Jak uratowac włosy!

1. Data: 2001-01-03 14:03:09

Temat: Jak uratowac włosy!
Od: "Ania Stankiewicz" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo goraca prosbe. Bardzo chce pomoc swojej Mamie. Dwa lata temu
zaczely placami wychodzic jej wlosy. Nie wiadomo z jakiego powodu. Przez
miesiac lezala w Akademi medycznej w Gdansku, tam tez nie odkryto przyczyny.
Wyniki dobre (robione byly przerozne jakies naswietlania skory itp.),
dodatni wyszedl tylko wynik na obecnosc przeciwcial przeciwjadrowych i to on
najbardziej mnie niepokoi.Wszelkie wyniki ktore mialy na celu rozszyfrowanie
dlaczego ten wynik jest dodatni wyszly dobre, lekarze kompletnie sie
pogubili. Przez caly czas wyszukiwalismy najrozniejsze preparaty aby pomoc
mami. stosowalismy rozmaite plyny(Neril), szampony, preparaty regenerujace
wlosy i po jakims czasie wlosy odrosly calkowicie (chos ich strata siegala
95%). Kilka dni temu znowu sie zalamalismy, na glowie pojawily sie dwa lyse
place wielkosci opuszka palca, kompletnie sie zalamalismy nie wiemy co
robic, moze ktos zna jakis dobry srodek. Wczoraj kupilismy w aptece preparat
Dercos firmy Vischy, taki nam polecono. Zrobimy wszystko aby ratowac wlosy.
Nie wiemy co mozw byc przyczyna lysienia w postaci placow.
Blagam moze ktos czytajacy ta grupe nam pomoze!
Zrozpaczona Anka.

2. Data: 2001-01-03 21:03:37

Temat: Re: Jak uratowac włosy!
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama też to miała, łącznie z wypadaniem brwi.
Było to związane z tarczycą, albo raczej rozwaleniem hormonalnej gospodarki
przez konowałów z kliniki w Zabrzu, (lata 70-te)
Dziś przed 3 laty miała to jeszcze, choć w znacznie mniejszym stopniu, tzn
pojawaiły się placki łysiejące i znikały(zarastały)

Ale dopiero przejście na Zywienie Optymalne J.Kwaśniewskiego poprawiło
całkowicie sytuację.
Przy okazji jeśli ktoś chce zobaczyć program jaki zaprezentowała telewizja
lokalna WOT o Żywieniu Optymalnym to zapraszam
http://195.117.218.17/program1.avi
plik jest w MPEG4, aby obejrzeć trzeba mieć odpowiednie kodeki.

Zdrowia
Jacek

3. Data: 2001-01-04 00:38:17

Od: M...@w...pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2001-01-04 08:19:36

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]
> Przy okazji jeśli ktoś chce zobaczyć program jaki zaprezentowała telewizja
> lokalna WOT o Żywieniu Optymalnym to zapraszam

Taaak, pacient zmarl z przetluszczenia watroby...

BTW, "zywienie optymalne", to z uwagi na jakie parametry?

"zapomnitie raz na jutro" (jak mawial Baton Beton Kurcze Pieczone
w pysk), ze w przypadku ogranizmow zywych nie istnieje pojecie
globalnej optymalizacji. Co dla jednego dziala, dla drugiego moze byc
szkodliwe.

Andrzej Stypula @Home: altair.krakow.pl
a...@a...krakow.pl Private Home Domain, Poland
PGP2.x id: 9AB243A5 ####################################################

5. Data: 2001-01-04 11:15:47

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Stypula" <a...@a...krakow.pl> wrote in message

> Taaak, pacient zmarl z przetluszczenia watroby...

Kolego, może najpierw obejżysz zanim się wypowiesz.
Osoba którą prezentuje ten program pozbyła się stłuszczenia wątroby.
Zacznij myśleć i czytac a wtedy podyskutujemy.

Jak bedziesz wiedział jak się osiąga stłuszczone wątróbki u gęsi to sam
zrozumiesz dlaczego mówisz bzdury.

