Re: Jak traktujecie makijaż.

From: "kaska" <m...@W...com>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jak traktujecie makijaż.
Date: 25 Sep 2003 21:02:31 +0200

gdyby nie bylo takiej presij spoleczenstwa i uzgodnionych juz kanonow zapewne
nie nakladalabym makijazu. przeciez wkoncu faceci nie nakladaja i jakos zyja i
podobaja sie nam i wogole. zostalysmy jednak uznane za plec piekna wiec
oczekuje sie od nas ze bedziemy wygladac pieknie. zostalo tak przyjete ze
kobieta wabi na swoj wyglad ( no nie tylko, ale to jakos jest pierwsze jesli
chodzi o poznanie partnera, pozniej dopiero idzie reszta , inteligencja,
zaradnosc itd).
nakladam makijaz aby byc bardziej atrakcyjna (chociaz moj chlopak twierdzi ze w
makijazu czy tez bez, jestem tak samo piekna. tak oczywiscie ;)) hehehe ), aby
przyciagnac jak najwieksza liczbe potencjalnych partnerow.
z czystej oszczednosci czasu i pieniedzy wolalabym sie nie malowac i zapewne
gdyby wszystkie kobiety nie malowaly sie ja tez bym tego nie robila. a tak nie
chce sie czuc jak szara ges wiec maluje sie. pozatym chyba to lubie. lubie
wyprobobywac nowe kosmetyki.
makijaz stal sie czescia mego ubrania, w zaleznosci jaki mam kolor stroju taki
staram sie tez dobrac makijaz.

pozdr
kasia