Jak tymczasowo odgrodzic taras?

11. Data: 2008-08-04 18:26:44

Temat: Re: Jak tymczasowo odgrodzic taras?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ma być seter, ale się okazuje, że one strasznie szybko rosną ;-)
W międzyczasie dowiedziałem sie, że dorosłe setery spokojnie pokonują 2-metrową
metalową siatkę.
JaC

-----

> Najpierw piszesz, że pojawi się mały piesek, następnie, że to cielak i alpinista i
że ogrodzenie to ma być niewidoczne coś jak pole siłowe, które nikomu krzywdy nie
zrobi tylko "cielaka" nie wypuści.

12. Data: 2008-08-04 18:53:00

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <u...@w...eu> wrote:
> [...]
> ;-)
> W międzyczasie dowiedziałem sie, że dorosłe setery spokojnie

http://www.tragopan.pl/info/woliera.html

J.

13. Data: 2008-08-04 19:28:30

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Tak czy inaczej nie ma mozliwości pastucha elektrycznego na terenie odgradzającym
taras mieszkania na parterze od reszty osiedla, m.in. placu zabaw, sąsiedzi by
eksterminowali, jakieś dziecko by oczywiście natychmiast wlazło, dozorcę by kopnęło
przy podlewaniu, no i ciągnięcie kabli.
> JaC
>

> -----

przeciez to bateryjka.. no, akku

ps. czy ty sie nigdy nie nauczysz odpowiadac pod postami?

14. Data: 2008-08-05 15:13:36

Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Aug 2008 20:26:44 +0200, " 666" <u...@w...eu> wklepał(-a):

>Ma być seter, ale się okazuje, że one strasznie szybko rosną ;-)
>W międzyczasie dowiedziałem sie, że dorosłe setery spokojnie pokonują 2-metrową
metalową siatkę.

Dobrze, że nie beagle - ten to nawet po suficie umie biegać (dla niego to taka
nieco bardziej pochyła ściana).

--
Sławomir Szyszło

15. Data: 2008-08-05 16:05:35

Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Ma być seter, ale się okazuje, że one strasznie szybko rosną ;-)
Wszystkie szczeniaki bardzo szybko rosną.

> W międzyczasie dowiedziałem sie, że dorosłe setery spokojnie pokonują 2-metrową
metalową siatkę.

No to masz kolego problem, trzeba się było wcześniej dowiedzieć na temat
rasy psa którego chcesz adoptować. Setery to psy myśliwskie,pracujące w
trudnym terenie, bardzo żywe, energiczne, jak jeszcze możesz, zmień
rasę, to jest naprawdę dobra rada.
Wcześniej poczytaj o danej rasie i jej charakterze np. tu:
http://www.mojpupil.pl/rasy_psow
http://www.szarik.pl/rasy.php?litera=a

Pozdrawiam.
JacekG.

16. Data: 2008-08-05 16:59:28

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

BTW nie dla mnie, nie mieszkam na parterze, ale chcę pomóc ;-)
JaC

-----

17. Data: 2008-08-07 06:10:06

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sie, 10:31, " 666" <u...@w...eu> wrote:
> Deweloper wybudował parter z jakby tarasem (no jest płyta betonowa wyłozona
gresem), ale nie zamierza postawić żadnego ogrodzonka oddzielającego ten taras od
trawnika czyli od reszty osiedla.

> Pomijając spory prawne: jutro pojawi się w tym mieszkanku mały piesek, i potrzeba
na szybko coś wymysleć, żeby szczeniak zamiast siedzieć w mieszkaniu mógł sobie
biegac po tarasie bez mozliwości wyjścia na całe osiedle.

> Czyli potrzebny jest niewysoki kilkudziesięciocentymetrowy płotek lub siatka,
długości około 6 metrów (koszt też się liczy), do postawienia na płytkach tarasu, ale
bez trwałego związania z podłożem, wiercenie w scianach też odpada (akryl na
styropianie zresztą).

> Coś proponujecie?
>
> Będę wdzięczny za szybką poradę w imieniu piesia :-)
> THX

Jeżeli ma pilnować chałupy, to może lepiej samopał ze solą, albo przy
większym nasileniu zjawiska z siekańcami.
Tak jak ja to zrobię u siebie na działce - miny przeciwpiechotne.

18. Data: 2008-08-10 10:54:20

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

No nawet fajne te ogrodzonka panelowe Jadar, ale nie mają w W-wie żadnego
dystrybutora :-((

Na dziś mój wybór pada na płotek druciany wysokości 110 cm produkowany w elementach
jako kojec ogrodowy dla zwierząt własnie.

Oryginalnie tam są "słupki" z cienkiego 6-8 mm drutu po prostu wciskane w trawę na
głębokość 8-10 cm, a ponieważ normalnie
konstrukcja stoi jako sześciokąt zamkniety, to się trzyma, a ja raczej muszę wbić po
linii prostej...

No i teraz mysle, jak taki płotek estetycznie ustawić na terakocie.

Z tego tarasu musi spływac woda, więc nie mogę zrobić solidnego krawężnika na całej
długości, raczej jedynie punktowo pod
"słupkami", co nawyżej zrobię lekki "falowiec" dla usztywnienia konstrukcji.

Na razie przychodzi mi do głowy pomysł kolorowych kostek typu Bauma z wywierconymi
otworami fi 8 mm.

A może coś lepszego (ładniejszego, tańszego) od - łatwo dostępnych - kostek
betonowych typu Bauma?
JaC

-----

> www.jadar.pl

materac z lateksu czy pianki wysokoelastycznej
Podłoga - bambus prasowany
Ponowne wiercenie otworów
gdzie sprzedac drzewo sztuk 1 ?
kanapy danwex