest
jej za mało cały syf i toksyny zostaje ci w organizmie
- poprawia jędrność i czystość skóry - to wiem z doświadczenia. Ja
zawsze piłam gigantyczne ilości wody (z nerkami mam wszystko ok - po
prostu jak byłam mała przyzwyczaili mnie do tego że mam dużo pić) a
kumpela 1 szklanka herbaty rano, w szkole może jakaś puszka cola a na
obiad czasami zupka - ja nigdy nie miałam problemów z trądzikiem
młodzieńczym, cera ogólnie idealna, natomiast ona użerała się z nim
strasznie i do tej pory ma (liceum skończyłyśmy parę lat temu)
- pomaga strawić jedzenie (w większej ilości wody szybciej się
rozpuści - ale to jest moje wyobrażenie o tym naukowym zdaniu :P ) i
przemiana materii poprawia się od 10 do 30 %
- wiem że tego było więcej ale nie pamiętam :P

A czemu niegazowana?
- dwutlenek węgla często w nadmiernych ilościach odkłada się w
jelitach i sprawia że puchną (jak po grochu)
- jak ktoś powiedział nie najlepiej działa na żołądki wrażliwe

Czemu nie kolorowe? Poza tą chemią którą w sobie mają (nic tam nie
jest naturalne) mają gigantyczne ilości pustych kalorii.
Soki owocowe mają też dużo cukrów (czyli pustych kalorii) że jedna
taka butelka to tyle co zwykły obiad a nie ma tyle wartości odżywczych
i na pewno gorzej się im najadać.

Ale jak nie lubisz pić czystej wody to spokojnie możesz pić herbatę
zieloną (ma też przeciwutleniacze które są bardzo dobre dla
organizmu).

Ps. Picie zbyt dużej ilości wody szkodzi nerkom i zwiększa ciśnienie
(ale to są ilości ponad 10l dziennie :P )

To chyba tyle.
Przyznaje - chamstwo na tej liście jest powalające.

26. Data: 2007-07-14 22:25:54

Od: radek <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Jul 2007 06:39:35 +0000, Aneczka napisał(a):

> [...]
> młodzieńczym, cera ogólnie idealna, natomiast ona użerała się z nim
> strasznie i do tej pory ma (liceum skończyłyśmy parę lat temu)
no, może jest jeszcze inne wytłumaczenie tego fenomenu, może różnice w
gospodarce hormonalnej - tzn. u ciebie było tak, że cera czysta, a u niej
nie :)
> - pomaga strawić jedzenie (w większej ilości wody szybciej się
> rozpuści
eee, jak tłuszcze mają się rozpuścić we wodzie? dla wątpiących, tak
tłuszcze są zawarte w pożywieniu. tu jednak, nie negując dobroczynnych
właściwości wody, po prostu poddaję w wątpliwość teorię
rozpuszczania...jeżeli masz jakiś naukowy odnośnik, to go podaj b. proszę

> A czemu niegazowana?
> - dwutlenek węgla często w nadmiernych ilościach odkłada się w jelitach
jak gaz może się odkładać w jelitach??? podaj proszę odnośnik to tej
rewelacji

> Ale jak nie lubisz pić czystej wody to spokojnie możesz pić herbatę
> zieloną (ma też przeciwutleniacze które są bardzo dobre dla organizmu).
a jak gościu jest uczulony na zieloną herbatę i dostanie pryszczy po
zastosowaniu twojej rady, to jak się będziesz czuła?

> Ps. Picie zbyt dużej ilości wody szkodzi nerkom i zwiększa ciśnienie
> (ale to są ilości ponad 10l dziennie :P )
znowu, poproszę o źrodło tej informacji
a swoją drogą, gdybym miał pić np. wodę od 5-10 l na dobę, to bym sikał
dalej niż widział

> Przyznaje - chamstwo na tej liście jest powalające.
to jeszcze mało widziałaś :P

--
radek

jogurt, kefir, zsiadłe mleko