Jak walczyć z anginą?

1. Data: 2003-06-29 16:34:15

Temat: Jak walczyć z anginą?
Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z nawracającymi anginami u trzyletniego dziecka. Nie ma
praktycznie miesiąca, żeby nie brał antybiotyku na tę chorobę. Może ktoś mi
doradzi czym go uodpornić?
Pozdrawiam Dorota.

2. Data: 2003-06-29 16:56:59

Temat: Re: Jak walczyć z anginą?
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem z nawracającymi anginami u trzyletniego dziecka. Nie ma
> praktycznie miesiąca, żeby nie brał antybiotyku na tę chorobę. Może ktoś
> [...]

Moze zaczac od pobrania wymazu z gardla i podac celowanie antybiotyki?

casus

3. Data: 2003-06-29 17:20:44

Od: "Znachor" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z nawracającymi anginami u trzyletniego dziecka.

Cieżka sprawa u dziecka w tym wieku.

>Nie ma praktycznie miesiąca, żeby nie brał antybiotyku >na tę chorobę. Może
ktoś mi
> doradzi czym go uodpornić?

Wiesz jeśli bakterie choroby u dziecka uodporniły się na
antybiotyki to nie będzie to takie proste.Najlepiej udaćsię do specjalizny w
Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.Tam na pewno pomogą
dziecku.Najważniejsze, żeby angina się nie powikłała bo wtedy jest groźna.
Życzę powodzenia.Napewno będzie dobrze.

Pozdrawiam Znachor.

4. Data: 2003-06-29 19:00:34

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> Moze zaczac od pobrania wymazu z gardla i podac celowanie antybiotyki?

Święte słowa!!
Jest to zdecydowanie jedyne właściwe postępowanie w nawracających
anginach!!!
Jola

5. Data: 2003-06-30 12:14:39

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem z nawracającymi anginami u trzyletniego dziecka. Nie ma
> praktycznie miesiąca, żeby nie brał antybiotyku na tę chorobę. Może ktoś mi
> doradzi czym go uodpornić?
> Pozdrawiam Dorota.

Skarpety jako nieodłączna część ubioru do snu - może mieć wrażliwe stopy i
zapalenie gardła łapie podczas spania. A najlepszym specyfikiem na to jak się
już złapie, był czeski "STOPANGIN" (środek w aerozolu).
Pozdrawiam, Marek

okulary
Sanatorium w Wieliczce
Czy to prawda ze u schizofrenika zanikaja jadra ?
biale pecherzyki
przepuklina mięśniowa