Jak wyciąc narożniki w glazurze

11. Data: 2008-05-20 23:36:52

Temat: Re: Jak wyciąc narożniki w glazurze
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 23:29, "Tomek" <t...@p...onet.eu> wrote:
> [...]
h.googlegroups.com...

> W Panslavi nie takie rzeczy robią. Słyszałem ze tam noszą hełmy wojskowe na lewą
> stronę. Ale nie wiem czy to prawda.

Prawda - Tomki tak mają.

12. Data: 2008-05-21 06:54:08

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

> Kwadratowych też? ;-))))))

Jesteś matematykiem?, to znasz się na kwadraturze koła...

13. Data: 2008-05-21 10:11:46

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
> Wymyśliłem sobie zrobienie w łazience dekorów podobnych jak tu:
> http://katalog.tubadzin.pl/kolekcje/ps-lazur.jpg
>
> Chodzi o to, że wycinamy narożniki w 4 płytkach i w to wstawiamy dekor z
> mozaiki. Niestety, glazurnik z ekipy, którą wynająłem do tego, nie
> poradzil sobie z tym zadaniem. Wycinał te narożniki prawdopodobnie
> szczypcami, co dało następujący efekt:
> http://strony.aster.pl/farszafiak/lazienka/IMG_3618.
JPG
> http://strony.aster.pl/farszafiak/lazienka/IMG_3621.
JPG

> [...]
> miejscu cięcia odłupywały się igiełki szkliwa. Zastanawiam się, jak sobie
> z tym problemem poradzić. Do głowy przychodzi mi kilka rozwiązań:
>
> 1. Zarysować troszkę mniejsze wycięcie niż to, które chcę uzyskać, wyciąć
> szczypcami (jakimi, bo widziałem kilka rodzajów) i doszlifować pilnikiem
>
> 2. Wyciąc piłką wolframową na troszkę mniejszy otwór i dalej doszlifować
> pilnikiem.
>
> Zaznaczam, że płytki są stosunkowo miękkie - glazura ścienna z Tubądzina.
> Czy ktoś z was miał podobny problem i go rozwiązał?

spróbuj nakleić w miejsce cięcia taśmę ( np. szeroka izolacja )
potem tarcza diamentowa, w niektórych płytkach to się udaje i nie ma
odprysków
az

14. Data: 2008-05-21 10:20:24

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> wrote in message
> co za badziew zeby dwie wersje jezykowe na jednej stronie pchać...

Na człółko i palnikiem:
Kalkomania do szkła i ceramiki, temp. 780~830oC
http://www.artshobby.pl/katalog/index.htm

15. Data: 2008-05-21 22:31:43

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> spróbuj nakleić w miejsce cięcia taśmę ( np. szeroka izolacja )
> potem tarcza diamentowa, w niektórych płytkach to się udaje i nie ma odprysków
Dzięki, sprawdzę to jak tylko będę miał taką możliwość. Narazie przetestowałem
docinanie "papużkami" do miejsca nieco przed zarysowaną rysikiem granicą i dalej
szlifowanie pilnikiem wolframowym, ale efekt był średni, nie mówiąc o czasie

16. Data: 2008-05-28 07:00:52

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

waterjet (cięcie strumieniem wody) - wycinałem w płytce ze 20 otworów na
kratkę wentylacyjną zamiast mocowania zwykłej plastikowej czy blaszanej,
krawędzie super i wygląd w łazience też - jak zrobię fotkę to podeślę...
zapłaciłem 30 zł

--=olo=--

17. Data: 2008-05-28 22:00:10

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> waterjet (cięcie strumieniem wody) -
> zapłaciłem 30 zł
Gdzie jest dostępna taka usługa i za ile cięć zapłaciłeś te 30 zł? Ja mam do
powycinania blisko 100 płytek

18. Data: 2008-05-29 07:33:21

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie jest dostępna taka usługa i za ile cięć zapłaciłeś te 30 zł? Ja mam
do
> powycinania blisko 100 płytek

Nie wiem skąd jesteś, ja robiłem w Lublinie w TABAL-u. Tak to wygląda za 30
zł: http://tiny.pl/n3pq. Biorą za długość cięcia. Można ciąć materiały do 15
cm, ale wtedy wychodzi delikatny stożek, ale ciebie to nie będzie dotyczyło.
Twoje płytki możnaby składać po dwie szkliwem do siebie i ciąć - wtedy jest
mniej do zapłacenia, ale pewnie się nie zgodzą, bo to dla nich strata i się
będą tłumaczyć, że mogą pękać płytki przy cięciu i trzeba pojedyńczo.
Musiałbyś układać dokładnie i skleić taśmą, aby się nie ruszały. Popatrza na
allegro - WATERJET.

--=olo=--

19. Data: 2008-05-29 22:04:11

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem skąd jesteś,
DC :)

> ja robiłem w Lublinie w TABAL-u. Tak to wygląda za 30
> zł: http://tiny.pl/n3pq.
30 zł sztuka?

20. Data: 2008-05-30 06:37:20

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> DC :)

> 30 zł sztuka?

Tak, bo to jest tylko 1 szt. Ustawienie maszyni i długość cięcia jest wbrew
pozorom duża. Jeśli masz tego 100 szt. i tylko wyciąć róg (bardzo proste
cięcie), to wiadomo, że nie będzie to kosztować 30 zł. Jak chcesz to wyślij
zapytanie do tego gościa z allegro, podaj długość cięcia, niech ci
skalkuluje i będziesz miał jasność. Ja osobiście wolałbym mieć super docięte
płytki nawet większym kosztem niż taką fuszerkę jak masz teraz. Nie mógł bym
na to patrzeć codziennie.

--=olo=--

Amortyzatory pod nogi pralki automatycznej - gdzie kupię?
Rzeczywista głębokość zmywarki
Gdzie można kupić panele drewniane Tarkett w 3City?
przepływowy ogrzewacz - jaki?
Drewniany blat do łazienki