Re: Jak walczy? ze strachem?

Data: 2016-05-27 14:01:05
Temat: Re: Jak walczy? ze strachem?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

Dnia Fri, 27 May 2016 12:31:41 +0200, Kviat napisał(a):

> Nie jest równie uprawniony.

> Nie.
> Po pierwsze, napici uczestniczą w wypadkach? Uczestniczą.
> Więc skąd wniosek, że alkohol chroni?

No bo trzezwi uczestnicza w wiekszej ilosci wypadkow :-)

> Po drugie (znowu mi się nie chce szukać...) zakładam, że trzeźwych
> jeżdżących jest więcej niż 90%... więc napici częściej biorą udział w

A podania tego policja unika. Nie wie ?

> wypadkach.

Ale czemu jezdzacych ?
Zwroc uwage na to "uczestniczylo". Pijany pieszy potracony przez
trzezwego kierowce to wypadek z uczestnictwem nietrzezwego.
Nie wazne, czy z winy kierowcy czy pieszego.

Pijany pasazer w samochodzie kto wie, czy policjantom liczby tez nie
podkreca.

Policja tu celowo cos naciaga ...

J.