Jak wsadzić nowy kołnierz w pralce DIANA

1. Data: 2006-06-27 10:59:23

Temat: Jak wsadzić nowy kołnierz w pralce DIANA
Od: "Senn" <a...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Juz nie wytrzymam nerwowo i fizycznie. Problem polega na
sposobie wsadzenia kolnierza w ta szpare w gornej pokrywie. Czy macie jakies
opracowane patenty zeby to gladko poszlo.

Senn

2. Data: 2006-06-27 12:28:01

Temat: Re: Jak wsadzić nowy kołnierz w pralce DIANA
Od: "Amanda" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja "wtykałem" na szmpon do mycia włosów - poszło "gładko" ;-)

3. Data: 2006-06-27 19:49:56

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amanda" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja "wtykałem" na szmpon do mycia włosów - poszło "gładko" ;-)

1)Pralke nalezy połozyc na plecach. Wtedy bęben troche opadnie w dół i
bedzie wiecej miejsca na wtykanie.
2) sprawdz czy na kolnierzu jest metalowy cybant.
3) jesli tak to srubka troche poluzowac aby zwiekszyc srednice.
4) wetknac na mydelko, szampon lub plyn do mycia naczyn.
5) po zalozeniu srubke znowu scisnąć
6) sprawdzic 'na mokro' czy nie cieknie
7) jesli nie cieknie mozna zacząć prać

4. Data: 2006-06-29 06:40:06

Od: "Senn" <a...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za odpowiedzi. Mirek, to jest Diana wiec laduje sie od gory :) Nie
trzeba nic klasc. Poradzilem sobie wreszcie. Wsadzilem na plyn do mycia
naczyn.

Senn

Klimatyzator?
kinkiety- jaka wysokosc
wentylator w WC
Problem ze ścianami
Jaka pralke ladowana od gory warto kupic?