Jak tymczasowo odgrodzic taras?

1. Data: 2008-08-03 08:31:52

Temat: Jak tymczasowo odgrodzic taras?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Deweloper wybudował parter z jakby tarasem (no jest płyta betonowa wyłozona gresem),
ale nie zamierza postawić żadnego ogrodzonka oddzielającego ten taras od trawnika
czyli od reszty osiedla.

Pomijając spory prawne: jutro pojawi się w tym mieszkanku mały piesek, i potrzeba na
szybko coś wymysleć, żeby szczeniak zamiast siedzieć w mieszkaniu mógł sobie biegac
po tarasie bez mozliwości wyjścia na całe osiedle.

Czyli potrzebny jest niewysoki kilkudziesięciocentymetrowy płotek lub siatka,
długości około 6 metrów (koszt też się liczy), do postawienia na płytkach tarasu, ale
bez trwałego związania z podłożem, wiercenie w scianach też odpada (akryl na
styropianie zresztą).

Coś proponujecie?

Będę wdzięczny za szybką poradę w imieniu piesia :-)
THX

2. Data: 2008-08-03 10:57:19

Temat: Re: Jak tymczasowo odgrodzic taras?
Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(akryl na styropianie zresztą).

> Coś proponujecie?
>
> Będę wdzięczny za szybką poradę w imieniu piesia :-)

W marketach budowlanych widziałem drewniane płotki.

3. Data: 2008-08-03 18:05:35

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <u...@w...eu> wrote:

> [...]
> wiercenie
> w scianach też odpada (akryl na styropianie zresztą).

Półmetrowej wysokości "ogrodowa" siatka z PCV, do kupienia w
każdym kibelmarkecie, średnia cena 5zł/mb (od 4 do 6, zależy na
jaką i gdzie się trafi). Do tego kilka solidnych donic
wypełnionych ziemią i dowolną zieleniną, jeśli donice niskie, to
w nie jeszcze wbite jakieś drewniane paliki jako słupki.
Ewentualnie gotowe prefabrykowane (albo własnej roboty, wystarczy
plastikowe wiaderko jako formę do lania betonu wykorzystać)
betonowe podpory pod "przenośne" słupki.

J.

4. Data: 2008-08-03 19:30:57

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sie, 10:31, " 666" <u...@w...eu> wrote:
> [...]
styropianie zresztą).

> Coś proponujecie?
>
> Będę wdzięczny za szybką poradę w imieniu piesia :-)

Elektrycznego pastucha - zasilać można z domu - kilka drutów na różnej
wysokości, ani pies nie wyskoczy, ani pijak nie obsika...

5. Data: 2008-08-03 20:10:04

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem dzisiaj te "szczeniaki" - to prawie cielaki prawie po 10 kg ;-))

W każdym bądź razie uparcie przechodziły metalowe ogrodzenie kojca wysokości 50-60
cm...

Czyli siatka plastikowa na nic, drewniany płotek to co najmniej 80 cm (to chyba za
drogo wyjdzie), elektrycznego pastucha dla własnego psa???

Brr...

Szukamy dalej !

JaC

-----

6. Data: 2008-08-03 20:14:54

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-08-03 10:31, Niejaki/a 666 bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

http://www.jadar.pl/elementy.htm

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

7. Data: 2008-08-03 20:16:59

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <u...@w...eu> wrote:

> [...]
> 80 cm
> (to chyba za drogo wyjdzie), elektrycznego pastucha dla

Siatka PCV jest i metrowa, koszt proporcjonalny do tej 50cm (a
jak trzeba, to znajdzie się i wyższa), jeśli się boisz, ze
rozpędzony cielak przeleci przez nią ledwie zauważywszy opór,
zawsze można dać taką z oblewanego PCV drutu, choć szczerze
mówiąc nie wydaje mi się, tą drucianą piesek pognie i będzie
parszywie wyglądać, a ta z samego PCV jest naprawdę solidna.
Tylko donice (albo betonowe baby) do mocowania słupków będa
musiały być solidniejsze trochę :-)

J.

8. Data: 2008-08-03 23:04:34

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sie, 22:10, " 666" <u...@w...eu> wrote:
> [...]
kibelmarkecie, średnia cena 5zł/mb.
donice niskie, to w nie jeszcze wbite jakieś drewniane paliki jako słupki.

Błyskawicznie się uczą - nie ucierpią. Drut będzie wystarczającą
barierą. Kocham psy i koty, wbrew domysłom...

9. Data: 2008-08-04 07:29:08

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tak czy inaczej nie ma mozliwości pastucha elektrycznego na terenie odgradzającym
taras mieszkania na parterze od reszty osiedla, m.in. placu zabaw, sąsiedzi by
eksterminowali, jakieś dziecko by oczywiście natychmiast wlazło, dozorcę by kopnęło
przy podlewaniu, no i ciągnięcie kabli.
JaC

-----

10. Data: 2008-08-04 16:20:57

Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw piszesz, że pojawi się mały piesek, następnie, że to cielak i
alpinista i że ogrodzenie to ma być niewidoczne coś jak pole siłowe,
które nikomu krzywdy nie zrobi tylko "cielaka" nie wypuści. Nie ma
czegoś takiego. Proponuje Ci jakieś słupki montowane na klej silikonowy,
zawsze można go z kafli wyczyścić, i jakaś siatka, najlepiej lekko
pochylona to Ci alpinista nie wlezie. A tak z ciekawości jaka to rasa ?
Pozdrawiam.
JacekG.

materac z lateksu czy pianki wysokoelastycznej
Podłoga - bambus prasowany
Ponowne wiercenie otworów
gdzie sprzedac drzewo sztuk 1 ?
kanapy danwex