Jak to sie nazywa?

11. Data: 2006-01-19 17:03:47

Temat: Re: Jak to sie nazywa?
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> A propos ciasta do pierogow - zrobilam z reszty platy do lasagne, i
> wyszla bardzo dobrze. Troche je podgotowalam, bo byly zamrozone, i w
> smaku byly wysmienite. Uzylam Nr.4 grubosc, i byly akurat.

To super ! Ja w tej chwili poluje (bezskutecznie) na make z pszenicy
durum, w celu robienia spaghetti...

> Rawioli nigdy nie robilam, bo nie mam przystawki, ale chyba sobie
> kupie, bo jak tak chwalisz? A ja bardzo lubie rawioli z wedzonym
> lososiem i czesto robie, ale recznie.

Recznie bym sie chyba zawiesila, my jestesmy za bardzo zarloki i ravioli
zrobione ze standardowej porcji ciasta (trzy szklanki maki) zjedlismy na
raz... Z czego dzidzia zjadla tylko dwie sztuki ;)

A jak robisz ten farsz lososiowy?

Kot

_______
Yahoo! Photos – NEW, now offering a quality print service from just 8p a photo
http://uk.photos.yahoo.com

12. Data: 2006-01-19 17:32:52

Od: "dzudzu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zrobione ze standardowej porcji ciasta (trzy szklanki maki) zjedlismy na
> raz... Z czego dzidzia zjadla tylko dwie sztuki ;)

Prosze do rzeczy, a nie znowu reaktywacja tego pieprzenia sprzed lat

dżdżownica

13. Data: 2006-01-19 18:55:50

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzudzu napisał(a):
> Prosze do rzeczy, a nie znowu reaktywacja tego pieprzenia sprzed lat

A Wy dżdżownica znowu na posterunku?
;-)
pozdr. Jerzy

14. Data: 2006-01-19 19:13:16

Od: "dzudzu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> A Wy dżdżownica znowu na posterunku?

bez poufałości
i żadne znowu
cały czas tu jestem od czasu tej wspaniałej kolacji w La Scali
a gdzie to nasza czikiriki się podziała?
ostatnio przed zmianą rządów nadawała z warszawy

dżdżownica

15. Data: 2006-01-19 19:52:39

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzudzu napisał(a):

> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> bez poufałości

Sądzę, że moglibyśmy już wypić brudzia.
Ochrzcili cię już jakoś?
?-)

> i żadne znowu

To ty cały czas byłoś na posterunku?
;-)

> cały czas tu jestem od czasu tej wspaniałej kolacji w La Scali [...]

Czyli nadal chcesz bić ...
pianę?

pozdr. Jerzy
--
*Ciekaw jestem czy nie lubisz pieprzyć czy też być pieprzona.
;-)

16. Data: 2006-01-19 20:40:18

Temat: Rawioli z lososia z zielonym sosem
Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> A jak robisz ten farsz lososiowy?
>
> Kot

Po prostu skubie kawalki wedzonego lososia (nie takiego, jak poledwica,
tylko takiego uwedzonego, jak inne ryby) i ukladam na kwadratach ciasta
z pszenicy durum. Smaruje brzegi kwadratow woda przed przykryciem drugim
kwadratem. Przyciskam brzegi palcami, przykrawam radelkiem.

Po wrzuceniu na wrzatek wylawiam wkrotce po wyplynieciu. Podaje z
zielonym sosem i orzeszkami piniowymi podsmazonymi na masle.

Zielony sos
Peczek swiezej kolendry, po posiekaniu okolo szklanki
200 ml smietanki kremowki
60 ml rosolu
sol, pieprz do smaku

W blenderze zawirowac rosol i smietanke z kolendra, przelac do garnka,
dodac przyprawy, na malym ogniu doprowadzic do wrzenia, gotowac 2 minuty.

Wylac troche sosu na talerz, ulozyc rawioli, posypac orzeszkami, podac
natychmiast.

Zielony sos chrzanowy
Wszystko jak wyzej, tylko jesli sie nie lubi kolendry, mozna zamiast
niej dac pol szklanki posiekanego koperku plus
1 lyzka bialego chrzanu lub 1 lyzeczka przygotowanego wasabi

Magdalena Bassett

17. Data: 2006-01-19 21:02:00

Od: "dzudzu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozdr. Jerzy

zapisałeś się do pis uaru?
kogo obchodzi, co ty tu wyśliniasz na klawiaturę

d.

18. Data: 2006-01-19 21:35:55

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisal w
wiadomosci news:43CFB2FE.5060500@bluemoonlavender.com...

> hre hre To ma byc prezent dla moich rodzicow. Mama czesto narzeka, ze nie
> chce rozgrzewac "calego" piekarnika "dla takiej malej potrawy". Ja czesto
> uzywam tego mini piecyka do zapiekanek, do quesadillas, do grzanek z
> serem, etc. i chcialam Mamie sprezentowac.

kurcze, ja to uzywam mikrofali z funkcja grill, czyli wlasnieopiekaczem. i
czesciej tego grilla uzywam, niz mikrofali i piekarnika razem wzietych:)

19. Data: 2006-01-19 22:05:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzudzu napisał(a):

> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> zapisałeś się do pis uaru?

Niech zauważy, że pomyliło grupy!

> kogo obchodzi, co ty tu wyśliniasz na klawiaturę

Obniżasz loty gównojadzie!
:-(
pozdr. Jerzy

20. Data: 2006-01-19 22:15:31

Od: "dzudzu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obniżasz loty gównojadzie!
> :-(
> pozdr. Jerzy

co za drastyczne samoobnażenie pisuarze z rodowodem ZOMOwca

a teraz już pa!

już nie będzie dopieszczania twego niedopieszczenia

pamiętaj, jak będziesz wchodził pod szafę, to spójrz w górę

Niebo gwiaździste nad tobą, a ty jesteś tym czym jesteś

d.

Jak sie wędzi makrele?
czy zielona i czerwona herbata zawiera kofeinę ?
galaretka zamiast nalewki
Gdzie na sushi w Poznaniu?
wieprzowina