Jak używać zmyarki - co robimy źle?...

21. Data: 2007-01-01 20:34:53

Temat: Re: Jak używać zmyarki - co robimy źle?...
Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raff" <a...@n...gdynia.multicon.pl> napisał w wiadomości
news:enbpsq$c99$1@news.task.gda.pl...
> No to tak:
> Chemia to Somat f-my Henkel, kupiona w Makro, raczej nie podróba.

A nie napisałeś ile jej sypiesz, może za mało?

22. Data: 2007-01-01 20:47:16

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> "J_K_K" <j...@i...fm> wrote in message

> Do pełna to nalać można. Ale do pełna nalewa się raz na 2 tygodnie.
> Nastawia
> się to, ile zmywarka go sobie bierze z tej pełności do każdego zmywania:)

OK - tak jak pisałem mamy prosty model
i u nas stopień oznacza stopień napełnienia ;-)
U nas leje się do pełna gdzieś raz / 2 miesiące
(4 osoby, chodzi gdzieś raz / 2 dni).
żadnego dozowania nie ma, sama bierze ile chce ;-)

Niemniej jak są smugi = brak nabłyszczacza
lub soli.

Pzdr

JKK

23. Data: 2007-01-01 20:49:36

Od: "Raff" <a...@n...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Jesteś pewien, że grzałka działa?

Wiesz co, tego pewien nie jestem. Tym bardziej, że mówi tu wiele osób o tym, że
po otwarciu zmywarki wylatuje z niej para, naczynia sa gorące. U mnie nie
stwierdziłem pary, wszystko było zimne. Ale wyjmowałem naczynia chyba jakieś
kilka - kilkanaście minut po skońćzeniu programu. Przyznam, że byłem zdziwiony
tym, że wszystko jest zimne...
Pozdrawiam
Raff

24. Data: 2007-01-01 20:56:17

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakieś
> kilka - kilkanaście minut po skońćzeniu programu. Przyznam, że byłem

No to mamy powód :)

25. Data: 2007-01-01 21:04:13

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J_K_K" <j...@i...fm> wrote in message

> U nas leje się do pełna gdzieś raz / 2 miesiące
> (4 osoby, chodzi gdzieś raz / 2 dni).

Proporcjonalnie mniej więcej tak samo - nasza chodzi 2 x dziennie.
Anka

26. Data: 2007-01-01 21:06:31

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Raff" <a...@n...gdynia.multicon.pl> wrote in message

> [...]
jakieś
> kilka - kilkanaście minut po skońćzeniu programu. Przyznam, że byłem

No to wszystko jasne... niestety.
Anka

27. Data: 2007-01-01 21:10:35

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Huckleberry <n...@p...onetonet.pl> wrote:

> Hmm, w tej zmywarce trudno dać za duzo nabłyszczacza, po prostu
> leje
> się dopóki wchodzi.

Ale dozowanie powinieneś gdzies ustawiać i może ono jest za
wysoko podkręcone.

J.

28. Data: 2007-01-01 21:12:25

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale dozowanie powinieneś gdzies ustawiać i może ono jest za wysoko
> podkręcone.

Ok, już napisałem o tym poniżej :) Nie "zajarzyłem" o co chodzi.

29. Data: 2007-01-01 21:59:20

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> writes:

> U mnie nie
> jakieś
> zdziwiony
>
> No to wszystko jasne... niestety.

_Prawie_ wszystko, bo np. moja zmywarka ma program "oszczędnościowy" z
płukaniem zimną wodą bez suszenia - i wszystko na koniec jest mokre i
zimne. Ale jest też umyte, więc w tamtym przypadku obstawiam jednak
zepsutą grzałkę.

MJ

30. Data: 2007-01-01 22:23:13

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):
> Nie mam bladego pojęcia. Ja wychodząc z kuchni zapominam o zmywarce. Jak mi
> się przypomni, to naczynia już są suche. Czasem -jak już ktoś napisał -
> zostaje woda (mało!) w zagłębieniach w dnach kubeczków i to wszystko,
> generalnie naczynia są czyste, lśniące i suche.
Też tak mam od 10 lat - Bauknecht - myje jak nowa :-)
> Używam wszystko wyłącznie marki Calgon.
Calgonit chyba :-)
Ja ostatnio uzywam tylko W5, bo skoro nie widac różnicy ;-)

strona dla majsterkowiczów
jak prawidlowo palic w kozie, zeby bylo bezpiecznie, ekonomicznie itp?
Imbryk - Porcelana Włocławek - poszukuję !
gdzie fotele w tym stylu?
Grubościówka