[n]Palenie z mama

31. Data: 2002-11-22 20:27:20

Temat: Re: Jak to nic nie może? Może!
Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:arm221$1g7$1@news.gazeta.pl...
> sign <s...@g...pl> napisał(a):
<...>
> P.S. Mam też analizę prawną, która udowadnia, że nauczyciel może legalnie
> skontrolować rzeczy ucznia (np. alkohol, narkotyki), nawet bez jego zgody,
> czy nawet bez zgody rodzica. Jeśli chcecie, wyślę na priva.

Witam!
Podeślij... dam dyrektorowi
Roman

32. Data: 2002-11-22 21:06:58

Od: "sign" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, podeślij i wyjaśnij, tylko dlaczego na priw a nie tutaj? Chyba
poznanie prawa i prawdy leży w interesie ogółu?

33. Data: 2002-11-22 21:12:06

Od: "sign" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, ża nauczyciel może wezwać rodzica... a rodzic może nie przyjśc
:-(

Bardzo interesuje mnie rozwinięcie Twojej wypowiedzi.

34. Data: 2002-11-23 17:03:45

Temat: Rozwijam wypowiedź ;-)
Od: "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sign <s...@g...pl> napisał(a):

> Oczywiście, ża nauczyciel może wezwać rodzica... a rodzic może nie przyjśc
> :-(
>
> Bardzo interesuje mnie rozwinięcie Twojej wypowiedzi.

Skoro nie przyjdzie, znaczy umywa ręce i zostawia nam wolną rękę. Ale wtedy
nie ma prawa kwestionować zastosowanych przez nas metod wychowawczych.

Rodzic tak naprawdę nie jest nam do niczego potrzebny, jeśli jest do niczego.
Doświadczony n-l radzi sobie z uczniem małym palcem u lewej ręki (przy czym
nie mam na myśli postulowanego przez wielu teoretyków każdorazowego
sprowadzenia go na dobrą drogę). Z jednej strony pomoc, z drugiej strony
konsekwencje, gdy tej ręki nie chwyci.

Gdy się okaże, że uczeń ma kilka jedynek i wiele nieobecności, może i
niemądra matka się obudzi, przyjdzie do nas wtedy na naszych warunkach.

Są uczniowie tak zdemoralizowani, że nic im nie pomoże. Zgadzam się, że dla
takich powinny istnieć specjalne placówki o zaostrzonym rygorze. Moglibyśmy
wtedy przenieść tam ucznia podlegającego nawet obowiązkowi szkolnemu.
W trosce o dobro szkolnych społeczności, w trosce o prawa ucznia
(normalnego), dla zdemoralizowanych nie powinno być miejsca w normalnych
szkołach.

35. Data: 2002-11-23 17:16:13

Temat: Twój mail
Od: "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie działa.

Nie mogę Ci nic wysłać.

36. Data: 2002-11-23 17:20:53

Temat: Twój mail nie działa
Od: "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Obczynski <r...@k...chip.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Roman" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> <...>
>
> Witam!
> Podeślij... dam dyrektorowi
> Roman

Nie mogę Ci nic wysłać, bo mi zwraca jako "user unknown".
Roman

37. Data: 2002-11-23 18:40:01

Temat: Re: Twój mail nie działa
Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Nie mogę Ci nic wysłać, bo mi zwraca jako "user unknown".
<..>
Sorry!
A jednak działa.
Myślałem, że to takie łatwe!
Dobrze popatrz -na adres!
Jest to, tzw adres antyspamowy...
Ps:
Co ciekawe, te ch.....Chińczyki
też już go rozpracowali!
;-))))
Pozdrawiam i przepraszam (za kłopoty).

(też)
RomanO
http://pse.of.pl - faq grupy pl.soc.edukacja

38. Data: 2002-11-23 21:11:47

Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman" <n...@N...gazeta.pl> writes:

[...]
> [...]
> skontrolować rzeczy ucznia (np. alkohol, narkotyki), nawet bez jego zgody,
> czy nawet bez zgody rodzica. Jeśli chcecie, wyślę na priva.

Czy mógłbyś pokazać tutaj tę analizę prawną. Nie spotkałam się jeszcze z
czymś takim.

Ukłony
Lamia
--
// certum est, quia impassibile est //

39. Data: 2002-11-23 21:45:12

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lamia" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Roman" <n...@N...gazeta.pl> writes:
>
> [...]
> [...]
>
> Czy mógłbyś pokazać tutaj tę analizę prawną.

Nie licz na to. Na moją prośbę o podesłanie mi tejże analizy otrzymałem
następującą odpowiedź (przepraszam za cytowanie postu na priva bez zgody
nadawcy):

<cit.>
Proszę bardzo :-)
</cit.>

Ot i cała analiza prawna.
Mimo, że to kolejny Roman, to chyba jednak troll

--
RomanS
faq grupy pl.soc.edukacja -

40. Data: 2002-11-23 22:05:55

Od: M...@f...edu.pl (Marek Pawlowski) szukaj wiadomości tego autora

Roman Stachowiak wrote:

> Nie licz na to. Na moją prośbę o podesłanie mi tejże analizy otrzymałem
> następującą odpowiedź (przepraszam za cytowanie postu na priva bez zgody
> [...]

Pozwolę sobie zwrócić uwagę, że ten autor (który nie jest
nauczycielem w rozumieniu karty, choć forma jego wypowiedzi
mogłaby taką myśl podsuwać) przedstawiał już
swoje "analizy prawne" w wielu miejscach, zwykle cytując
dość luźno skojarzone fragmenty różnych aktów prawnych
(tak na zasadzie, że "tu mi się coś kojarzy", a "tu bym
chciał, aby tak było").
Można temu ufać lub nie, ale każdy robi to na swoją wyłaczną
odpowiedzialność. Bo nawet ekspertyza radcy prawnego
nie zwalnia z odpowiedzialności osoby, która postępuje
w myśl tej ekspertyzy, jeśli to postępowanie okaże się
bezprawne. Każdy sam dobiera sobie radców i doradców
i może im zaufać, ale nie może się nimi zasłaniać.

Tak na marginesie: dyrektorka żony zawiesiła kilka
dni temu dwóch uczniów na tydzień (bo gdzieś od kogoś
usłyszała, że jak powód ważny, to może zawiesić).
Od wtorku gęsto się tłumaczy przed wizytacją przysłaną
w tej sprawie z kuratorium, która na wniosek matki
(kobiety prostej i na pewno nie "ustosunkowanej"!) bada
przypadki łamania praw ucznia. Jest to jedna z tych
spraw, w których obiema rękami podpisałbym się pod decyzją
dyrektorki. Ale co z tego, skoro prawo stanowi co innego?

Pozdrawiam,

MP

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.edukacja

[N] cos na GDDW
liczba dni na zwolnieniu w trakcie stazu
Prace magisterskie, nowe prace w serwisie.
[spam.] sprzedam kilka ksiazek
wych.sexualne -kto prowadzi?