Jak usunac osad z czajnika elektrycznego?

11. Data: 2005-12-28 19:47:11

Temat: Re: Jak usunac osad z czajnika elektrycznego?
Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> My mamy filtr na wode, ktory dziala na zasadzie (i tu po angielsku, bo
> po polsku nie znam) reverse osmosis (wstecznej osmozy?). Ten filtr nie
> eliminuje wszystkiego, ale bardzo wiele. W moim czajniku nie ma
> kamienia, choc uzywam go od wielu lat. I moge pic wode "surowa" bez
> zadnych problemow - nie ma posmaku, jest wrecz smaczna.Polecam filtry -
> woda z kranu zmienia smak potraw, szczegolnie rosolu. Rosol na wodzie
> filtrowanej jest o wiele smaczniejszy, nie mowiac o tym, ze nie zawiera
> w sobie chloru, fluoru, ani innych swinstw, ktore do wody sa dodawane.

odwrotna osmoza. I jest to filtr demineralizujący. Można go używać do
gotowania (prasowania, ...), ale do picia nie trzeba. Przynajmniej ja
nie lubię, ale niezdrowe to nie jest. Ale faktycznie zależy od tego,
gdzie się mieszka. U mnie jest za dobra woda, by ją psuć
demineralizatorem ;-)

Waldek

12. Data: 2005-12-28 19:49:07

Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> My mamy filtr na wode, ktory dziala na zasadzie (i tu po angielsku, bo
> po polsku nie znam) reverse osmosis (wstecznej osmozy?).

Odwróconej osmozy

> [...]
> filtrowanej jest o wiele smaczniejszy, nie mowiac o tym, ze nie zawiera
> w sobie chloru, fluoru, ani innych swinstw, ktore do wody sa dodawane.

... oraz tych, które znajdują się w sposób naturalny w 'czystej,
krystalicznej wodzie'
:(

Niestety, rozwijanie tego tematu to coś na temat 'prawidłowej'
szerokości zmywarki :)

--
spp

13. Data: 2005-12-28 20:40:14

Temat: Re: POMOGLO!!!
Od: "Sanctum Officium" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sanctum Officium" <k...@g...pl> wrote in message

Dwie butelki octu, wielokrotne gotowanie i w końcu zeszło!!! Cała chałupa
śmierdzi octem, ale czajnik czyściutki jak nowy! Dziękuję wszystkim za
pomoc!

Pozdrawiam,

MK

14. Data: 2005-12-28 20:42:34

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-28 21:40 +0200, Użytkownik Sanctum Officium napisał :

> Dwie butelki octu, wielokrotne gotowanie i w końcu zeszło!!! Cała chałupa
> śmierdzi octem, ale czajnik czyściutki jak nowy! Dziękuję wszystkim za
> pomoc!
A mozna sie bylo obejsc bez smrodu..
--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/

15. Data: 2005-12-28 20:53:02

Od: "Sanctum Officium" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"[edymon]" <m...@a...pl> wrote in message

> A mozna sie bylo obejsc bez smrodu..

Następnym razem spróbuję z kwaskiem cytrynowym. Tym razem bym też użył
kwasku, ale w sklepie mieli tylko ocet (nie jak za komuny, mieli też inne
towary poza octem ;-))).

MK

16. Data: 2005-12-28 20:55:38

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-28 21:53 +0200, Użytkownik Sanctum Officium napisał :
[ciach]

> Następnym razem spróbuję z kwaskiem cytrynowym. Tym razem bym też użył
> kwasku, ale w sklepie mieli tylko ocet (nie jak za komuny, mieli też inne
> towary poza octem ;-))).

:>

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/

17. Data: 2005-12-28 20:55:40

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> A mozna sie bylo obejsc bez smrodu..

Ja tez tylko kwaskiem (czajnik elektr. i ekspres do kawy) :)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

18. Data: 2005-12-28 21:00:15

Od: "Misiek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@t...de> napisał w wiadomości

> [...]
> nie lubię, ale niezdrowe to nie jest. Ale faktycznie zależy od tego,
> gdzie się mieszka. U mnie jest za dobra woda, by ją psuć

Dokladnie
Odwrotna osmoza wyjalawia wode prawie calkowicie tak z zanieczyszczen jak i
ze zwiazkow mineralnych potrzebnych
Sprobuj przepuscic p[rzez ten filtr wode mineralna
Co otrzymasz?
Ja wiem ze jest to alternatywa dla niezbyt smacznej u nas w kranach wody...
ale...

19. Data: 2005-12-28 21:25:07

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Misiek wrote:
> [...]
> Co otrzymasz?
> Ja wiem ze jest to alternatywa dla niezbyt smacznej u nas w kranach wody...
jeszcze dodam, że nie chcę demonizować tych filtrów. Tam, gdzie woda nie
jest wodą, tylko roztworem świństw, oczywiście taki filtr bym też
używał. Tak samo można go używać do pobierania wody na herbatę czy do
żelazka: przedłuża znacznie żywot tych urządzeń, ale tylko do tego celu
jest dla mnie za upierdliwe: filtr też trzeba czyścić i dawać nowe
odczynniki (luzem lub w jakieś obudowie). Osobiście wolę od czasu do
czasu odkamienić czajnik, a do żelazka kupuję destylowaną. U nas jest
bardzo twarda woda ze studni głębinowych.

Waldek, Berlin

20. Data: 2005-12-28 21:36:20

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości news:43B2EAEA.9090807@bluemoonlavender.com...

> [...]
> filtrowanej jest o wiele smaczniejszy, nie mowiac o tym, ze nie zawiera
> w sobie chloru, fluoru, ani innych swinstw, ktore do wody sa dodawane.

Jesteś na dobrej drodze do choroby,- picie wody całkowicie pozbawionej soli
mineralnych jest niezdrowe. W ten sposób wypłukujesz sole mineralne
(konieczne do zdrowia) z własnego organizmu.
zastanów się, dlaczego wody mineralne, a także stołowe ZAWSZE zawieraja
rozpuszczone sole.

--
Pozdr

zluszczenie powloki olejnej a klejenie plytek ceramicznych
kupie klucz do "kryzowania" zaworow HERZ
Elektryczne: nóż, otwieracz i szczoteczka
bezbarwny lakier do drewna
Pekniecia scian w wielkiej plycie