Jak urzadzic 1h ogrodu

1. Data: 2002-04-01 18:53:43

Temat: Jak urzadzic 1h ogrodu
Od: "GM Gniewkowscy" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o wolne sugestie. Po obwodzie posadzono 2000 iglakow.

2. Data: 2002-04-01 19:52:45

Temat: Re: Jak urzadzic 1h ogrodu
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o wolne sugestie. Po obwodzie posadzono 2000 iglakow.

wykop duzy staw
pare roznych przykladow na http://www.ogrod.pct.pl/
w zakladce WASZE STAWY
:)
Z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2002-04-01 19:52:46

Temat: kiedy do ziemi
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

zrobilo sie juz bardzo ciepla
czy moge juz zakopac w ziemi cebulki mieczykow i lilii
:)
jaka ziemie i jakie warunki one lubia
:)

4. Data: 2002-04-01 20:05:16

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

GM Gniewkowscy wrote:

> Prosze o wolne sugestie. Po obwodzie posadzono 2000 iglakow.

... a na 90 arach posadżcie winorośla...

Pozdrawiam,
Grzesiek, który będzie sadził za tydzień.

5. Data: 2002-04-01 21:57:31

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

GM Gniewkowscy wrote:

> Prosze o wolne sugestie. Po obwodzie posadzono 2000 iglakow.

Najpierw chyba pare pytan, bo tak bez kontekstu to troche trudno:
czy teren jest plaski
czy rosliny maja byc ozdobne czy do jedzenia
czy masz zwierzeta lub male dzieci
czy chcesz miec otwarty plan czy "pokoje" ogrodowe
jaka masz ziemie
czy chcesz miec architekture ogrodowa, suchy strumien, trawnik....itd.

Napewno juz sie nad tym zastanawiales, wiec napisz, co ci sie podoba w
innych ogrodach, co widziales w pismach lub internecie. Wtedy bedzie o
czym rozmawiac.

MB

6. Data: 2002-04-02 13:55:44

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GM Gniewkowscy" <g...@i...pl> napisał w
wiadomości news:a8aabv$fbo$1@news.tpi.pl...
> Prosze o wolne sugestie. Po obwodzie posadzono 2000 iglakow.

Te 2000 iglaków to beznadziejna sztampa. Dlatego nic nie poradzę ;-)
Mimo to zyczę sukcesów i zachecam do czytania nie tylko grupy.
Pozdr
Grzegorz

7. Data: 2002-04-02 15:03:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> wrote in message

> Te 2000 iglaków to beznadziejna sztampa. Dlatego nic nie poradzę ;-)

Dla mnie 2000 iglakow to nie sztampa, ale las.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2002-04-02 15:29:12

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie las. Bo na jednym hektarze to balagan, knot ogrodnuiczy...na dodatek
iglak i iglak to masa roznych spraw.
Pozdrawiam
grzegorz

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości news:3Ejq8.285$ex5.189927@newsfeed.slurp.net...

9. Data: 2002-04-02 18:35:48

Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie żadna sztampa ... sam mam 1h. ziemi i sadze
jak na razie tylko sosny. Potem pobawię sie w inne gatunki.
Zamieszkam tam najwcześniej za 4-5 lat wiec nie ma sensu
chyba sadzić roslin jednorocznych, no nie ?
Popieram to 200 iglaków i życzę nastepnych 8000 sztuk !
A potem stawu (też mam zamiar wydłubac jakaś taką dziurę
w ziemi), może jakieś małe wzniesienia by urozmaicić rzeźbę
terenu (może wykorzystać tu ziemię wybraną z miejsca gdzie
bedzie staw), może mały lasek brzozowy ... Pomysłów multum.

Powodzenia !!! Napisz jak już coś zrobisz ...

smokol

10. Data: 2002-04-02 19:48:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zamieszkam tam najwcześniej za 4-5 lat wiec nie ma sensu
> chyba sadzić roslin jednorocznych, no nie ?
i obszar
i terminy zasiedlenia dzialki podobne

> [...]
> w ziemi), może jakieś małe wzniesienia by urozmaicić rzeźbę
> terenu (może wykorzystać tu ziemię wybraną z miejsca gdzie
:)
ja dokladnie tak samo zrobilem
i byl to strzal w dziesiatke z ta gorka obok
piekny widok na okolice
na staw w dole
a kiedys na ogrod i sad
:)
>może mały lasek brzozowy ... Pomysłów multum.

brzozy sa ladne
ale te ich drobniutkie listki sa niedoopanowania
zanim je zasadzisz sprawdz z jakich kierunkow najczesciej wieja wiatry
:))))))

powojnik
Gdzie można dostać glicynie?
Konwalie