Re: Jak walczyć ze strachem?

Data: 2016-05-27 11:50:05
Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: Trefniś <t...@m...com>

W dniu .05.2016 o 20:08 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-05-26 15:13, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:
.net...

enie-obowiazkowych-szczepien-ochronnych-Nie-teraz,11
9124,1018.html

> Wielka rewolucja.
>
> "Ale równocześnie, rodzice tych dzieci powinni mieć podwyższoną składkę
> ubezpieczenia zdrowotnego albo partycypować w kosztach leczenia, gdy ich
> dzieci zachorują na zakażenie, któremu można było zapobiec dzięki
> szczepieniom.
> Ponadto, uważam, że osoby, które świadomie zniechęcają innych do
> szczepień poprzez np. szerzenie nieprawdziwych informacji, powinny karom
> podlegać."
> z tej samej linki

Oczywiście, że rewolucja - odwrót od dotychczasowej propagandy.
Nagle "naczelny" wakcynolog ostrożnie wycofuje się ze swojej pozycji.
Te złogi jeszcze długo będą się wić i przekonywać, to w końcu "sól ich
życia" i nawet przed sobą trudno przyznać klęskę filozofii zmuszania do
szczepień.
To mało?

Uwaga - nie jestem przeciwnikiem szczepień! Jestem przeciwnikiem zmuszania
rodziców do działania wbrew swojemu przekonaniu o dobru dziecka!

--
Trefniś