Jak tu się nie wkur...? Miłosne zagrywy...

1. Data: 2004-02-09 17:57:33

Temat: Jak tu się nie wkur...? Miłosne zagrywy...
Od: "Robercik" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo to jest tak... zabiegasz o względy jakiejś dziewczyny a ona CI mówi że
nie ma czasu albo że jest zajęta... i tak ściemniają wszystkie... można by
to potraktować za normalny objaw...ale jak to mówi dziewczyna 16 raz z rzędu
to coś tu jest nie tak prawda? I czyżby to ze mną coś było? Facet nie kuma
kobiet i na odwrót... zastanawiam się jakim cudem ja tu jestem na świecie
jak tu zadna babka z chłopem nie chce nawet się umówić...??? Jak tak dalej
pójdzie to wyginiemy!!! A walentynki to będzie klapa jedna i teela!

1. Data: 2004-02-09 18:08:44

Temat: Odp: Jak tu się nie wkur...? Miłosne zagrywy...
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robercik <r...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c08hnf$bmb$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
| jak tu zadna babka z chłopem nie chce nawet się umówić...??? Jak tak dalej
| pójdzie to wyginiemy!!! A walentynki to będzie klapa jedna i teela!

A co to ma wspolnego z uroda?

--
***Gosia_KIKI***

1. Data: 2004-02-09 18:10:23

Temat: Re: Jak tu się nie wkur...? Miłosne zagrywy...
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robercik wrote:

> [...]
> jak tu zadna babka z chłopem nie chce nawet się umówić...??? Jak tak dalej
> pójdzie to wyginiemy!!! A walentynki to będzie klapa jedna i teela!

Osmiele sie zasugerowac, ze Twoje problemy moga miec zwiazek z tym, ze
zwracamy uwage na intelekt,
kulture osobista, umiejetnosc wyslawiania sie itp.

Przemknela mi przez glowe szatanska mysl, ze gdybys zwiazal sie z
zamozna 15-latka, piszaca tu od niedawna, nie tylko stworzylibyscie
zdecydowanie dobrana pare, a przy tym stac by was bylo na wlasny most.

Tib

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-02-09 18:14:45

Od: ">.<" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osmiele sie zasugerowac, ze Twoje problemy moga miec zwiazek z tym, ze
> zwracamy uwage na intelekt,
> kulture osobista, umiejetnosc wyslawiania sie itp.

W ktorym kraju zyjecie bo w Polsce Was nie widzialem ... ?

1. Data: 2004-02-09 18:20:03

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <c08hnf$bmb$1@atlantis.news.tpi.pl>, ze r...@t...pl
twierdzi...
> [...]
|jak tu zadna babka z chłopem nie chce nawet się umówić...??? Jak tak dalej
|pójdzie to wyginiemy!!! A walentynki to będzie klapa jedna i teela!

Oj wiesz, bo jednak ladni maja lepiej :)

NMSP

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

1. Data: 2004-02-09 18:21:54

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

">.<" wrote:

> W ktorym kraju zyjecie bo w Polsce Was nie widzialem ... ?

Witam rowniez, >.< ;->

Moze w niewlasciwych miejscach sie rozgladasz?

T.

1. Data: 2004-02-09 19:07:02

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 09 Feb 2004 19:10:23 +0100, Tib <c...@a...pl> wrote:
:
: Osmiele sie zasugerowac, ze Twoje problemy moga miec zwiazek z tym, ze
: zwracamy uwage na intelekt,

na przyklad na umiejetnosc czytania ze zrozumieniem nazw oraz opisow grup
dyskusyjnych.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-02-09 19:12:52

Od: ">.<" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze w niewlasciwych miejscach sie rozgladasz?

Badz tak mila i powiedz w jakich miejscach wiec powinienem sie rozgladac ?

1. Data: 2004-02-09 19:24:16

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

">.<" wrote:

> Badz tak mila i powiedz w jakich miejscach wiec powinienem sie rozgladac ?

<mila>Ok;-))</mila>

W tych, ktore stwarzaja wieksza szanse na spotkanie osobnikow plci
przeciwnej Twojego gatunku posiadajacych zespol cech uznawanych przez
Ciebie za preferowane/optymalne. ;-)

Bladego pojecia nie mam, co Cie interesuje.

Tib

1. Data: 2004-02-09 19:34:59

Od: ">.<" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tych, ktore stwarzaja wieksza szanse na spotkanie osobnikow plci
> przeciwnej Twojego gatunku posiadajacych zespol cech uznawanych przez
> Ciebie za preferowane/optymalne. ;-)

Cechy przeze mnie preferowane to te, ktore swiadcza o kierowaniu swej uwagi
"[...]na intelekt,
kulture osobista, umiejetnosc wyslawiania sie itp [...]"
Z poprzednich postow wnioskuje, ze zaliczasz sie to takich osobnikow plci
przeciewnej (do mojej, czyli meskiej choc chyba nie brzydkiej) naszego
gatunku.
A ze nasz gatunek stadnym jest to i pewnie miejsca w ktorych gatunek sie
gromadzi nie sa Ci obce.
O to wlasnie pytam.

Eris - Lirene - chlorofilowy krem pod oczy
pomocy!!! pomozcie mi wybrac jakis dobry perfum dla faceta!!!
Re: Avon katalog 5
Tipsy zelowe!!!
Re: do używających kremy z kwasami owocowymi