> [...]
> w pysk), ze w przypadku ogranizmow zywych nie istnieje pojecie
> globalnej optymalizacji. Co dla jednego dziala, dla drugiego moze byc

Oki, oki, widzę że słowo cię drażni. Dieta
Wysokotłuszczowo-niskowęglowodanowa.
Lepiej?
Zdrowia
Jacek

6. Data: 2001-01-04 12:14:10

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Oki, oki, widzę że słowo cię drażni. Dieta
> Wysokotłuszczowo-niskowęglowodanowa.
> Lepiej?

To nie mozna tak od razu?! Tylko dlaczego uzywana jest w kontekscie
'panaceum na wszystko'? Innymi slowy kolejna cod dieta...

BTW. Co do grupy 'optymanlej' to mam wrazenie, ze sklada sie ona
z ludzi gleboko wierzacych (w diete), a jak wiadomo nic tak nie
pomaga jak stosowne nastawienie... tyle, ze proponuje troche umiaru.

7. Data: 2001-01-04 12:18:44

Od: "Ania Stankiewicz" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Badania w klinice rematologicznej byly tez robione, i tak jak opisywalam
nic nie zdiagnozowano. Po miesiecznym pobycie w akademi wypuszczono bez
rozpoznania przyczyny choroby. Zastosowano jedynie leczenie objawowe.

8. Data: 2001-01-04 12:37:26

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> To nie mozna tak od razu?! Tylko dlaczego uzywana jest w kontekscie
> 'panaceum na wszystko'? Innymi slowy kolejna cod dieta...

Nie na wszystko, tylko na to co dolega ludziom i jest spowodowane przez
częste skoki poziomu cukru we krwi spowodowane spożywaniem cukrów, zwłaszcza
prostych.
A że tych dolegliwości jest sporo, więc dla niektórych może się wydawać że
to panaceum na wszystko.
Wymienię tylko kilka:
cukrzyca I i II,
Wszystkie choroby z auoagresji,
kolagenozy,
alergie,
wieńcowe,
nadciśnienie,
buergera.
I jeszcze kilka :)

> BTW. Co do grupy 'optymanlej' to mam wrazenie, ze sklada sie ona
> z ludzi gleboko wierzacych (w diete), a jak wiadomo nic tak nie
> pomaga jak stosowne nastawienie... tyle, ze proponuje troche umiaru.

Fakt, że to może łączyć nas, ale pytanie jest o przyczynę i skutek.
Dla wielu osób najpierw było sceptyczne testowanie na sobie tego wynalazku
aby po przekonaniu się, że to działa tak jak zapowiada jej twórca (mówię o
efektach nie o mechanizmach, bo te są często nieznane) faktycznie osoby te z
zewnątrz wyglądają jak głęboko wierzące w ten sposób życia.
Ale wg mnie to już nie jest wiara, to jest wiedza o tym że to jest dla nich
idealne. Po wyleczeniu się z wielu dolegliwości, często nieuleczalnych nie
można mieć wątpliwości :)
Zdrowia.
Jacek

9. Data: 2001-01-04 13:23:47

Od: "Muchelek" <m...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Opiszcie na czym polega ta metoda?
Nie wiem a z tych listów nic nie wynika?
Czy trzeba jesc coś szczególnego?

Jacek napisał(a) w wiadomości: <3...@n...artur.pl>...

10. Data: 2001-01-04 15:17:52

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Muchelek" <m...@w...ps.pl> wrote in message
> Opiszcie na czym polega ta metoda?
> Nie wiem a z tych listów nic nie wynika?
> Czy trzeba jesc coś szczególnego?

Zajżyj na listę dyskusyjną news://news.mjz.com.pl/pl.soc.dieta.optymalna
dodatkowo obejżyj program na http://195.117.218.17/program1.avi (wymaga
MPEG4)

Poza tym strona http://ikoiko.republika.pl
Pozdrawiam