Re: Jak to nic nie może? Może!

From: "Roman Stachowiak" <a...@n...org>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Jak to nic nie może? Może!
Date: Sat, 23 Nov 2002 22:45:12 +0100

Użytkownik "Lamia" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aror7h$l4n$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Roman" <n...@N...gazeta.pl> writes:
>
> [...]
> [...]
>
> Czy mógłbyś pokazać tutaj tę analizę prawną.

Nie licz na to. Na moją prośbę o podesłanie mi tejże analizy otrzymałem
następującą odpowiedź (przepraszam za cytowanie postu na priva bez zgody
nadawcy):

<cit.>
Proszę bardzo :-)
</cit.>

Ot i cała analiza prawna.
Mimo, że to kolejny Roman, to chyba jednak troll

--
RomanS
faq grupy pl.soc.edukacja -